reklamacje...w BZWBK ;-(

Data: 2009-11-09 10:25:39
Autor: witrak()
reklamacje...w BZWBK ;-(
On 2009-11-09 09:13, RobertS wrote:
w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż wykonałem transakcję bezgotówkową w poprzednim miesiącu (warunek zwolnienia z opłaty) - wina banku bezsporna, niestety aby to wyjaśnić konieczna jest wizyta w placówce ;-(

3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km), ale przecież nie każdy ma tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?

Ja robiłem to w ten sposób, że przygotowywałem stosowne pisemko, wchodziłem do oddziału na 2 minuty i zostawiałem, żądając potwierdzenia na kopii. Ale miałem to szczęście, że po drodze miałem oddział z zawsze pustym parkingiem :-)

witrak()

reklamacje...w BZWBK ;-(