rekord sciemy u dealera:)

Data: 2009-09-28 20:13:53
Autor: to
rekord sciemy u dealera:)
Moon wrote:

Dzisiaj, za 7 minut "pracy" - wymiana żarówki H7 - zapłaciłem 92 zł:) W
tym 48 zł robocizny, tzw. 4 jednostki co równa się godzinie.

Raczej wątpię, ASO koło mnie ma stawkę 250 zł za godzinę, przypuszczam, że w Oplu jest podobnie, czyli wszystko się zgadza... oczywiście oprócz absurdalnie wysokich stawek godzinowych za prostą robotę...

--
cokolwiek

Data: 2009-09-28 22:32:41
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
to wrote:
Moon wrote:

Dzisiaj, za 7 minut "pracy" - wymiana żarówki H7 - zapłaciłem 92
zł:) W tym 48 zł robocizny, tzw. 4 jednostki co równa się godzinie.

Raczej wątpię, ASO koło mnie ma stawkę 250 zł za godzinę,

to za zmianÄ™ oleju biorÄ… ok. 125 plus olej i filtr?
3 stówki?
daj spokój
..
moon

Data: 2009-09-28 23:19:09
Autor: Cavallino
rekord sciemy u dealera:)
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9r588$nug$1news.interia.pl...
to wrote:
Moon wrote:

[...]

A co siÄ™ tak dziwi?
Norauto bierze 45 zł.
3 razy więcej w ASO nie jest niczym dziwnym.
Zresztą pierwszy przegląd niewiele się różni od tej wymiany oleju, a jak znajdziesz chętnych w ASO do zrobienia tego za 125 to gratuluję szczęścia.

Data: 2009-09-29 00:46:07
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
to wrote:
Moon wrote:

[...]

45 to nie 125.
o ile pamiętam.

moon

Data: 2009-09-29 05:31:43
Autor: moje_przedmioty
rekord sciemy u dealera:)

U¿ytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:h9rd2f$k0k$1news.interia.pl...
Cavallino wrote:
U¿ytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci
to wrote:
Moon wrote:

Dzisiaj, za 7 minut "pracy" - wymiana ¿arówki H7 - zap³aci³em 92
z³:) W tym 48 z³ robocizny, tzw. 4 jednostki co równa siê godzinie.

Raczej w±tpiê, ASO ko³o mnie ma stawkê 250 z³ za godzinê,

to za zmianê oleju bior± ok. 125 plus olej i filtr?

A co siê tak dziwi?
Norauto bierze 45 z³.

45 to nie 125.
o ile pamiêtam.

moon
Cz³owieku
Normaln± spraw± jest ¿e jak siê nie zna ceny to nalezy zapytaæ o nia przed us³ug±
Skoro uwa¿a³e¶ ¿e Ciê staæ i nie pyta³e¶ to po co teraz biadolisz?
Jest wolny rynek.
Jak Ci siê nie podoba ¿e kto¶ bierze 50 za 7 minut to idz do kogo¶ innego kto bierze 1 z³
Skoro uwa¿asz ¿e to takie proste ¿e nie nalezy siê 50 z³ to wymieñ sam
prosta sprawa

Data: 2009-09-29 09:12:42
Autor: Robert_J
rekord sciemy u dealera:)
[...]

Dobrze powiedziane ;-).
Pozdr.

Data: 2009-09-29 10:14:32
Autor: kamil
rekord sciemy u dealera:)

http://www.youtube.com/watch?v=WT_H7TwJfaA

Data: 2009-09-29 18:13:27
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
moje_przedmioty wrote:
> [...]
przed us³ug±
Skoro uwa¿a³e¶ ¿e Ciê staæ i nie pyta³e¶ to po co teraz biadolisz?

By³ taki film, "Przepraszam czy tu Bij±?"
Ten sam koncept, zapytaj o to jak wchodzisz do bramy, bo jak dostaniesz wpierdol to sam jeste¶ winny.
Nie?

moon

Data: 2009-10-02 00:15:38
Autor: Adam P³aszczyca
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Tue, 29 Sep 2009 18:13:27 +0200, Moon napisa³(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzib±
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

By³ taki film, "Przepraszam czy tu Bij±?"
Ten sam koncept, zapytaj o to jak wchodzisz do bramy, bo jak dostaniesz wpierdol to sam jeste¶ winny.
Nie?

Nie. Jak jeste¶ takim go³odupcem, ¿e Ciê nei stac na wymianê ¿arówki, to
albo wymieniaj sam, albo te¿ pytaj o cenê przed zamówieniem us³ugi. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2009-09-29 10:27:56
Autor: Cavallino
rekord sciemy u dealera:)
[...]

Ale Norauto to nie ASO.
Miałeś to rozwinięte w następnym zdaniu, które wyciąłeś.

Data: 2009-09-29 09:43:11
Autor: to
rekord sciemy u dealera:)
Moon wrote:

to za zmianę oleju biorą ok. 125 plus olej i filtr? 3 stówki?
daj spokój

Przepaliła mi się kiedyś jedna z żaróweczek podświetlających wskaźniki. Wymiana w ASO 200 zł (ok. 100 zł za komplet żaróweczek, ok. 100 zł za robociznę). Żaróweczka warta w normalnym sklepie kosztuje 1-2 zł.

--
cokolwiek

Data: 2009-09-29 18:14:13
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
to wrote:
Moon wrote:

[...]

i co, zrobili to w 7 minut?
moon

Data: 2009-09-29 17:32:18
Autor: to
rekord sciemy u dealera:)
Moon wrote:

[...]

Jak się wie co i jak zrobić to zapewne wiele dłużej niż zmiana żarówki w reflektorze to nie trwa... Poza tym do robocizny, dochodzi absurdalny koszt samych żarówek, to tak jakbyś za tą swoją H7 zapłacił, powiedzmy, ze 300 zł.

--
cokolwiek

rekord sciemy u dealera:)