Data: 2009-11-09 09:13:49 | |
Autor: RobertS | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż wykonałem transakcję bezgotówkową w poprzednim miesiącu (warunek zwolnienia z opłaty) - wina banku bezsporna, niestety aby to wyjaśnić konieczna jest wizyta w placówce ;-(
3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km), ale przecież nie każdy ma tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług? dla porównania jak w Citi pobrali mi podobną opłatę to korekta następowała jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej - czyli jednak można! -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2009-11-09 10:25:39 | |
Autor: witrak() | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
On 2009-11-09 09:13, RobertS wrote:
w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż wykonałem transakcję bezgotówkową w poprzednim miesiącu (warunek zwolnienia z opłaty) - wina banku bezsporna, niestety aby to wyjaśnić konieczna jest wizyta w placówce ;-( Ja robiłem to w ten sposób, że przygotowywałem stosowne pisemko, wchodziłem do oddziału na 2 minuty i zostawiałem, żądając potwierdzenia na kopii. Ale miałem to szczęście, że po drodze miałem oddział z zawsze pustym parkingiem :-) witrak() |
|
Data: 2009-11-09 11:45:07 | |
Autor: szczurwa | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
On 9 Lis, 09:13, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż U mnie dokładnie to samo - a ostrzegali mnie tutaj przed wielkopolską bankowością..;-) |
|
Data: 2009-11-10 00:14:42 | |
Autor: RobertS | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
to od kilku lat dolnośląska bankowość, jak była z Wlkp. to się takie jazdy nie zdarzały ;-)) -- pozdrawiam RobertS ps wykonałeś transakcję i też policzyli opłatę za kartę? |
|
Data: 2009-11-09 16:55:00 | |
Autor: szczurwa | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
On 10 Lis, 00:14, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
ps Tak. Policzyli. Zadzwoniłem na partyline i dowiedziałem się dokładnie tego samego, co Ty. Mam iść do oddziału i wyjaśnić sprawę. W XXI wieku... |
|
Data: 2009-11-10 08:43:47 | |
Autor: RobertS | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
Tak. Policzyli. Zadzwoniłem na partyline i dowiedziałem się dokładnie to może też spróbuj do nich napisać korzystając z tego formularza: http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klienta/rzecznik-klienta.html (na dole link wypełnij) zgłosiłem (już kolejną) reklamację w ten sposób + napisałem co myślę o każdorazowych odsyłaniu do placówki! odpisują 2x (już to przerabiałem): 1. że zajęli się tematem, a na odwrocie listu, że sposób reklamacji powinien wyglądać tak i tak 2. polecony, że przepraszają etc... -- pozdrawiam RobertS ps kiedyś widziałem jakieś forum innowacji bzwbk lub coś w tym stylu - ludzie tam mogli zgłaszać swoje uwagi odnośnie oferty...kojarzycie pod jakim adresem można to znaleźć? |
|
Data: 2009-11-10 00:30:15 | |
Autor: szczurwa | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
On 10 Lis, 08:43, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
to może też spróbuj do nich napisać korzystając z tego formularza:http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klienta/rzecznik-klient... Spróbuję. A za chwilę i tak wpadnę do oddziału, bo mam po drodze....;-) |
|
Data: 2009-11-10 18:40:17 | |
Autor: jk | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
ps https://bankpomyslow.bzwbk.pl/ -- |
|
Data: 2009-11-10 21:11:10 | |
Autor: RobertS | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
Data: 2009-11-10 21:22:36 | |
Autor: RobertS | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
RobertS pisze:
gdyby ktoś chciał poprzeć moją "krucjatę" to tutaj jest link: https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/1025-reklamacja-przez-telefon-lub-internet -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2009-11-10 16:06:44 | |
Autor: szczurwa | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
On 10 Lis, 21:22, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
gdyby ktoś chciał poprzeć moją "krucjatę" Strasznie się rozpisałeś..:-) Mniej więcej to samo odręcznie w oddziale zawarło się w trzech zdaniach. Po prostu doszedłem do wniosku, że apelowanie do uczuć wyższych władz banku nie ma najmniejszego sensu. |
|
Data: 2009-11-11 10:05:39 | |
Autor: RobertS | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
Strasznie się rozpisałeś..:-) Mniej więcej to samo odręcznie wano trochę mnie poniosło, ale jak widać nikomu reklamacje w placówce nie przeszkadzają... -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2009-11-10 07:34:33 | |
Autor: Pete | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
W dniu 10.11.09 00:14, RobertS pisze:
Lepiej sprawdź, kto kogo kupił i skąd był/jest prezes :P -- Pete |
|
Data: 2009-11-10 08:45:06 | |
Autor: RobertS | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
Lepiej sprawdź, kto kogo kupił i skąd był/jest prezes :Pbył z Poznania, a (Mate) jest już z Wrocka, centrale są 3: Poznań, Wrocław i Wawa -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2009-11-11 09:56:57 | |
Autor: Pete | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
W dniu 10.11.09 08:45, RobertS pisze:
Wrocław chyba tylko ze względu na zapisy w umowie prywatyzacyjnej BZ wymuszające pozostawienie centrali banku we Wrocławiu. Gdyby nie to, to we Wrocławiu nic by nie zostało z dawnej centrali BZ. -- Pete |
|
Data: 2009-11-11 10:05:58 | |
Autor: RobertS | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
Wrocław chyba tylko ze względu na zapisy w umowie prywatyzacyjnej BZ wymuszające pozostawienie centrali banku we Wrocławiu.dokładnie tak jak piszesz ;-) -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2009-11-10 11:38:25 | |
Autor: MattS | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
RobertS wrote:
U mnie dokładnie to samo - a ostrzegali mnie tutaj przed wielkopolską To od kilku lat jest irlandzka bankowość. Matt |
|
Data: 2009-11-10 13:32:56 | |
Autor: RobertS | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
U mnie dokładnie to samo - a ostrzegali mnie tutaj przed wielkopolską tak, i czy kogoś to dziwi? ;-D ciekawe czy w irish aib również reklamacje TYLKO w placówce? -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2009-11-11 00:25:10 | |
Autor: Jacek Erazmus | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
On 10 Lis, 00:14, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> U mnie dokładnie to samo - a ostrzegali mnie tutaj przed wielkopolską Koledze naliczają opłaty za darmowe 5 przelewów - ma konto >30. -- pozdrawiam, Erazmus |
|
Data: 2009-11-09 16:07:58 | |
Autor: Mariusz | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
On 2009.11.09 9:13, RobertS wrote:
3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam Wyślij maila. ale przecież nie każdy ma Bingo! -- Mar |
|
Data: 2009-11-09 18:11:19 | |
Autor: RobertS | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam standardowo napisałem do rzecznika klienta - zawsze reklamacje mi uznaje i kasę dostaję z powrotem, ale generalnie to już powinna być ostateczna instancja a nie pierwsza
jakoś jestem sentymentalnie z tym bankiem związany, ale wszystko ma swoje granice... -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2009-11-09 10:20:01 | |
Autor: Jacek Erazmus | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
On 9 Lis, 18:11, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
>> 3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam Właśnie dlatego moja przygoda z ich kartą kredytową trwała 1 dzień ;) -- pozdrawiam, Erazmus |
|
Data: 2009-11-09 20:01:24 | |
Autor: RobertS | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
tak, pamiętam...moja z nimi trwa już lat naście i jakoś nie mogę się odzwyczaić wysmarowałem emila do rzecznika i czekam na jakiś odzew, szkoda że zamiast "normalnie" załatwić reklamację od razu muszę pisać do wyższej instancji... -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2009-11-13 06:40:51 | |
Autor: Miłosz Brakoniecki | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
On 9 Lis, 03:13, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż Witam, Pracownik faktycznie popełnił błąd nie przyjmując reklamacji telefonicznej. Zgodnie z wewnętrznymi procedurami pracownik infolinii BZ WBK ma obowiązek przyjąć reklamację (z małym wyjątkiem, ale nie dotyczy on reklamacji kartowych), zapisuje informacje uzyskane od klienta w specjalnej aplikacji i wysyła zgłoszenie do Działu Reklamacji, który je rozpatruje. Prawdą jest, że pracownicy infolinii (nie napisał Pan na jaki numer dzwonił) mogą nie mieć dostępu do historii transakcji. W sprawie samego zwolnienia z opłaty za obsługę karty w wysokości 3 zł (opis wskazuje, że może to być karta MasteCard PAYBACK) warto pamiętać, że chodzi o wykonanie transakcji bezgotówkowej jak i jej rozliczenie w danym miesiącu. Jeśli transakcja była wykonana pod koniec miesiąca to mogła nie zostać rozliczona w tym samym miesiącu.. Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html Zespół Banku Zachodniego WBK S.A. |