Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   reklamacja usługi transportowej

reklamacja usługi transportowej

Data: 2012-03-08 20:10:42
Autor: ToMasz
reklamacja usługi transportowej
W dniu 08.03.2012 18:42,  BTQ pisze:
Witam,

pod koniec listopada w wyniku opóźnienia tramwaju spóźniłem się na pociąg i
musiałem pojechać następnym. Opóźnienie wg mnie wynikło z winy przewoźnika.
Złożyłem reklamację poprzez formularz na stronie tego samego dnia. W terminie
30 dni nie otrzymałem odpowiedzi od przewoźnika.
ale czy reklamacja dotyczy czegoś co przewoźnik gwarantuje czy tak sobie tyko wyobrażasz że coś tam powinno być, a nikt takich gwarancji nie daje?
Powoli zbieram się do
napisania pisma do przewoźnika w sprawie realizacji zadośćuczynienia, które
było zawarte w treści reklamacji.
zadośćuczynienie dostaniesz "za porozumieniem" albo takie jakie Ci przyzna sąd _na podstawie_ wiarygodnych poniesionych strat. walczyłem z operatorem GSM, i trudno jest udowodnić że na 100% straciłem coś z winy nie działającego telefonu.

Mam pytanie czy w przypadku reklamacji
usługi transportowej obowiązuje 30-to dniowy okres na udzielenie odpowiedzi?
termin jest trochę sztuczny. obowiązuje, ale z automatu niczego nie zmienia.
ToMasz

reklamacja usługi transportowej

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona