Data: 2009-06-02 03:51:50 | |
Autor: Mamut | |
reklamacje w sklepie sieciowym | |
Witam
czy sklep, w tym wypadku Media Markt moze odmowic reklamacji towaru podajac jako powo, że nie zostal kupiony w tym oddziale sklepu tylko w innym? Aparat kupiony na poludniu Polski a reklamowany w Gdansku. Sklep stwierdzil ze po pierwsze nie maja tego towaru na stanie a po drugie nie zostal kupiony u nich tylko w innym oddziale i w nim trzeba reklamowac towar. Czy maja prawo do tego? Srednio sie usmiecha jechac osobie ktora reklamuje ten towar prawie 700km. Co w przypadku, gdy nie maja juz takich aparatow na wymiane ? Maja zwrocic pieniazki ? |
|
Data: 2009-06-02 13:22:54 | |
Autor: kuba | |
reklamacje w sklepie sieciowym | |
Mamut pisze:
Witam No niestety mają rację. Możesz wysłać pocztą. Co do uprawnień - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. pozdrawiam kuba |
|
Data: 2009-06-02 13:30:41 | |
Autor: Liwiusz | |
reklamacje w sklepie sieciowym | |
kuba pisze:
Mamut pisze: A ja mam inne zdanie na ten temat. Jeśli każdy sklep to osobna firma, to zgadzam się, że trzeba reklamować w sklepie, w którym się sprzedało. Ale jeśli sprzedawcą jest ten sam podmiot, który prowadzi działalność w różnych oddziałach, to reklamację należy zgłosić właśnie do tego podmiotu, bez względu na to którą lokalizację wybierzemy. -- Liwiusz |
|
Data: 2009-06-02 13:50:47 | |
Autor: Herald | |
reklamacje w sklepie sieciowym | |
Dnia Tue, 02 Jun 2009 13:30:41 +0200, Liwiusz napisał(a):
Witam A w przypadku MM zachodzi właśnie taka zależność. Mają wspólny NIP, adres siedziby a poszczególne adresy to zwykłe oddziały. |
|
Data: 2009-06-02 13:55:01 | |
Autor: Liwiusz | |
reklamacje w sklepie sieciowym | |
Herald pisze:
Dnia Tue, 02 Jun 2009 13:30:41 +0200, Liwiusz napisał(a): Czyli można reklamować w każdym sklepie, reklamację trzeba składać "do sprzedawcy", a nie "w miejscu, gdzie został kupiony produkt". -- Liwiusz |
|
Data: 2009-06-02 05:21:54 | |
Autor: BearBag | |
reklamacje w sklepie sieciowym | |
dzieki za odpowiedz. Mialem podobne zdanie, ze jesli sa jedna firma to
nie maja prawa splawiac. Ciekawe tylko teraz co zaproponuja bo sprzet nie nadaje sie do naprawy a takiego towaru nie maja na stanie. Pewnie zwrot pieniazkow. |
|
Data: 2009-06-02 14:53:54 | |
Autor: kuba | |
reklamacje w sklepie sieciowym | |
Liwiusz pisze:
A ja mam inne zdanie na ten temat. Jeśli każdy sklep to osobna firma, to zgadzam się, że trzeba reklamować w sklepie, w którym się sprzedało. Ale jeśli sprzedawcą jest ten sam podmiot, który prowadzi działalność w różnych oddziałach, to reklamację należy zgłosić właśnie do tego podmiotu, bez względu na to którą lokalizację wybierzemy. Zerknąłem najpierw na stronę media marktu i nic tam nie znalazłem; zerknąłem więc do elektronicznego KRS-u i zobaczyłem, że każdy media markt działający w konkretnym mieście jest spółką komandytową. Spółka komandytowa zaciąga zobowiązania ze własnym imieniu. pozdrawiam kuba |
|
Data: 2009-06-02 15:51:26 | |
Autor: stebi | |
reklamacje w sklepie sieciowym | |
Podpowiem Ci inne rozwiązanie: zareklamuj u producenta w serwisie (jeśli masz pod ręką). MM i tak go wyśle do serwisu producenta.
pozdr. stebi |