Data: 2009-11-13 06:40:51 | |
Autor: Miłosz Brakoniecki | |
reklamacje...w BZWBK ;-( | |
On 9 Lis, 03:13, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż Witam, Pracownik faktycznie popełnił błąd nie przyjmując reklamacji telefonicznej. Zgodnie z wewnętrznymi procedurami pracownik infolinii BZ WBK ma obowiązek przyjąć reklamację (z małym wyjątkiem, ale nie dotyczy on reklamacji kartowych), zapisuje informacje uzyskane od klienta w specjalnej aplikacji i wysyła zgłoszenie do Działu Reklamacji, który je rozpatruje. Prawdą jest, że pracownicy infolinii (nie napisał Pan na jaki numer dzwonił) mogą nie mieć dostępu do historii transakcji. W sprawie samego zwolnienia z opłaty za obsługę karty w wysokości 3 zł (opis wskazuje, że może to być karta MasteCard PAYBACK) warto pamiętać, że chodzi o wykonanie transakcji bezgotówkowej jak i jej rozliczenie w danym miesiącu. Jeśli transakcja była wykonana pod koniec miesiąca to mogła nie zostać rozliczona w tym samym miesiącu.. Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html Zespół Banku Zachodniego WBK S.A. |
|