reklamacja reweru kross crow rubble

Data: 2011-05-10 17:35:03
Autor: pozd
reklamacja reweru kross crow rubble
witam

Kupiłem miesiąc temu rower kross crow rubble , od początku przerzutki działały żłe , rower był już w serwisie , zmieniono łancuch ale to nic nie dało , teraz oddałem rower znów do serwisu w tomaszowie maz , mają wysłać go do producenta -firmy kross w przasnyszu , czy na okres naprawy mogę żądać roweru zastępczego ?  jak długo może trwać naprawa - wg mnie rower jest wadliwy coś jest skrzywione i kwalifikuje sie do wymiany . cena tego roweru w firmie kross to 2299 zł . Ciekawe jak kross zareaguje nieomieszkam pionformować szanowną grupę

pozdrawiam

jacek

Data: 2011-05-10 18:02:51
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "pozd" <3994e@wp.pl> napisał w wiadomości news:iqbn2q$6mn$1mx1.internetia.pl...
[...]

Całym sobą jesteśmy z Tobą. Warunki gwarancji masz zapisane w karcie gwarancyjne, którą dostałeś z rowerem.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-11 09:21:49
Autor: MichałG
W dniu 2011-05-10 18:02, kamil/Endurorider.pl pisze:

[...]

Gwarancja to dobrowolna umowa miedzy sprzedawcą(producentem) a nabywcą ....
Zwykle bezpieczniej i łatwiej  korzystać z rekojmi, jako towar niezgodny z umową(np. przerzutka ma przerzucać - bo od tego jest...).
Oczywiście wszystko na pismie z potwierdzeniem na kopii... ;)
Sprzedawca moze wtedy -
- doprowadzić  towar do zgodności z umową w ustawowym czasie - czyli naprawić lub wymienić (sprawy rekompensaty to juz niestety pozew cywilny)
- w razie niemożliwości p.1 zwrócić zapłaconą cene.
To tak w zarysie.
W każdym starostwie siedzi Rzecznik Praw Konsumenta - jak bedziesz miał wątpliwosci to jest własnie od pomocy w takich sprawach.

Michał

Data: 2011-05-10 18:34:46
Autor: ToMasz
pozd pisze:
witam

Kupiłem miesiąc temu rower kross crow rubble , od początku przerzutki
działały żłe ,
fatalnie. Skoro od początku to serwisant dupa i jednocześnie rower bubel!
rower był już w serwisie , zmieniono łancuch ale to nic
nie dało ,
wiec po co odebrałeś rower? Trzeba było odebrać pieniądze!
teraz oddałem rower znów
ło rety! Ja bym sie wstydził przyjąć rower który mnie już raz pokonał.
Chyba ze na zime, zebym mógł sie czegoś nauczyć...
do serwisu w tomaszowie maz , mają
wysłać go do producenta -firmy kross w przasnyszu , czy na okres naprawy
mogę żądać roweru zastępczego ?
możesz. ale firma udostępniająca Ci rower moze zarządać opłaty.
jak długo może trwać naprawa
to facet masz problem. jak korzystasz z grwarancji - to tak długo jak
producent napisał. jak ja bym był producentem to bym napisał 14 lat i
czekał ile rowerów sie sprzeda zanim ktoś zadzwoni i powie ze chyba
miało być 14 dni nie lat! Ciekawe jak długo  bym czekał
- wg mnie
rower jest wadliwy
a według serwisanta? wg mechanika w innym sklepie?
coś jest skrzywione i kwalifikuje sie do wymiany .
wieć serwisant powinien napisać ze coś wyprostowano i coś wymieniono
cena tego roweru w firmie kross to 2299 zł . Ciekawe jak kross zareaguje
nieomieszkam pionformować szanowną grupę
Nie zareaguje.
Rower jak jeden z wielu trafi do serwisanta, który naprawde zna sie na
rowerach, ale wróżką nie jest. jeśli Twoja reklamacja nie ma formy
pisemnej i nie masz potwierdzenia jej złożenia, to serwisant naprawi to
co będzie uważał za słuszne i zwróci rower. On nie jest wróżką! Ma
takich rowerów 30 dziennie, w wiekszości z prawdziwymi oczywistymi
problemami.

JAk już dostaniesz rower spowrotem, weź poproś kolege zeby podczas jazdy
"sfilmował" co nie działa wygięło sie i powoduje problemy - moze wtedy
coś zaradzimy.
ToMasz

Data: 2011-05-11 10:29:05
Autor: Ryszard Mikke
pozd <3994e@wp.pl> napisał(a):
[...]

Nie wiem, co Ty tam masz za serwis, ale jak zle dziala przerzutka i nie pomaga
regulacja, to najpierw oglada sie hak, a nie zmienia lancuch...

Mozliwe, ze rama jest krzywa, ale to serwis raczej jest w stanie stwierdzic.

Ad rem - prawdopodobnie zadnego roweru zastepczego nie dostaniesz, ale zawsze
lepiej sprawdzic w serwisie.

Naprawa potrwa tyle, ile jest napisane w gwarancji. Chyba, zeby dluzej, co w
polskich warunkach zdarza sie dosc czesto. I dobrze Ci radza powyzej -
dokladnie opisac, co jest nie tak (objawy, nie domysly).

rmikke

Data: 2011-05-11 13:10:55
Autor: pozd
reklamacja reweru kross crow rubble
Dzięki wszystkim dziś dostałem informacje z serwisu , iż wymienią pancerze linek na shimanowskie  czy to pomoże

pozdr jacek

Data: 2011-05-11 11:27:54
Autor: Ryszard Mikke
pozd <3994e@wp.pl> napisał(a):
Dzięki wszystkim dziś dostałem informacje z serwisu , iż wymienią pancerze linek na shimanowskie  czy to pomoże

Jezeli pancerze byly problemem, to pomoze. Serwis macal ten rower, my nie,
wiec serwis moze wiedziec lepiej.

Przy odbiorze roweru przejedz sie kawalek na probe, zanim ewentualnie
zaplacisz. Bedziesz wiedzial, czy pomoglo.

rmikke

--

reklamacja reweru kross crow rubble