Data: 2009-05-08 15:15:06 | |
Autor: Bolek | |
reklamacja w prepaida play f resh hehe-porażka!!!długie | |
Użytkownik "namikk" <namikk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gu18ms$lrm$1nemesis.news.neostrada.pl... Witam, No to faktycznie ten PF jest do d... skoro podstawowe funkcje nie działają. Jeśli masz w ogóle aktywną taryfe fresh. Sprawdź, może chociaż gadać się da przez telefon, może jakoś zamortyzujesz te 5 zyli. Co do "zbieraj minuty" to: "10. Usługa „Zbieraj minuty w Play Fresh” zostaje włączona do godziny 01:00 następnego dnia po dniu, w ktrym Użytkownik dokonał aktywacji usługi.", więc może nie ruszyć z kopyta. |
|
Data: 2009-05-08 15:51:50 | |
Autor: namikk | |
reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie | |
Bolek wrote:
Jeśli masz w ogóle aktywną taryfe fresh. Kupując starter było napisane na opakowaniu "PLAY FRESH" :-) wnioskuję,że chyba nie wcisnęli mi kota w worku ;-), także tu jest OKi :-) Co do "zbieraj minuty" to: "10. Usługa „Zbieraj minuty w Play Fresh” Tu pojawiła się ciekawa opcja, usługi nie mogłem aktywować, takie miałem komunikaty, a po kilku dniach jak na stronie www.zobaczyłem,że miałem minuty promocyjne naliczone, czyli pomimo, że nie wykupiłem opcji to mi ją przyznali(może z reklamacji istota rozumna z COK wydedukowała i mi przyznała?hym... :-) ) oczywiście opłatę stosowną pobrali - tylko tu pojawia się pewien niuans dezorientacji co mam a czego nie mam z czego mogę korzystać a z czego nie ? ;-) Pozdrawiam |
|