rekojmia, gwarancja niezgodnosc z umową..reklamacja bu ta

Data: 2010-02-13 18:08:48
Autor: BETON
rekojmia, gwarancja niezgodnosc z umową..reklamacja bu ta
Kupiłem  buty, po kilku miesiacach sie rozleciały
oddałem do reklamacji.
Przyznali mi racje- reklamacja zasadna, ale stwierdzili ze moge sobie za te kase co kosztowały buty wybrać inne z tego sklepu.
A ja nie chce innych,  a tych co miałem  juz nie ma.
Czy moge sie ubiegac o zwrot gotówki ?
Jak wygladają przepisy w tej kwestii.?

Paweł

Data: 2010-02-13 20:35:42
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości news:hl6mb1$otl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Reklamowałeś na podstawie gwarancji, czy niezgodności towaru z umową?

Data: 2010-02-14 18:17:51
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości news:hl88ft$edt$1inews.gazeta.pl...

[...]

To mogą albo naprawić te stare, albo mają oddać pieniądze. Już za takie dziwne sugestie bym u nich drugiej pary nei kupił, bo widać na odległość brak poriofesjonalizmu

rekojmia, gwarancja niezgodnosc z umową..reklamacja bu ta