Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   reklamacja towaru montowanego w domu

reklamacja towaru montowanego w domu

Data: 2011-03-28 10:01:16
Autor: Michał Pysz
reklamacja towaru montowanego w domu
Zakupiłem plisy materiałowe na okno (taka harmonijka zasłaniająca okno)
razem z montażem.
Po kilku dniach okazało się, że roleta ma wadę (przedarcie).
Przedarcie ma ostre krawędzie (nie wygląda by wynikło z pociągniecia
materiału przy zasuwaniu), jest w takim miejscu, że wątpliwe bym sam
mógł to zrobić podnosząc te kilka razy roletę.

Sprzedawca poradził mi zakleić to taśmą klejącą! Gdybym jednak chciał
reklamować to muszę plisę zdemontować i dostarczyć do niego.

Pytanie:
czy faktycznie przy zakupie na odległość towaru + usługi montażu muszę
reklamowany towar dostarczać do sprzedawcy?

Czy może mogę go prosić by sam przyjechał?

Przy demontaż mogę coś uszkodzić i całkiem stracić roletę lub możliwość
jej reklamacji.

mp.

Post wysyłam drugi raz, przepraszam jeśli komuś pojawił się dwa razy.

Data: 2011-03-29 07:39:05
Autor: mz
reklamacja towaru montowanego w domu
A ile waży cały ten zestaw razem ?

Użytkownik "Michał Pysz" <pysz.michal@wp.pl> napisał w wiadomości news:impf88$aim$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Zakupiłem plisy materiałowe na okno (taka harmonijka zasłaniająca okno)
razem z montażem.
Po kilku dniach okazało się, że roleta ma wadę (przedarcie).
Przedarcie ma ostre krawędzie (nie wygląda by wynikło z pociągniecia
materiału przy zasuwaniu), jest w takim miejscu, że wątpliwe bym sam
mógł to zrobić podnosząc te kilka razy roletę.

Sprzedawca poradził mi zakleić to taśmą klejącą! Gdybym jednak chciał
reklamować to muszę plisę zdemontować i dostarczyć do niego.

Pytanie:
czy faktycznie przy zakupie na odległość towaru + usługi montażu muszę
reklamowany towar dostarczać do sprzedawcy?

Czy może mogę go prosić by sam przyjechał?

Przy demontaż mogę coś uszkodzić i całkiem stracić roletę lub możliwość
jej reklamacji.

mp.

Post wysyłam drugi raz, przepraszam jeśli komuś pojawił się dwa razy.

Data: 2011-03-29 09:52:34
Autor: Michał Pysz
reklamacja towaru montowanego w domu
W dniu 2011-03-29 07:39, mz pisze:
A ile waży cały ten zestaw razem ?


Myślę, że niewiele, to są dwie stalowe szyny mocowane do okna plus materiał i żyłki. Pewnie z kilogram. Tak więc to napewno nie jest barierą.

mp.

Data: 2011-03-29 11:20:44
Autor: mz
reklamacja towaru montowanego w domu

Użytkownik "Michał Pysz" <pysz.michal@wp.pl> napisał w wiadomości news:4D918FC2.7070201wp.pl...
W dniu 2011-03-29 07:39, mz pisze:
A ile waży cały ten zestaw razem ?


Myślę, że niewiele, to są dwie stalowe szyny mocowane do okna plus materiał i żyłki. Pewnie z kilogram. Tak więc to napewno nie jest barierą.


Nie wiem czy to jeszcze obowiązuje ale może warto sprawdzić. Był przepis mówiący o elementach (maszyn ale nie tylko) montowanych na stałe. Jesli nie idzie wymontować danego elementu lub wymontowanie może spowodować jego uszkodzenie zgłaszało sie reklamację do sprzedawcy a on miał przyjechać i sprawdzic co i jak.

Data: 2011-03-29 21:16:12
Autor:
reklamacja towaru montowanego w domu
Wypięcie plisy z 4 (6) metalowych zatrzasków jest czynnoscią banalnie prostą. Powiedziałbym, że tak samo prostą jak zapięcie rozporka w spodniach (a może nawet łatwiejszą, bo w rozporek coś może się wkręcić...) Panie Michale, niczego Pan nie zepsujesz i proszę nie szukać dziury w całym. Chyba że nalezy Pan do tych osób, ko kulkę od łożyska potrafią zepsuć ;-)

Data: 2011-03-29 21:22:31
Autor: Michał Pysz
reklamacja towaru montowanego w domu
W dniu 2011-03-29 21:16, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
Wypięcie plisy z 4 (6) metalowych zatrzasków jest czynnoscią banalnie
prostą. Powiedziałbym, że tak samo prostą jak zapięcie rozporka w spodniach
(a może nawet łatwiejszą, bo w rozporek coś może się wkręcić...) Panie
Michale, niczego Pan nie zepsujesz i proszę nie szukać dziury w całym. Chyba
że nalezy Pan do tych osób, ko kulkę od łożyska potrafią zepsuć ;-)

Kulki nie zepsuję, ale plisę już zepsułem (tak twierdzi sprzedawca, ja jestem innego zdania).

Ściągnę więc i im wyślę. Choć nadziei dużych nie mam na pozytywne rozwiązanie.

mp.

Data: 2011-04-05 23:24:48
Autor:
reklamacja towaru montowanego w domu
Kulki nie zepsuję, ale plisę już zepsułem (tak twierdzi sprzedawca, ja jestem innego zdania).

W jaki sposób? Tam naprawdę nie ma co zepsuć! Sznurki pociełeś, sprężynkę naciągąłeś za mocno, materiał potarmosiłeś? Hmm... Nic innego mi nie przychodzi do głosy, co tam można jeszcze zniszczyć.

reklamacja towaru montowanego w domu

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona