reklamacja kk vs policja

Data: 2013-10-22 23:36:38
Autor: MarekZ
reklamacja kk vs policja
Użytkownik "Ra"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:l46qro$o8b$1@node2.news.atman.pl...

Chciałem złożyć reklamacje na transakcję wykonaną przez ryanaira na 3 euro. Ale polbank powiedział że muszę złożyć doniesienie na policji
W innych bankach też tak jest ? W city AFAIR dostałem formularz z visy do wypełnienia i tyle

Ja tam uważam, że to świetna okazja do zrobienia mimochodem koło dupy Ryanowi.

I jeszcze masz "podkładkę, że nie jesteś 3-eurowym pieniaczem, tylko bank tego wymagał. Ja bym tam takiej okazji nie przepuścił...

reklamacja kk vs policja