reklamacje...w BZWBK ;-(

Data: 2009-11-09 16:07:58
Autor: Mariusz
reklamacje...w BZWBK ;-(
On 2009.11.09 9:13, RobertS wrote:

3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam
stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km),

Wyślij maila.

ale przecież nie każdy ma
tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?

Bingo!

--
Mar

Data: 2009-11-09 18:11:19
Autor: RobertS
reklamacje...w BZWBK ;-(

3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam
stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km),

Wyślij maila.

standardowo napisałem do rzecznika klienta - zawsze reklamacje mi uznaje i kasę dostaję z powrotem, ale generalnie to już powinna być ostateczna instancja a nie pierwsza

ale przecież nie każdy ma
tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?

Bingo!

jakoś jestem sentymentalnie z tym bankiem związany, ale wszystko ma swoje granice...

RobertS

Data: 2009-11-09 10:20:01
Autor: Jacek Erazmus
reklamacje...w BZWBK ;-(
On 9 Lis, 18:11, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> [...]

instancja a nie pierwsza

> Bingo!

jakoś jestem sentymentalnie z tym bankiem związany, ale wszystko ma

Właśnie dlatego moja przygoda z ich kartą kredytową trwała 1 dzień ;)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-09 20:01:24
Autor: RobertS
reklamacje...w BZWBK ;-(

Właśnie dlatego moja przygoda z ich kartą kredytową trwała 1 dzień ;)

--
pozdrawiam,
Erazmus

tak, pamiętam...moja z nimi trwa już lat naście i jakoś nie mogę się odzwyczaić

wysmarowałem emila do rzecznika i czekam na jakiś odzew, szkoda że zamiast "normalnie" załatwić reklamację od razu muszę pisać do wyższej instancji...

RobertS

reklamacje...w BZWBK ;-(