reklamacje...w BZWBK ;-(

Data: 2009-11-09 09:13:49
Autor: RobertS
reklamacje...w BZWBK ;-(
w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż wykonałem transakcję bezgotówkową w poprzednim miesiącu (warunek zwolnienia z opłaty) - wina banku bezsporna, niestety aby to wyjaśnić konieczna jest wizyta w placówce ;-(

3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km), ale przecież nie każdy ma tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?

dla porównania jak w Citi pobrali mi podobną opłatę to korekta następowała jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej - czyli jednak można!

RobertS

Data: 2009-11-09 10:25:39
Autor: witrak()
reklamacje...w BZWBK ;-(
On 2009-11-09 09:13, RobertS wrote:
[...]

Ja robiłem to w ten sposób, że przygotowywałem stosowne pisemko, wchodziłem do oddziału na 2 minuty i zostawiałem, żądając potwierdzenia na kopii. Ale miałem to szczęście, że po drodze miałem oddział z zawsze pustym parkingiem :-)

witrak()

Data: 2009-11-09 11:45:07
Autor: szczurwa
reklamacje...w BZWBK ;-(
On 9 Lis, 09:13, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
[...]

U mnie dokładnie to samo - a ostrzegali mnie tutaj przed wielkopolską
bankowością..;-)

Data: 2009-11-10 00:14:42
Autor: RobertS
reklamacje...w BZWBK ;-(

U mnie dokładnie to samo - a ostrzegali mnie tutaj przed wielkopolską
bankowością..;-)

to od kilku lat dolnośląska bankowość, jak była z Wlkp. to się takie jazdy nie zdarzały ;-))

RobertS

ps
wykonałeś transakcję i też policzyli opłatę za kartę?

Data: 2009-11-09 16:55:00
Autor: szczurwa
reklamacje...w BZWBK ;-(
On 10 Lis, 00:14, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

ps
wykonałeś transakcję i też policzyli opłatę za kartę?

Tak. Policzyli. Zadzwoniłem na partyline i dowiedziałem się dokładnie
tego samego, co Ty. Mam iść do oddziału i wyjaśnić sprawę. W XXI
wieku...

Data: 2009-11-10 08:43:47
Autor: RobertS
reklamacje...w BZWBK ;-(

Tak. Policzyli. Zadzwoniłem na partyline i dowiedziałem się dokładnie
tego samego, co Ty. Mam iść do oddziału i wyjaśnić sprawę. W XXI
wieku...

to może też spróbuj do nich napisać korzystając z tego formularza:
http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klienta/rzecznik-klienta.html
(na dole link wypełnij)

zgłosiłem (już kolejną) reklamację w ten sposób + napisałem co myślę o każdorazowych odsyłaniu do placówki!

odpisują 2x (już to przerabiałem):
1. że zajęli się tematem, a na odwrocie listu, że sposób reklamacji powinien wyglądać tak i tak
2. polecony, że przepraszają etc...

RobertS

ps
kiedyś widziałem jakieś forum innowacji bzwbk lub coś w tym stylu - ludzie tam mogli zgłaszać swoje uwagi odnośnie oferty...kojarzycie pod jakim adresem można to znaleźć?

Data: 2009-11-10 00:30:15
Autor: szczurwa
reklamacje...w BZWBK ;-(
On 10 Lis, 08:43, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

[...]

Spróbuję. A za chwilę i tak wpadnę do oddziału, bo mam po drodze....;-)

Data: 2009-11-10 18:40:17
Autor: jk
reklamacje...w BZWBK ;-(

https://bankpomyslow.bzwbk.pl/

Data: 2009-11-10 21:11:10
Autor: RobertS
reklamacje...w BZWBK ;-(

https://bankpomyslow.bzwbk.pl/

dzięki wielkie - tego właśnie szukałem

RobertS

Data: 2009-11-10 21:22:36
Autor: RobertS
reklamacje...w BZWBK ;-(
RobertS pisze:

https://bankpomyslow.bzwbk.pl/

dzięki wielkie - tego właśnie szukałem

gdyby ktoś chciał poprzeć moją "krucjatę"
to tutaj jest link:
https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/1025-reklamacja-przez-telefon-lub-internet

RobertS

Data: 2009-11-10 16:06:44
Autor: szczurwa
reklamacje...w BZWBK ;-(
On 10 Lis, 21:22, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

gdyby ktoś chciał poprzeć moją "krucjatę"
to tutaj jest link:https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/1025-reklamacja-przez-telefon-lub-int...

Strasznie się rozpisałeś..:-) Mniej więcej to samo odręcznie w
oddziale zawarło się w trzech zdaniach. Po prostu doszedłem do
wniosku, że apelowanie do uczuć wyższych władz banku nie ma
najmniejszego sensu.

Data: 2009-11-11 10:05:39
Autor: RobertS
reklamacje...w BZWBK ;-(

[...]

ano trochę mnie poniosło, ale jak widać nikomu reklamacje w placówce nie przeszkadzają...

RobertS

Data: 2009-11-10 07:34:33
Autor: Pete
reklamacje...w BZWBK ;-(
W dniu 10.11.09 00:14, RobertS pisze:

U mnie dokładnie to samo - a ostrzegali mnie tutaj przed wielkopolską
bankowością..;-)

to od kilku lat dolnośląska bankowość, jak była z Wlkp. to się takie
jazdy nie zdarzały ;-))

Lepiej sprawdź, kto kogo kupił i skąd był/jest prezes :P

--
Pete

Data: 2009-11-10 08:45:06
Autor: RobertS
reklamacje...w BZWBK ;-(

Lepiej sprawdź, kto kogo kupił i skąd był/jest prezes :P

był z Poznania, a (Mate) jest już z Wrocka, centrale są 3: Poznań, Wrocław i Wawa

RobertS

Data: 2009-11-11 09:56:57
Autor: Pete
reklamacje...w BZWBK ;-(
W dniu 10.11.09 08:45, RobertS pisze:

Lepiej sprawdź, kto kogo kupił i skąd był/jest prezes :P

był z Poznania, a (Mate) jest już z Wrocka, centrale są 3: Poznań,
Wrocław i Wawa

Wrocław chyba tylko ze względu na zapisy w umowie prywatyzacyjnej BZ wymuszające pozostawienie centrali banku we Wrocławiu.

Gdyby nie to, to we Wrocławiu nic by nie zostało z dawnej centrali BZ.

--
Pete

Data: 2009-11-11 10:05:58
Autor: RobertS
reklamacje...w BZWBK ;-(

Wrocław chyba tylko ze względu na zapisy w umowie prywatyzacyjnej BZ wymuszające pozostawienie centrali banku we Wrocławiu.

Gdyby nie to, to we Wrocławiu nic by nie zostało z dawnej centrali BZ.

dokładnie tak jak piszesz ;-)

RobertS

Data: 2009-11-10 11:38:25
Autor: MattS
reklamacje...w BZWBK ;-(
RobertS wrote:

U mnie dokładnie to samo - a ostrzegali mnie tutaj przed wielkopolską
bankowością..;-)

to od kilku lat dolnośląska bankowość, jak była z Wlkp. to się takie
jazdy nie zdarzały ;-))

To od kilku lat jest irlandzka bankowość.

Matt

Data: 2009-11-10 13:32:56
Autor: RobertS
reklamacje...w BZWBK ;-(

[...]

tak, i czy kogoś to dziwi? ;-D
ciekawe czy w irish aib również reklamacje TYLKO w placówce?

RobertS

Data: 2009-11-11 00:25:10
Autor: Jacek Erazmus
reklamacje...w BZWBK ;-(
> [...]

RobertS

ps
wykonałeś transakcję i też policzyli opłatę za kartę?

Koledze naliczają opłaty za darmowe  5 przelewów - ma konto >30.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-09 16:07:58
Autor: Mariusz
reklamacje...w BZWBK ;-(
On 2009.11.09 9:13, RobertS wrote:

3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam
stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km),

Wyślij maila.

ale przecież nie każdy ma
tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?

Bingo!

--
Mar

Data: 2009-11-09 18:11:19
Autor: RobertS
reklamacje...w BZWBK ;-(

3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam
stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km),

Wyślij maila.

standardowo napisałem do rzecznika klienta - zawsze reklamacje mi uznaje i kasę dostaję z powrotem, ale generalnie to już powinna być ostateczna instancja a nie pierwsza

ale przecież nie każdy ma
tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?

Bingo!

jakoś jestem sentymentalnie z tym bankiem związany, ale wszystko ma swoje granice...

RobertS

Data: 2009-11-09 10:20:01
Autor: Jacek Erazmus
reklamacje...w BZWBK ;-(
On 9 Lis, 18:11, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> [...]

instancja a nie pierwsza

> Bingo!

jakoś jestem sentymentalnie z tym bankiem związany, ale wszystko ma

Właśnie dlatego moja przygoda z ich kartą kredytową trwała 1 dzień ;)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-09 20:01:24
Autor: RobertS
reklamacje...w BZWBK ;-(

Właśnie dlatego moja przygoda z ich kartą kredytową trwała 1 dzień ;)

--
pozdrawiam,
Erazmus

tak, pamiętam...moja z nimi trwa już lat naście i jakoś nie mogę się odzwyczaić

wysmarowałem emila do rzecznika i czekam na jakiś odzew, szkoda że zamiast "normalnie" załatwić reklamację od razu muszę pisać do wyższej instancji...

RobertS

Data: 2009-11-13 06:40:51
Autor: Miłosz Brakoniecki
reklamacje...w BZWBK ;-(
On 9 Lis, 03:13, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
[...]

Witam,

Pracownik faktycznie popełnił błąd nie przyjmując reklamacji
telefonicznej. Zgodnie z wewnętrznymi procedurami pracownik infolinii
BZ WBK ma obowiązek przyjąć reklamację (z małym wyjątkiem, ale nie
dotyczy on reklamacji kartowych), zapisuje informacje uzyskane od
klienta w specjalnej aplikacji i wysyła zgłoszenie do Działu
Reklamacji, który je rozpatruje. Prawdą jest, że pracownicy infolinii
(nie napisał Pan na jaki numer dzwonił) mogą nie mieć dostępu do
historii transakcji.

W sprawie samego zwolnienia z opłaty za obsługę karty w wysokości 3 zł
(opis wskazuje, że może to być karta MasteCard PAYBACK) warto
pamiętać, że chodzi o wykonanie transakcji bezgotówkowej jak i jej
rozliczenie w danym miesiącu. Jeśli transakcja była wykonana pod
koniec miesiąca to mogła nie zostać rozliczona w tym samym miesiącu..

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

reklamacje...w BZWBK ;-(