Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   reklamacja usług bankowych

reklamacja usług bankowych

Data: 2009-06-09 09:36:18
Autor: tadek
reklamacja usług bankowych
Witam,

nie bede robil reklamy badz tez antyreklamy, otoz bylo to tak:

mialem otrzymac karte do rachunku. karty nie otrzymalem ale bank
stwierdzil, ze powinienem za nia zaplacic po otrzymaniu pierwszego
wyciagu. zaplacilem. Po kilku dniach zlozylem reklamacje nr 1.
Powiedzieli poczekac, karta przyjdzie bankowo. odczekalem kolejne 2
tyg. karty nadal nie bylo. Sami do mnie zadzwonili aby zapytac czy
otrzymalem karte - wtedy zlozylem reklamacje nr 2. Karty nadal nie
bylo. Po miesiacu zadzwonilem zlozyc kolejna reklamacje i tym samym
wypowiedzialem umowe rachunku oraz zarzadalem zwrotu kosztow oplaty
rocznej(oczywiscie pisemnie). Reklamacja zostala rozpatrzona
negatywnie, zlozylem kolejna reklamacje - rozpatrzono pozytywnie.
Otrzymalem pismo potwierdzajace zrot srodkow na moj rachunek. Pismo
wyslano 04.05.2009. Minal prawie miesiac nie bylo pieniedzy, ale
otrzymalem wyciag z rachunku ktory wypowiedzialem. Zadzwonilem zapytac
gdzie sa srodki pieniezne. Jak sie okazalo wciaz u nich. Pieniadze
otrzymalem w dniu dzisiejszym.

Pytanie, od jakiego dnia powinien liczyc odsetki ustawowe? od
04.05.2009 czy od kolejnego dnia ostatniego wyciagu 18.04-17.05.2009,
tzn 18.05.2009?

W  ramach zdrowej wspolpracy dwoch stron (rownosci stron), chyba
powinienem wystawic im jeszcze oplate w takiej samej wysokosci jak oni
mi zastrzegli w umowie za: telefoniczne upomnienie klienta - tutaj
banku = 13pln. Czy ten drugi wariant ma tez prawo bytu? jak to
napisac, aby wbic im cwieka...........

moze dzieki temu poprawi sie zakres uslug sektora bankowego w Polsce,
i nie tylko tego sektora.

reklamacja usług bankowych

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona