reklamacja na wykonanie usługi pocztowej - odszkodowanie?

Data: 2012-02-21 10:07:41
Autor: witek
reklamacja na wykonanie usługi pocztowej - odszkodowanie?
On 2/21/2012 9:23 AM, Bartek wrote:
witam:

wysyłałem drobny przedmiot do naprawy listem poleconym priorytetowym.

jako że to kawalek metalu zostal opakowany w zakupioną na poczcie koperte
bombelkową.

ło matko
mają takie?

odbierająca przedmiot firma, nie przyjeła przesylki [zgodnie z sugestią
sensownego listonosza], bo przesyłka była uszkodzona - uszkodzeniu uległa
koperta, - ciężko uszkodzić kawałek solidnej stali :)

to znaczy wybrałeś zły rodzaj opakowania w stosunku do zawartości.

tak czy inaczej przesyłka nie została przyjęta ze względu na brak pewności
czy jest kompletna - koperta rozdarta tak, że przedmiot wypadał z niej
nazewnątrz.

pytanie:
mam zamiar nie odpuscic tematu i oczywiscie reklamować wykonanie usługi.

chcesz reklamować pakowanie metalu w papier?

chcę też domagać się odszkodowania / zadośćuczynienia.
czy ktoś ma doświadczenia podobne? jakiej kwoty mogę się domagaać?

może ktoś kiedyś walczył z pocztą i coś doradzi;)

zgodnie z regulaminem poczty jesli dostaniesz odkszodowanie to jest to iluśtamkrotność opłaty za przesyłkę.

Na więcej nie masz szans. ALe po mojemu w ogóle nie masz szans.

Data: 2012-02-21 19:59:10
Autor: ESD
reklamacja na wykonanie usługi pocztowej - odszkodowanie?
Te.. Mistrzu od 'wypadow'....
Jestes tu po to aby ludziom pomoc czy tez masz jakis problem? Moze ze soba?
Zamiast p...c o zwyczajach poczty i szacowc szanse - daj czlowiekowi konkretna wskazowke, albo tak jak lubisz -wypad!

ESD

reklamacja na wykonanie usługi pocztowej - odszkodowanie?