rekomendacje kompletu mostek/kierownica dla ciężki ego

Data: 2009-03-14 00:51:15
Autor: mariuszmo
rekomendacje kompletu mostek/kierownica dla ciężki ego
dotychczasowy kokpit bazował na stopach żelaza, planowany ma być oparty o lżejsze metale. o ile w dotychczasowej konfiguracji nie odczuwałem dyskomfortu spowodowanego nadmierną giętkością kierownicy i mostka (pancerna kielnia acor i mostek noname) o tyle przy przejściu na aluminium mam pewne obiekcje.

ślęczę nad ofertami sklepów, ale wybór jest tak duży, że mam mętlik w głowie. czy moglibyście z własnego doświadczenia doradzić aluminiowe modele mostka i kierownicy dla jeźdźca o masie ok. 105kg, tak aby był to komplet sztywny?

popatrz na tańsze modele syntace na cult bikes lub poszukaj jakiegoś eastona z niższych grup.
obydwie firmy produkują mocne i pewne komponenty i nie powinno być z nimi problemów.

niższe modele są mniej wycieniowane teoretycznie powinny być sztywne

rekomendacje kompletu mostek/kierownica dla ciężki ego