Data: 2011-03-28 10:01:16 | |
Autor: Michał Pysz | |
reklamacja towaru montowanego w domu | |
Zakupiłem plisy materiałowe na okno (taka harmonijka zasłaniająca okno)
razem z montażem. Po kilku dniach okazało się, że roleta ma wadę (przedarcie). Przedarcie ma ostre krawędzie (nie wygląda by wynikło z pociągniecia materiału przy zasuwaniu), jest w takim miejscu, że wątpliwe bym sam mógł to zrobić podnosząc te kilka razy roletę. Sprzedawca poradził mi zakleić to taśmą klejącą! Gdybym jednak chciał reklamować to muszę plisę zdemontować i dostarczyć do niego. Pytanie: czy faktycznie przy zakupie na odległość towaru + usługi montażu muszę reklamowany towar dostarczać do sprzedawcy? Czy może mogę go prosić by sam przyjechał? Przy demontaż mogę coś uszkodzić i całkiem stracić roletę lub możliwość jej reklamacji. mp. Post wysyłam drugi raz, przepraszam jeśli komuś pojawił się dwa razy. |
|
Data: 2011-03-29 07:39:05 | |
Autor: mz | |
reklamacja towaru montowanego w domu | |
A ile waży cały ten zestaw razem ?
Użytkownik "Michał Pysz" <pysz.michal@wp.pl> napisał w wiadomości news:impf88$aim$1portraits.wsisiz.edu.pl... Zakupiłem plisy materiałowe na okno (taka harmonijka zasłaniająca okno) |
|
Data: 2011-03-29 09:52:34 | |
Autor: Michał Pysz | |
reklamacja towaru montowanego w domu | |
W dniu 2011-03-29 07:39, mz pisze:
A ile waży cały ten zestaw razem ? Myślę, że niewiele, to są dwie stalowe szyny mocowane do okna plus materiał i żyłki. Pewnie z kilogram. Tak więc to napewno nie jest barierą. mp. |
|
Data: 2011-03-29 11:20:44 | |
Autor: mz | |
reklamacja towaru montowanego w domu | |
Użytkownik "Michał Pysz" <pysz.michal@wp.pl> napisał w wiadomości news:4D918FC2.7070201wp.pl... W dniu 2011-03-29 07:39, mz pisze: Nie wiem czy to jeszcze obowiązuje ale może warto sprawdzić. Był przepis mówiący o elementach (maszyn ale nie tylko) montowanych na stałe. Jesli nie idzie wymontować danego elementu lub wymontowanie może spowodować jego uszkodzenie zgłaszało sie reklamację do sprzedawcy a on miał przyjechać i sprawdzic co i jak. |
|
Data: 2011-03-29 21:16:12 | |
Autor: | |
reklamacja towaru montowanego w domu | |
Wypięcie plisy z 4 (6) metalowych zatrzasków jest czynnoscią banalnie prostą. Powiedziałbym, że tak samo prostą jak zapięcie rozporka w spodniach (a może nawet łatwiejszą, bo w rozporek coś może się wkręcić...) Panie Michale, niczego Pan nie zepsujesz i proszę nie szukać dziury w całym. Chyba że nalezy Pan do tych osób, ko kulkę od łożyska potrafią zepsuć ;-)
|
|
Data: 2011-03-29 21:22:31 | |
Autor: Michał Pysz | |
reklamacja towaru montowanego w domu | |
W dniu 2011-03-29 21:16, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
Wypięcie plisy z 4 (6) metalowych zatrzasków jest czynnoscią banalnie Kulki nie zepsuję, ale plisę już zepsułem (tak twierdzi sprzedawca, ja jestem innego zdania). Ściągnę więc i im wyślę. Choć nadziei dużych nie mam na pozytywne rozwiązanie. mp. |
|
Data: 2011-04-05 23:24:48 | |
Autor: | |
reklamacja towaru montowanego w domu | |
Kulki nie zepsuję, ale plisę już zepsułem (tak twierdzi sprzedawca, ja jestem innego zdania). W jaki sposób? Tam naprawdę nie ma co zepsuć! Sznurki pociełeś, sprężynkę naciągąłeś za mocno, materiał potarmosiłeś? Hmm... Nic innego mi nie przychodzi do głosy, co tam można jeszcze zniszczyć. |
|