Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   reklamacje...w BZWBK ;-(

reklamacje...w BZWBK ;-(

Data: 2009-11-13 06:40:51
Autor: Miłosz Brakoniecki
reklamacje...w BZWBK ;-(
On 9 Lis, 03:13, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż
wykonałem transakcję bezgotówkową w poprzednim miesiącu (warunek
zwolnienia z opłaty) - wina banku bezsporna, niestety aby to wyjaśnić
konieczna jest wizyta w placówce ;-(

3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam
stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km), ale przecież nie każdy ma
tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?

dla porównania jak w Citi pobrali mi podobną opłatę to korekta
następowała jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej - czyli jednak można!

--
pozdrawiam
RobertS

Witam,

Pracownik faktycznie popełnił błąd nie przyjmując reklamacji
telefonicznej. Zgodnie z wewnętrznymi procedurami pracownik infolinii
BZ WBK ma obowiązek przyjąć reklamację (z małym wyjątkiem, ale nie
dotyczy on reklamacji kartowych), zapisuje informacje uzyskane od
klienta w specjalnej aplikacji i wysyła zgłoszenie do Działu
Reklamacji, który je rozpatruje. Prawdą jest, że pracownicy infolinii
(nie napisał Pan na jaki numer dzwonił) mogą nie mieć dostępu do
historii transakcji.

W sprawie samego zwolnienia z opłaty za obsługę karty w wysokości 3 zł
(opis wskazuje, że może to być karta MasteCard PAYBACK) warto
pamiętać, że chodzi o wykonanie transakcji bezgotówkowej jak i jej
rozliczenie w danym miesiącu. Jeśli transakcja była wykonana pod
koniec miesiąca to mogła nie zostać rozliczona w tym samym miesiącu..

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

reklamacje...w BZWBK ;-(

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona