Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   reklamacja sprawnego towaru

reklamacja sprawnego towaru

Data: 2010-08-06 12:42:41
Autor: Borzymir
reklamacja sprawnego towaru

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał
Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona.

Ale jakie koszty chca odzyskac?
W sklepie zgodnie z prawem musi byc mozliwosc sprawdzenia towaru przy kupnie.
Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili.

Data: 2010-08-06 12:46:58
Autor: Liwiusz
reklamacja sprawnego towaru
Borzymir pisze:

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał
Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona.

Ale jakie koszty chca odzyskac?
W sklepie zgodnie z prawem musi byc mozliwosc sprawdzenia towaru przy kupnie.

   Że niby mam wjechać samochodem i sobie zamontować przed kupnem?

Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili.

   Nic takiego z tego nie wynika.

--
Liwiusz

Data: 2010-08-06 15:19:00
Autor: Borzymir
reklamacja sprawnego towaru

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał
  Że niby mam wjechać samochodem i sobie zamontować przed kupnem?

Nie znam sie na chlodnicach i sposobach ich sprawdzania, moze da sie bez montowania.
Ale czemu jako klient mialbym sie martwic jak sprzedawca zrealizuje prawo?

Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili.

  Nic takiego z tego nie wynika.

:)
Chcesz sie przekomarzac czy twierdzisz ze klient powinien zaplacic za np wysyl na ekspertyze gdzie sprzedawcy sie zechce,
np do Chin?

Data: 2010-08-06 16:18:43
Autor: Liwiusz
reklamacja sprawnego towaru
Borzymir pisze:


:)
Chcesz sie przekomarzac czy twierdzisz ze klient powinien zaplacic za np wysyl na ekspertyze gdzie sprzedawcy sie zechce,
np do Chin?

   Nie tam gdzie zechce, tylko tam, gdzie jest to uzasadnione.

--
Liwiusz

Data: 2010-08-11 09:12:28
Autor: Borzymir
reklamacja sprawnego towaru

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Chcesz sie przekomarzac czy twierdzisz ze klient powinien zaplacic za np wysyl na ekspertyze gdzie sprzedawcy sie zechce,
np do Chin?

  Nie tam gdzie zechce, tylko tam, gdzie jest to uzasadnione.

Słusznie prawisz gdy chodzi o stwierdzenie przyczyny uszkodzenia towaru, a nie stwierdzenie
ze takowe uszkodzenie jest.
Czyli nieslusznie prawisz ;)
Dlatego zapytalem na poczatku jakie koszty chce sprzedawca odzyskac, nie bylo to retoryczne pytanie.

reklamacja sprawnego towaru

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona