rekord sciemy u dealera:)

Data: 2009-09-28 21:44:54
Autor: Adam Szewczak
rekord sciemy u dealera:)

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:h9qr3c$c48$1news.interia.pl...
Dzisiaj, za 7 minut "pracy" - wymiana żarówki H7 - zapłaciłem 92 zł:)
W tym 48 zł robocizny, tzw. 4 jednostki co równa się godzinie.
Niezłe, co?
Najgorsza w tym jest ta głupia ¶ciema pracownika warsztatu, na co on liczy?
Potem będzie jęczał, że premii nie ma...

moon

    U mnie w pracy roboczogodzina to 180 netto ;P
I czasami tez sie trafia 10 min roboty ;)

PZDr
Adam

Data: 2009-09-28 22:31:14
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Adam Szewczak wrote:

   U mnie w pracy roboczogodzina to 180 netto ;P
I czasami tez sie trafia 10 min roboty ;)

czyli za 7 minut - ok. 20 zł.
jak widać, mechanik zarabia dwa razy lepiej niż u ciebie w pracy

moon

Data: 2009-09-29 01:42:05
Autor: Borys Pogoreło
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Mon, 28 Sep 2009 22:31:14 +0200, Moon napisał(a):

I czasami tez sie trafia 10 min roboty ;)

czyli za 7 minut - ok. 20 zł.
jak widać, mechanik zarabia dwa razy lepiej niż u ciebie w pracy

 Nie mechanik, tylko cały warsztat.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-09-29 10:06:25
Autor: kamil
rekord sciemy u dealera:)

"Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:1v10i4bkt1of5.1skt57n06o3s5$.dlg40tude.net...
[...]

A u ciebie cala firma. Zle branze wybrales!

Data: 2009-09-29 09:14:23
Autor: Robert_J
rekord sciemy u dealera:)
czyli za 7 minut - ok. 20 zł.
jak widać, mechanik zarabia dwa razy lepiej niż u ciebie w pracy

Następny który uważa że koszt naprawy w dobrym warsztacie to tylko wynagrodzenie mechanika... Proponuję Ci załóż firmę, jak±kolwiek, i zatrudnij pracownika. Zobaczysz wtedy jakie s± koszty działalno¶ci firmy...

Data: 2009-09-29 14:25:39
Autor: to
rekord sciemy u dealera:)
Robert_J wrote:

Następny który uważa że koszt naprawy w dobrym warsztacie to tylko
wynagrodzenie mechanika... Proponuję Ci załóż firmę, jakąkolwiek, i
zatrudnij pracownika. Zobaczysz wtedy jakie są koszty działalności
firmy...

Bez jaj, godzina pracy niewykwalifikowanego mechanika (albo nawet nie mechanika) nie jest warta 250 zł, takie stawki to naciągactwo, niegospodarność lub jedno i drugie.

....dlatego nie płacę 250 zł w ASO, lecz 70 zł nieco dalej. Robią nawet lepiej. --
cokolwiek

Data: 2009-09-29 17:36:35
Autor: LEPEK
rekord sciemy u dealera:)
to pisze:

Bez jaj, godzina pracy niewykwalifikowanego mechanika (albo nawet nie mechanika) nie jest warta 250 zł, takie stawki to naciągactwo, niegospodarność lub jedno i drugie.

Ale te 250 zł to nie praca pojedynczego mechanika, tylko godzina pracy warsztatu. Warsztatu składającego sie z mechaników zwykłych i mistrzów, szefa warsztatu, osoby na "recepcji" warsztatu, narzędzi prostych, jak i zaawansowanych (komputery diagnostyczne, oprogramowanie do nich..., itp. I to wszystko na raz za godzinę kosztuje 250 zł. A stawka jest uśredniona bez względu na skomplikowanie naprawy - liczona w czasie. Ufff...

Pozdr
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-09-29 15:38:55
Autor: to
rekord sciemy u dealera:)
LEPEK wrote:

[...]

Skoro kawałek dalej to samo da się zrobić prawie cztery razy taniej to mam mocne podstawy by przypuszczać, że czterokrotnie wyższe stawki w ASO nie wynikają z przyczyn obiektywnych, a głównym ich uzasadnieniem jest wystarczająca ilość jeleni skorych, by tyle płacić.

--
cokolwiek

Data: 2009-09-29 18:29:23
Autor: Borys Pogoreło
rekord sciemy u dealera:)
Dnia 29 Sep 2009 17:38:55 +0200, to napisał(a):

Skoro kawałek dalej to samo da się zrobić prawie cztery razy taniej to mam mocne podstawy by przypuszczać, że czterokrotnie wyższe stawki w ASO nie wynikaj± z przyczyn obiektywnych, a głównym ich uzasadnieniem jest wystarczaj±ca ilo¶ć jeleni skorych, by tyle płacić.

 Samo "bycie ASO" też słono kosztuje.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-09-29 17:30:22
Autor: to
rekord sciemy u dealera:)
Borys Pogoreło wrote:

[...]

 Samo "bycie ASO" teĹĽ sĹ‚ono kosztuje.

Sztuczny koszt, który nic mi nie daje, skoro pobliski zakład który ASO nie jest, radzi sobie z naprawami nawet lepiej.

--
cokolwiek

Data: 2009-09-29 17:55:17
Autor: masti
rekord sciemy u dealera:)
Dnia pięknego Tue, 29 Sep 2009 19:30:22 +0200, osobnik zwany to wystukał:

Borys Pogoreło wrote:

[...]

ale kupa ludzi mysli, ze ASO zrobi lepiej.
A to po prostu autoryzowany punkt sprzedaży i montażu nowych części zamiennych :)

--
Ford Mondeo 1.8, Jeep Grand Cherokee 3.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-09-29 20:03:05
Autor: Cavallino
rekord sciemy u dealera:)

Borys Pogoreło wrote:

[...]

Tu raczej nie jest problem ĹĽe "lepiej" tylko "niĹĽ kto"?
Dobry mechanik zazwyczaj sobie da radÄ™ nie gorzej niĹĽ ASO, ale skÄ…d wiadomo ĹĽe ktoĹ› jest dobry?
Nie kaĹĽdy ma tylu znajomych (lub internet) ktĂłrzy polecÄ… mu dobrego mechaniora akurat do jego auta w jego okolicy.
IMO właśnie dlatego ludzie jadą do ASO - nad nimi ktoś jednak czuwa i ich autoryzuje, nad panem Kaziem i jego stodołą tylko bogowie.

Dla przykĹ‚adu - kiedyĹ› trafiĹ‚o mi siÄ™ w Norauto takie ciele, ktĂłre nie potrafiĹ‚o zdjąć filtra paliwa, do tego poĹ‚amaĹ‚o  uchwyty do niego.
W ASO nie mieli takich problemów, zresztą nawet jakby mieli to by był ich problem i musieliby umieć go rozwiązać.
A to była wymiana filtra, strach pomyśleć o poważniejszych naprawach.

Data: 2009-09-29 22:05:42
Autor: jerzu
rekord sciemy u dealera:)
On 29 Sep 2009 19:30:22 +0200, to <to@abc.xyz> wrote:

Sztuczny koszt, który nic mi nie daje, skoro pobliski zakład który ASO nie jest, radzi sobie z naprawami nawet lepiej.

Aha. Mam własnie na tapecie Scenica II 2.0T. Jedynym ratunkiem jest
ASO, żaden z warsztatów "nieaso" nie ma Clipa.

Data: 2009-09-29 20:06:46
Autor: to
rekord sciemy u dealera:)
jerzu wrote:

Aha. Mam własnie na tapecie Scenica II 2.0T. Jedynym ratunkiem jest ASO,
ĹĽaden z warsztatĂłw "nieaso" nie ma Clipa.

To niech ma...

--
cokolwiek

Data: 2009-09-30 08:37:51
Autor: Mirek Ptak
rekord sciemy u dealera:)
Dnia 2009-09-29 22:06,  *to* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
jerzu wrote:

Aha. Mam własnie na tapecie Scenica II 2.0T. Jedynym ratunkiem jest ASO,
żaden z warsztatów "nieaso" nie ma Clipa.

To niech ma...

Trzeba by kra¶ć :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-09-30 09:15:21
Autor: to
rekord sciemy u dealera:)
Mirek Ptak wrote:

To niech ma...

Trzeba by kraść :)

Fajna marka...

--
cokolwiek

Data: 2009-09-30 22:24:43
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
rekord sciemy u dealera:)
jerzu pisze:
[...]

We Wrocławiu jest odpowiedni człowiek. Warsztat mały, garażowy. Ale płaci się u niego za wiedzę, a nie marmurki. A tę ma i to konkretn±.
Renault to jego specjalizacja.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-09-30 22:38:27
Autor: jerzu
rekord sciemy u dealera:)
On Wed, 30 Sep 2009 22:24:43 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> wrote:

We Wrocławiu jest odpowiedni człowiek. Warsztat mały, garażowy. Ale płaci się u niego za wiedzę, a nie marmurki. A tę ma i to konkretn±.
Renault to jego specjalizacja.
Musiałbym auto zawieĽć na lawecie do Wrocka. ASO na miejscu jest
tańsze :-))

Data: 2009-09-30 01:23:19
Autor: nocnyMarek
rekord sciemy u dealera:)
mam mocne podstawy by przypuszczać, że czterokrotnie wyższe stawki w ASO nie wynikają z przyczyn obiektywnych, a głównym ich uzasadnieniem jest wystarczająca ilość jeleni skorych, by tyle płacić.

Ta ilo¶ć jest jak najbardziej czynnikiem obiektywnym. :)

Data: 2009-09-29 18:11:08
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Robert_J wrote:
[...]

LOL!
najlepiej otwórz piekarnię i kasuj za bułkę 12 złotych.
powiedz klientom, że masz koszty.
moon

Data: 2009-09-29 17:35:16
Autor: masti
rekord sciemy u dealera:)
Dnia pięknego Tue, 29 Sep 2009 18:11:08 +0200, osobnik zwany Moon
wystukał:

Robert_J wrote:
[...]

klientom, ĹĽe masz koszty.
moon

przecież ASO tak właśnie zrobiło. A ty zabuliłeś.

Data: 2009-09-29 22:05:44
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
masti wrote:
klientom, ĹĽe masz koszty.
moon

przecież ASO tak właśnie zrobiło. A ty zabuliłeś.

ASO zarobiło 9 dych, a nie zarobi 700 za przegląd, 2000 za opony i 400 za p-ciwmgielne.
I kto kogo w konia zrobił?

moon

Data: 2009-09-29 22:15:31
Autor: Gruby
rekord sciemy u dealera:)
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9to1h$84q$1news.interia.pl...
masti wrote:
[...]

no jak to kto? ty mooniek ,jak zwykle ty zrobiłes w konia..:-))

--
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradze
od przyjaciół Boże strzeż, z wrogami sobie poradze

Data: 2009-09-30 00:09:22
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
masti wrote:
[...]

dokładnie.
a teraz golnij na drugą nóżkę.
moon

Data: 2009-09-30 09:44:53
Autor: Robert_J
rekord sciemy u dealera:)
a teraz golnij na drugą nóżkę.
moon

Nie żebym sę czepiał, ale odpuść już sobie :-). Weź po męsku przyznaj się do błędu i skończmy już ten chory temat. Następnym razem przed wykonaniem usługi uzgodnij jej zakres, a nie po fakcie wylewaj tu swoje żale ;-).

Data: 2009-09-30 12:07:02
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Robert_J wrote:
[...]

swoje ĹĽale ;-).

oszukiwanie klienta to błąd tegoż?
z takim podejściem to rzeczywiście możemy zacząć zwijać interes.
zrozumże człowieku, napisałem to czytelnie, ta sama usługa nie może w ramach tej samej sieci różnić się ceną o 400%.
czy to dochodzi do ciebie?
biznes nie polega na dymaniu klientów, co to za mentalność z Różyckiego?

moon

Data: 2009-09-30 11:40:07
Autor: kamil
rekord sciemy u dealera:)

"Moon" <munip79@yahoo.com> wrote in message news:h9v9au$hif$1news.interia.pl...
Robert_J wrote:
a teraz golnij na druga nózke.
moon

Nie zebym se czepial, ale odpusc juz sobie :-). Wez po mesku przyznaj
sie do bledu i skonczmy juz ten chory temat. Nastepnym razem przed
wykonaniem uslugi uzgodnij jej zakres, a nie po fakcie wylewaj tu
swoje zale ;-).

oszukiwanie klienta to blad tegoz?
z takim podejsciem to rzeczywiscie mozemy zaczac zwijac interes.
zrozumze czlowieku, napisalem to czytelnie, ta sama usluga nie moze w ramach tej samej sieci róznic sie cena o 400%.
czy to dochodzi do ciebie?
biznes nie polega na dymaniu klientów, co to za mentalnosc z Rózyckiego?

Jakim znow dymaniu? Cennik ASO mogles sobie sprawdzic, czy znajac cene z gory tez mowil bys o dymaniu?

Chcesz strone internetowa? Stawki specjalistow to od 100zl za godzine pracy w gore. Student zrobi ci cala strone za 100zl. Chcesz zlecic komus obsluge IT w firmie? Powazna firma za sam przyjazd inzyniera i obejrzenie co stoi w serwerowni skasuje ci wiecej, niz studenciak za kilka miesiecy obslugi na kazde twoje skinienie.

Nie wiem, jaka ty firme prowadzisz, ale skoro dla Ciebie to jest niezrozumiale, a do tego masz czas o takiej bzdurze od trzech dni w usenecie truc to samo do znudzenia, to raczej nie wroze jej sukcesow na rynku..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-30 18:42:31
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
kamil wrote:

Chcesz strone internetowa? Stawki specjalistow to od 100zl za godzine
pracy w gore.

a 48,80 za siedem minut "specjalisty" to ile na godzinę?

moon

Data: 2009-10-01 08:48:54
Autor: kamil
rekord sciemy u dealera:)

"Moon" <munip79@yahoo.com> wrote in message news:ha00g9$kp8$1news.interia.pl...
kamil wrote:

Chcesz strone internetowa? Stawki specjalistow to od 100zl za godzine
pracy w gore.

a 48,80 za siedem minut "specjalisty" to ile na godzinę?

Czy ty w ogole czytasz to, co od trzech dni piszemy, czy jeszcze do ciebie nie dotarlo, ze warsztat skasowal cie za dajmy na to pol godziny pracy przewidziane na wymiane zarowki, az ze z twoja szybciej poszlo, nie ma znaczenia?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-10-01 18:30:14
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
kamil wrote:

[...]

Czy ty w ogóle czytasz to, co od trzech piszę, że taki sam warsztat w krakowie i w poznaniu kasuje 4 razy mniej za to samo?
Czy dalej nie rozumiesz o co chodzi?
Ten warsztat ma jakie¶ logo na dachu i pieprzy reputację firmie, w dodatku

moon

Data: 2009-09-30 12:18:59
Autor: Przemysław Bernat
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Wed, 30 Sep 2009 12:07:02 +0200, Moon napisał(a):

oszukiwanie klienta to bł±d tegoż?
z takim podej¶ciem to rzeczywi¶cie możemy zacz±ć zwijać interes.
zrozumże człowieku, napisałem to czytelnie, ta sama usługa nie może w ramach tej samej sieci różnić się cen± o 400%.
czy to dochodzi do ciebie?
biznes nie polega na dymaniu klientów, co to za mentalno¶ć z Różyckiego?

To ile procent jest dopuszczalne w/g miło¶nika Inspekcji Robotniczo
Chłopskiej?

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-09-30 18:41:25
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Przemysław Bernat wrote:
[...]

o tyle, żeby klient się nie w¶ciekł i nie dzwonił potem do customer service.
dobry biznesmen ma wyczucie "ile", a gówniany nie ma i szuka szybkich kantów.
i ten wła¶nie jest gówniany.

moon

Data: 2009-09-30 21:26:51
Autor: masti
rekord sciemy u dealera:)
Dnia pięknego Wed, 30 Sep 2009 18:41:25 +0200, osobnik zwany Moon
wystukał:

Przemysław Bernat wrote:
[...]

cenÄ… o 400%. czy to dochodzi do ciebie?
biznes nie polega na dymaniu klientów, co to za mentalność z
Różyckiego?

To ile procent jest dopuszczalne w/g miłośnika Inspekcji Robotniczo
Chłopskiej?

o tyle, żeby klient się nie wściekł i nie dzwonił potem do customer
service. dobry biznesmen ma wyczucie "ile", a gĂłwniany nie ma i szuka
szybkich kantĂłw.
i ten właśnie jest gówniany.

a jak klient dupa i nie sprawdza cennika to on jest gĂłwniany :)

Data: 2009-09-30 14:41:36
Autor: Robert_J
rekord sciemy u dealera:)
oszukiwanie klienta to błąd tegoż?

Wm którym miejscu zostałeś oszukany??? Facet, jak wchodzisz do restauracji to najpierw zamawiasz, zjadasz, a dopiero potem pytasz o cenę? Pogratulować zaradności... ;-)

zrozumże człowieku, napisałem to czytelnie, ta sama usługa nie może w ramach tej samej sieci różnić się ceną o 400%.

A to niby dlaczego? Cenu "urzędowe" w większości wymarły jakieś 20 lat temu ;-). Przykład może nieelegancki, ale życiowy: Dlaczego jedna panienka może kosztować 100, a inna 1000 zł? Cipa to cipa (przepraszam Panie...)

biznes nie polega na dymaniu klientĂłw,

A kto Cię, za przeproszeniem, wydymał? Założyli Ci używaną żarówkę? A może wlali przechodzony olej? Zjechane opony? Ja nie widzę żeby ktokolwiek Cię tam oszukał, po prostu zapłaciłeś cenę wg cennika warsztatu, z którym to cennikiem nie raczyłeś się Waść zapoznać zostawiwszy auto. I tyle w temacie, może się czegoś nauczysz :-).

Data: 2009-09-30 16:13:35
Autor: Krzysiek Kielczewski
rekord sciemy u dealera:)
On 2009-09-30, Robert_J <rob_33@wp.pl> wrote:

A to niby dlaczego? Cenu "urzędowe" w większo¶ci wymarły jakie¶ 20 lat temu

Ale niektórzy tęskni±...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-09-30 18:44:09
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Robert_J wrote:

zrozumże człowieku, napisałem to czytelnie, ta sama usługa nie może w
ramach tej samej sieci różnić się ceną o 400%.

A to niby dlaczego?

nie wiesz dlaczego?
to zadzwoń do opla.
oni teĹĽ uwaĹĽajÄ…, ĹĽe mam racjÄ™.
i uważaj, żebyś za hamburgera w budce nie został skasowany 300 zł.
moon

Data: 2009-09-30 19:43:22
Autor: Przemysław Bernat
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Wed, 30 Sep 2009 18:44:09 +0200, Moon napisał(a):

nie wiesz dlaczego?
to zadzwoń do opla.
oni też uważaj±, że mam rację.

To się nazywa dyplomacja...

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-09-30 20:31:49
Autor: Gruby
rekord sciemy u dealera:)
masti wrote:
[...]

ja nie musze sobie nastroju kielichem poprawiac, tak jak ty:-))

Data: 2009-09-29 22:24:14
Autor: 'Tom N'
rekord sciemy u dealera:)
Moon w <news:h9to1h$84q$1news.interia.pl>:

masti wrote:
klientom, że masz koszty.
moon
przecież ASO tak wła¶nie zrobiło. A ty zabuliłe¶.

ASO zarobiło 9 dych, a nie zarobi 700 za przegl±d, 2000 za opony i 400 za p-ciwmgielne.
I kto kogo w konia zrobił?

Oj, pamiętam jak się chwaliłe¶, że nabyłe¶ dyliżans "full wypas", a teraz
sie okazuje że nawet przeciwmgłowych nie miał.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-09-30 00:11:36
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)

masti wrote:
> [...]

Oj, pamiętam jak się chwaliłe¶, że nabyłe¶ dyliżans "full wypas", a
teraz sie okazuje że nawet przeciwmgłowych nie miał.

My¶lisz, że instalacja ¶wiateł p-mgielnych to 400 zł?
U dealera, co za 7 minut bierze 5 dych?
Może kup se jaki¶ tran, albo co¶, chłopie, jak ty gazetę czytasz to kleisz co¶, czy tak zgadujesz bardziej?

Moon

Data: 2009-09-30 09:53:59
Autor: Robert_J
rekord sciemy u dealera:)
U dealera, co za 7 minut bierze 5 dych?

On nie bierze 5 dych, tylko Ty mu je dajesz :-). To duża różnica... Uważasz że tylko auto serwisy tak kasuj±? Większo¶ć usług wszelakich ma cenniki oparte na rozpoczętych godzinach. I płaci się za 5-minutow± usługę jak za godzinę. Albo normę godzinow± na naprawę czego¶, np. godzinę na wymianę tej przysłowiowej nieszczęsnej żarówki. Jak wymieni w minutę to skasuje za godzinę, ale jak co¶ się skomplikuje i zajmie mu 3 godziny to też skasuje za godzinę, takie ryzyko. Gdyby robił 3 godziny i skasował za jedn± to by¶ uczciwie zaproponował zapłatę jednak za 3? W±tpię... Albo się na to zgadzasz, albo rób sam. W końcu nikt nikogo nie zmusza aby żarówkę wymieniał w ASO... Ja ¶wiadczę usługi w innej branży. Mogę Ci poiwedzieć że za wpisanie adresu IP do komputera kasuję 40 zł. Dużo za 2 minuty pracy? Zawsze klient może wpisać sam, jak nie chce to płaci...
Zapłaciłe¶ frycowe i marudzisz jak każdy kto przez frycowe przeszedł ;-).

Data: 2009-09-30 12:12:31
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Robert_J wrote:
[...]

nie. dlatego operuj± jednostkami, a nie godzinami.
4 jednostki = 1 godzina.

moon

Data: 2009-09-30 08:06:54
Autor: Axel
rekord sciemy u dealera:)
"'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> wrote in message

[...]

Nooo, kurde, faktycznie, full wypas ;-) (nie pamietam, ale chyba ostatnim moim autem, ktore nie mialo fabrycznie przeciwmgielnych, byl Fiat Uno, kupiony prawie 20 lat temu...)

--
Axel

Data: 2009-09-29 19:14:14
Autor: Cavallino
rekord sciemy u dealera:)
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:h9ta9l$nk2$1news.interia.pl...
Robert_J wrote:
[...]

Jak będ± chętni, to czemu nie?

Data: 2009-09-30 09:41:14
Autor: Robert_J
rekord sciemy u dealera:)
najlepiej otwórz piekarnię i kasuj za bułkę 12 złotych.

Jak będ± chętni, to czemu nie?

Dokładnie :-). Ciekawe czym różni się danie w drogiej chińskiej restauracji od dania z chińskiej budki? Najczę¶ciej to drugie jest smaczniejsze :-). A mimo to jest wielu którzy chadzaj± do restauracji...

Data: 2009-09-29 18:28:46
Autor: Borys Pogoreło
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Tue, 29 Sep 2009 09:14:23 +0200, Robert_J napisał(a):

[...]

 Ty chyba nie wiesz, do kogo piszesz ;-)

 "Panie prezesie Piotr D..."

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-10-02 00:14:04
Autor: Adam Płaszczyca
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Tue, 29 Sep 2009 18:28:46 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

 Ty chyba nie wiesz, do kogo piszesz ;-)

 "Panie prezesie Piotr D..."

Nienienie, to leci tak: Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

--

rekord sciemy u dealera:)