reklamuy doczepiane w darmowych kontach mail

Data: 2009-05-12 09:43:22
Autor: Olgierd
reklamuy doczepiane w darmowych kontach mail
Dnia Tue, 12 May 2009 11:34:28 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

Szkopul w tym ze regulaminy te wymuszaja zgode na popelnianie wykroczen
wysylania niezamowionej informacji handlowej bo reklame nie otrzymuje
nadawca maila ktory zalozyl skrzynke
a odbiorca maila (od osoby ktora te skrzynke zalozyla)

No właśnie, to jeśli już wykroczenie, to kto jest jego sprawcą? :-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-12 11:59:25
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Olgierd wrote:
[...]

Proste: ten kto wysyła maile.
:-)

M.

Data: 2009-05-12 13:06:20
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:gubha1$p07$1news.onet.pl...
Olgierd wrote:
[...]

maile wychodza bez reklamy, reklame wrzuca dopiero pozniej operator .

Data: 2009-05-12 11:50:37
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 12 May 2009 13:06:20 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

No właśnie, to jeśli już wykroczenie, to kto jest jego sprawcą?

Proste: ten kto wysyła maile.

maile wychodza bez reklamy, reklame wrzuca dopiero pozniej operator .

A skąd my to możemy wiedzieć? ;-)

Data: 2009-05-12 14:05:48
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2009.05.12.11.50.37rudak.org...
[...]

no bez jaj tak dzialaja przeciez darmowe konto, chocby w nazwa.pl
Wysylasz maila o tresc heja!
odbiroca otrzymuje
Heja!
--
nazwa.pl darmowe serwery itp bzdety

Data: 2009-05-12 12:12:39
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 12 May 2009 14:05:48 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

[...]

A skąd ja mam wiedzieć, że Ty tego nie dopisałeś? :-)

Data: 2009-05-12 15:14:20
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2009.05.12.12.12.37rudak.org...
[...]

to ci teraz mowie, i takie jest zalozenie i pytanie z tematu aktualne :)

Data: 2009-05-13 10:03:33
Autor: Herald
Dnia Tue, 12 May 2009 12:12:39 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Bardzo prosto - darmowym 'podpisem elektronicznym" którym musiałby podpisać
nadawca swojego mejla wysyłanego do Ciebie. Po prostu mejl nie przejdzie
weryfikacji i będzie uznany za 'naruszony".

Data: 2009-05-13 08:11:58
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 13 May 2009 10:03:33 +0200, Herald napisał(a):

[...]

No to proszę, Thawte jest dostępne dla każdego.

Data: 2009-05-12 13:05:58
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2009.05.12.09.43.22rudak.org...
[...]

moim zdaniem glownie firma hostingowa, uzywajac do tego jako narzedzia
osobe ktora zaklada konto.

Data: 2009-05-12 13:09:10
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gubl73$qmk$1inews.gazeta.pl...

[...]

pamietaj ze jest cos takiego jak pomocnictwo, podzeganie itp

Data: 2009-05-12 13:13:48
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
wspolna-flaszka.pl wrote:

[...]

Wy już tak sami z sobą dyskutujecie? po tej wspólnej flaszce? ;)

M.

Data: 2009-05-12 11:51:15
Autor: Olgierd
reklamuy doczepiane w darmowych kontach mail

LOL :-)