reklamacja usług warsztatu samochodowego

Data: 2009-06-19 23:21:31
Autor: pawelj
reklamacja usług warsztatu samochodowego

Użytkownik "marcind" <marcin.dawidowicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:d0754536-43ed-43ba-80ff-6586bb7731a0q14g2000vbn.googlegroups.com...
Witam,
Mam pytanie w sprawie reklamacji usług w warsztacie samochodowym;

Zastanawiam się czy sensownie chcesz się kłócić / procesować.

Ja w spraach samochodowych jestem prawie laik, ale też keidyś wymieniali mi hamulce. Miło to trwać ok 40 min i kosztowac (nie pamiętam- załóżmy 60 zł).
Trwało 6 godzin. Gdybym nie widział - nie uwierzyłbym że śrubka może się tak zapiec, że nie da się jej odkręcić tylko urwać, potem trzeba ją wywiercić ale jest trwardsza niż wiertło i wiertło się topi.
Warsztat znalazł frezera który jakoś to poskładał do kupy. Przejździłem kilka dni na takim poskładanym po czym wymienili mi na nowy.
Oczywiście niestety ja płaciłem za wszystko chociaż niewielie bo pratkycznie za materieały zuzyte.

Chyba nie da się przewidzieć pewnych rzeczy w naprawie samochodu,
Ty zleciłeś wymianę klocków - warsztat poszedł nieco dalej bo po wymianie chciał żeby nowe klocki spełniały swoją rolę. ja ich rozumiem. I rozumiem że za pewnie rzeczy się płaci.

A ty chyba niepotrzebnie podniosłeś sobie koszty lawetą...

--
PawełJ

reklamacja usług warsztatu samochodowego