reklamacja kk vs policja

Data: 2013-10-25 00:27:08
Autor: Nika
reklamacja kk vs policja
W Polbanku rok temu wystarczyło złożyć reklamację na infolinii, niestety w międzyczasie zmienił im się regulamin.

W Inteligo kilka lat temu trzeba było złożyć doniesienie na policji. Pan policjant, skądinąd bardzo miły, cierpliwie wypełniał długaśny protokół. Nie dziwię się, że w Polsce wymiar sprawiedliwości działa tak opieszale, skoro całe, skądinąd proste zdarzenie opisywaliśmy chyba 45 minut (plus czekanie na wolnego policjanta jakieś 1,5 h).  Po jakimś czasie dostałam z prokuratury zawiadomienie o umorzeniu postępowania. Nie dziwię się, że nie chce im się ścigać po całym świecie oszustów, którzy skradli mi 200 zł, tylko straconego czasu szkoda.

- -
Nika

reklamacja kk vs policja