reklamacje w sklepie sieciowym

Data: 2009-06-02 03:51:50
Autor: Mamut
reklamacje w sklepie sieciowym
Witam
czy sklep, w tym wypadku Media Markt moze odmowic reklamacji towaru
podajac jako powo, że nie zostal kupiony w tym oddziale sklepu tylko w
innym? Aparat kupiony na poludniu Polski a reklamowany w Gdansku.
Sklep stwierdzil ze po pierwsze nie maja tego towaru na stanie a po
drugie nie zostal kupiony u nich tylko w innym oddziale i w nim trzeba
reklamowac towar. Czy maja prawo do tego?
Srednio sie usmiecha jechac osobie ktora reklamuje ten towar  prawie
700km.
Co w przypadku, gdy nie maja juz takich aparatow na wymiane ? Maja
zwrocic pieniazki ?

Data: 2009-06-02 13:22:54
Autor: kuba
Mamut pisze:
[...]

No niestety mają rację. Możesz wysłać pocztą.
Co do uprawnień - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

pozdrawiam
kuba

Data: 2009-06-02 13:30:41
Autor: Liwiusz
kuba pisze:
Mamut pisze:
[...]

   A ja mam inne zdanie na ten temat. Jeśli każdy sklep to osobna firma, to zgadzam się, że trzeba reklamować w sklepie, w którym się sprzedało. Ale jeśli sprzedawcą jest ten sam podmiot, który prowadzi działalność w różnych oddziałach, to reklamację należy zgłosić właśnie do tego podmiotu, bez względu na to którą lokalizację wybierzemy.

--
Liwiusz

Data: 2009-06-02 13:50:47
Autor: Herald
Dnia Tue, 02 Jun 2009 13:30:41 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]

A w przypadku MM zachodzi właśnie taka zależność. Mają wspólny NIP, adres
siedziby a poszczególne adresy to zwykłe oddziały.

Data: 2009-06-02 13:55:01
Autor: Liwiusz
Herald pisze:
[...]

   Czyli można reklamować w każdym sklepie, reklamację trzeba składać "do sprzedawcy", a nie "w miejscu, gdzie został kupiony produkt".

--
Liwiusz

Data: 2009-06-02 05:21:54
Autor: BearBag
reklamacje w sklepie sieciowym
dzieki za odpowiedz. Mialem podobne zdanie, ze jesli sa jedna firma to
nie maja prawa splawiac. Ciekawe tylko teraz co zaproponuja bo sprzet
nie nadaje sie do naprawy a takiego towaru nie maja na stanie. Pewnie
zwrot pieniazkow.

Data: 2009-06-02 14:53:54
Autor: kuba
Liwiusz pisze:

[...]

Zerknąłem najpierw na stronę media marktu i nic tam nie znalazłem; zerknąłem więc do elektronicznego KRS-u i zobaczyłem, że każdy media markt działający w konkretnym mieście jest spółką komandytową. Spółka komandytowa zaciąga zobowiązania ze własnym imieniu.

pozdrawiam
kuba

Data: 2009-06-02 15:51:26
Autor: stebi
reklamacje w sklepie sieciowym
Podpowiem Ci inne rozwiązanie: zareklamuj u producenta w serwisie (jeśli masz pod ręką). MM i tak go wyśle do serwisu producenta.

pozdr.
stebi

reklamacje w sklepie sieciowym