reklamacje-Orange-kradzież telefonu

Data: 2010-07-17 15:34:36
Autor: Pawel
reklamacje-Orange-kradzież telefonu
Witam wszystkich

Wczoraj ukradli mi telefon w autobusie we Wroclawiu, albo gdzies na przystanku i nie chcieli mi zablokowac karty, bo nie mialem kodu PUK. Bylem ok 14:00 w salonie orange i nie chciala mi zablokowac, to samo na infolinii, tlumaczac sie brakiem kodu PUK przeze mnie, pomimo, ze mialem przy sobie dowod osobisty i inne dokumenty, ktorymi moglem potwierdzic tozsamosc. Jak jechalem po ten kod PUK do innego miasta, to w tym czasie zlodziej wyczyscil mi konto(trzy smsy o godzinie 15:08, 15:09 i 15:11). Poki co, nie zglosilem tego na policje, bo nie wiem, czy jest wogole sens, skoro to na karte. Jest wogole sens reklamamowac to w Orange, ze nie chcieli mi zablokowac karty, a po tym okradli mi konto. Jesli jest sens zglaszac kradziez na policji, to czy moge to zglosic w innym miescie, bo nie mam za bardzo kasy na przejazdzki, zeby zglaszac kradziez we wrocku.

Data: 2010-07-17 15:52:12
Autor: Jawi
reklamacje-Orange-kradzież telefonu
W dniu 2010-07-17 15:34, Pawel pisze:
Witam wszystkich
  Jesli jest
sens zglaszac kradziez na policji, to czy moge to zglosic w innym
miescie, bo nie mam za bardzo kasy na przejazdzki, zeby zglaszac
kradziez we wrocku.

Jest sens jak najbardziej. A nóż telefon się znajdzie. Poza tym jak co¶ się stanie, przekręt z fona Twojego to Ty będziesz udowadniał, że Ci telefon ukradli.
Reklamację pisać, powinni blokować jak potwierdzasz tożsamo¶ć w salonie bez gadania.
W innej sieci blokuj± nawet na infolinii tylko musisz podać dane osobowe by potwierdzić tożsamo¶ć, a w erze chyba nawet hasło wystarczy je¶li było wcze¶niej nadane.

Data: 2010-07-17 19:07:16
Autor: Pawel
On 2010-07-17 15:52, Jawi wrote:
[...]

Co do telefonu, to nie mam zadnych danych o tym telefonie, bo dostalem ten telefon od jednego czlonka rodziny, a on z tego co mi wiadomo, kupil uzywany w hollandii, wiec jedyne co mi wiadomo o tym telefonie, to model i nic wiecej, nie znam zadnego numeru IMEI(czy jak sie ten numer nazywa), ani nic innego.

[...]
To byl telefon na karte, niezarejestrowany, wiec nie mieli zadnych moich danych.

Data: 2010-07-19 08:23:07
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Sat, 17 Jul 2010 19:07:16 +0200, Pawel napisał(a):

To byl telefon na karte, niezarejestrowany, wiec nie mieli zadnych moich danych.

I salon post±pił wła¶ciwie. Trzeba było zarejestrować kartę, a nie płakać
teraz.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-07-21 10:09:19
Autor: niusy.pl
reklamacje-Orange-kradzież telefonu

Użytkownik "Przemysław Bernat" <pbernat@wp.pl>

[...]

Chyba się a nie kartę.

Data: 2010-07-18 05:48:12
Autor: to
reklamacje-Orange-kradzież telefonu
Jawi wrote:

W innej sieci blokują nawet na infolinii tylko musisz podać dane osobowe
by potwierdzić tożsamość

A jakiej? Chciałbym wiedzieć, gdzie NIE kupować abonamentu.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-20 23:19:14
Autor: Jawi
reklamacje-Orange-kradzieĹĽ telefonu
W dniu 2010-07-18 07:48, to pisze:
Jawi wrote:

W innej sieci blokują nawet na infolinii tylko musisz podać dane osobowe
by potwierdzić tożsamość

A jakiej? Chciałbym wiedzieć, gdzie NIE kupować abonamentu.

Moja żona blokowała tak w Erze z 1,5 roku temu. Myśleliśmy że skradli telefon, a leżał pod siedzeniem samochodu kilka dni. O ile pamiętam to wystarczył telefon, jakieś pesele itp i hasło, bo miała takie nadane przy kupnie i wszystko co załatwiała potwierdzane było hasłem.

Data: 2010-07-17 17:28:25
Autor: maurycy123
reklamacje-Orange-kradzież telefonu
Wczoraj ukradli mi telefon w autobusie we Wroclawiu, albo gdzies na przystanku i nie chcieli mi zablokowac karty, bo nie mialem kodu PUK.

Widocznie karta nie była zarejestrowana.

[...]

A czy dowód ¶wiadczy o tym, ze jeste¶ wła¶cicielem tej karty?
Patrz wyżej.

Jak jechalem po ten kod PUK do innego miasta, to w tym czasie zlodziej wyczyscil mi konto(trzy smsy o godzinie 15:08, 15:09 i 15:11).

To po ile s± SMSy w Orange?

[...]

Zgłosić kradzież telefonu. Tam gdzie ci pasuje.
Co do Orange to zależy czy karta zarejestrowana czy nie.

Pozdrawiam.
Maurycy123.

Data: 2010-07-17 19:02:01
Autor: Pawel
On 2010-07-17 17:28, maurycy123 wrote:
Wczoraj ukradli mi telefon w autobusie we Wroclawiu, albo gdzies na
przystanku i nie chcieli mi zablokowac karty, bo nie mialem kodu PUK.

Widocznie karta nie była zarejestrowana.
Karta niestety, ale nie byla zarejestrowana. Wczoraj zarejestrowalem, a dzisiaj odebralem duplikat i moglem zobaczyc co dokladnie gosciu zrobil i sie okazalo, ze te 3 smsy wyslal.

[...]

Ale nawet jakbym chcial komus numer zrobic i zablokowac, to przeciez mogliby mnie scigac, skoro maja moje dane.

Jak jechalem po ten kod PUK do innego miasta, to w tym czasie zlodziej
wyczyscil mi konto(trzy smsy o godzinie 15:08, 15:09 i 15:11).

To po ile s± SMSy w Orange?
te 3 konkretne, to kosztowaly 23,19 kazdy. zapewne jakis gówniarz, bo z tego co sprawdzalem w necie, to byly to numery pod ktore sie wysyla smsa i dostaje sie jakies cracki, czy jakos tak. Nie wczytywalem sie dokladnie.

Data: 2010-07-17 21:14:41
Autor: Voovoozela
Użytkownik Pawel napisał:
[...]

Cena sugeruje, że s± to sms-y za usługę Premium w serwisie Rapidshare. O ile będ± życzliwi, a pod wplywem perswazji policji powinni być, mog± udostępnić IP gagatka. I po nitce do kłębka..
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-07-17 22:41:29
Autor: pmlb

"Voovoozela" <a.jaki.ciekawski@czep.sie.cudzej.baby.com> wrote in message news:i1svev$1o8$1news.onet.pl...
Użytkownik Pawel napisał:
[...]

Za duzo filmow ogladasz...
Na pytanie policji rapidshare zarejstrowany w niemczech czy szwajcari powie: nie mamy czasu. Dowidzenia.
Persfazja policji polskiej dziala wylacznie w polsce na malolatow i amatorow administratorow, za Odra policja moze najwyzej popatrzec jak dziala tamtejsza policja...
A teraz wyobraz sobie wszczecie calej procedury:
- uruchomienie kanalow dyplomatycznych i kontakt z prokuratura w niemczech czy w szwajcari a potem sie okaze, ze IP nalezy do kafejki internetowej...
i cale tysiace euro wydane by podjac probe przesledzenia skad dokonano zarejstrowania na stronie rapidshare...

Data: 2010-07-17 23:59:31
Autor: Negro
reklamacje-Orange-kradzież telefonu
Na pytanie policji rapidshare zarejstrowany w niemczech czy szwajcari powie:

bzdura, widziałam jak CSI może to samo po ip w 5min wytracować

jk

Data: 2010-07-18 00:12:37
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-17 23:59, Użytkownik Negro napisał:
Na pytanie policji rapidshare zarejstrowany w niemczech czy szwajcari powie:

bzdura, widziałam jak CSI może to samo po ip w 5min wytracować

To teraz poogl±daj jaki¶ film z supermanem a potem wyskocz
na główkę z dachu wieżowca. Bo jak on na filmie potrafi
to pewnie i poza filmem można.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-18 16:13:00
Autor: poreba
Dnia Sun, 18 Jul 2010 00:12:37 +0200, RadoslawF napisał(a):

bzdura, widziałam jak CSI może to samo po ip w 5min wytracować
To teraz poogl±daj jaki¶ film z supermanem a potem wyskocz
na główkę z dachu wieżowca. Bo jak on na filmie potrafi
to pewnie i poza filmem można.
Jego dowcip był mniej lub bardziej  ¶mieszny - w zalezno¶ci od gustu. Twoje
niezrozumienie niew±tpliwie - jak to się w moich czasach mowiło -
wapniackie.

--
pozdro
poreba

Data: 2010-07-18 20:24:47
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-18 16:13, Użytkownik poreba napisał:

[...]

Dowcipy to się jakim¶ smailem zaznaczało.
Was dzieci neostrady to nie obowi±zuje.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-09-05 22:04:19
Autor: poreba
Dnia Sun, 18 Jul 2010 20:24:47 +0200, RadoslawF napisał(a):

[...]

to wersja dla mniej kapliwych
Was dzieci neostrady to nie obowi±zuje.
:-)
Dla mnie to już SDI było nowink±, dłuższy czas niedostępn± a Ty mi tu z neo

pozdro
poreba

Data: 2010-09-05 23:24:39
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-09-05 22:04, Użytkownik poreba napisał:

[...]
..

I po dwu miesi±cach uznałe¶ że warto nas o tym poinformować ?

Pozdrawiam

Data: 2010-07-21 10:11:37
Autor: niusy.pl
reklamacje-Orange-kradzież telefonu

Użytkownik "pmlb" <brak@dresu.pl>

[...]

Interpol czy co¶tam działa chyba normalnie

Data: 2010-07-18 05:50:39
Autor: to
Pawel wrote:

Widocznie karta nie była zarejestrowana.
Karta niestety, ale nie byla zarejestrowana.

I dziwisz się, że nie chcieli zablokować? Pomyśl przez chwilę. Przychodzi gość do salonu, pokazuje swój dowód i chce zablokować kartę pre-paid, którą nic z nim nie łączy. Musieliby chyba postradać zmysły, żeby spełnić taką prośbę.

A czy dowód świadczy o tym, ze jesteś właścicielem tej karty? Patrz
wyĹĽej.
Ale nawet jakbym chcial komus numer zrobic i zablokowac, to przeciez
mogliby mnie scigac, skoro maja moje dane.

ROTFL.  --
ignorance is bliss

Data: 2010-07-18 05:54:30
Autor: to
Pawel wrote:

Jest wogole sens reklamamowac to w Orange, ze
nie chcieli mi zablokowac karty, a po tym okradli mi konto.

Nie ma żadnego, skoro nie miałeś PUK, a karta była niezarejestrowana. Niby na jakiej podstawie mieli Ci zablokować? Bo dałeś im słowo harcerza, że to Twój telefon?

Jesli jest
sens zglaszac kradziez na policji

Pewnie jest sens. Może znajdą. Pytanie ile to wszystko jest dla Ciebie warte i czy więcej niż konieczność odwiedzenia komisariatu.

--
ignorance is bliss

reklamacje-Orange-kradzież telefonu