rekord sciemy u dealera:)

Data: 2009-09-28 23:27:10
Autor: huri_khan
rekord sciemy u dealera:)
Moon pisze:
Dzisiaj, za 7 minut "pracy" - wymiana żarówki H7 - zapłaciłem 92 zł:)
W tym 48 zł robocizny, tzw. 4 jednostki co równa się godzinie.

48 zł za wymianę żarówki.

Pan Władek w garażu bierze 10 zł i wymienia, nie bawiąc się w faktury i rachunki bo jest na karcie podatkowej.

W ASO:

Pracownikowi trzeba otworzyć zlecenie w systemie(od tego ma naliczaną premię). W tym momencie mógł robić coś innego np. wymieniać silnik w innym samochodzie więc tracił czas na pierdoły. Po wymianie pracownik musi się umyć zużywając wodę i energię do ogrzania tej wody itp.
Trzeba wystawić rachunek, wydrukować itp. Trzeba opłacić właściciela, recepcjonistkę, mechanika, sprzątaczki itp.

Jeżeli jesteś leń i nie chce się samemu, lub się nie umie  to niestety się płaci.

Więc wiesz już dlaczego jest przysłowie: Mądry Polak po szkodzie

P.S. Rodzicom ostatnio się zepsuła się także żarówka (Renault Modus), zadzwonili do ASO Renault, spytali się o cenę wymiany też była około 50 zł. 5 minut roboty i żarówka wymieniona, 50 zł w kieszeni.

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Astra G '1,6 16V] [opel24.com]

Data: 2009-09-29 00:59:55
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
huri_khan wrote:

[...]

LOL!
same kłopoty, nie?
nie zapominaj, że jeszcze żona musiała mechanikowi dupy dać, żeby miał motywację do roboty, a to pewnie warte 5 dych...

moon

Data: 2009-09-29 06:01:41
Autor: moje_przedmioty
rekord sciemy u dealera:)

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9rds8$4d1$1news.interia.pl...
huri_khan wrote:

[...]

Pewnie masz brzydką żone jak wziął za jej przelecenie 50 dych.
Współczuję

Data: 2009-09-29 09:12:06
Autor: Robert_J
rekord sciemy u dealera:)
same kłopoty, nie?

Kurde, jak jesteś taki mądry to może załóż warsztat samochodowy?

Data: 2009-09-29 18:15:31
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Robert_J wrote:
same kłopoty, nie?

Kurde, jak jesteś taki mądry to może załóż warsztat samochodowy?

żebym musiał potem naciągać ludzi?
nie dla mnie
moon

Data: 2009-10-02 00:17:55
Autor: Adam Płaszczyca
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Tue, 29 Sep 2009 18:15:31 +0200, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

żebym musiał potem naciągać ludzi?
nie dla mnie

A teraz, to robi niby Pan coś innego?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-09-29 09:29:29
Autor: Hinek
rekord sciemy u dealera:)

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał

nie zapominaj, że jeszcze żona musiała mechanikowi dupy dać, żeby miał motywację do roboty,

To juz jest obrzydliwe. W glowie sie nie miesci co ludzie sa w stanie
zrobic dla zaoszczedzenia paru groszy :((

--
Hinek

Data: 2009-09-29 10:11:33
Autor: kamil
rekord sciemy u dealera:)

"Moon" <munip79@yahoo.com> wrote in message news:h9rds8$4d1$1news.interia.pl...
huri_khan wrote:

[...]

Bronil Ci ktos warsztat otworzyc?

Jeczysz jak ci wszyscy plujacy na bankierow. Trzeba bylo pilnie sie uczyc, zostac bankierem i zgarniac 5-cyfrowe premie co miesiac. Droga wolna.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-29 10:53:01
Autor: Przemysław Gubernat
rekord sciemy u dealera:)
huri_khan pisze:
[..]

P.S. Rodzicom ostatnio się zepsuła się także żarówka (Renault Modus),
zadzwonili do ASO Renault, spytali się o cenę wymiany też była około 50
zł. 5 minut roboty i żarówka wymieniona, 50 zł w kieszeni.

AFAIR w ASO zdejmują zderzak aby wymienić żarówkę ;-)

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2009-09-29 18:16:42
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Przemysław Gubernat wrote:
huri_khan pisze:
[..]

[...]

gdybyś czytał trochę uważniej to wyłapałbyś cenną informację, że operacja trwała 7 minut i odbyła się bez użycia żadnych narzędzi.
moon

Data: 2009-09-29 18:27:01
Autor: Przemysław Bernat
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Tue, 29 Sep 2009 18:16:42 +0200, Moon napisał(a):

gdybyś czytał trochę uważniej to wyłapałbyś cenną informację, że operacja trwała 7 minut i odbyła się bez użycia żadnych narzędzi.
moon

To dlaczego nie wymieniłeś tej żarówki sam, tylko fatygowałeś się do ASO?

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-09-29 22:07:30
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Przemysław Bernat wrote:
[...]

bo nie chciałem się brudzić.
czy to oznacza, że mam za to zapłaciś pierdylion złotych?
za karę?

moon

Data: 2009-09-29 23:02:52
Autor: LEPEK
rekord sciemy u dealera:)
Moon pisze:
Przemysław Bernat wrote:
[...]

A ile zapłaciłbyś za czyszczenie marynarki, koszuli i krawata?
Umiesz liczyć???
I tylko mi nie mów, że sam byś wyprał, bo jakoś nie uwierzę...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-09-30 00:15:22
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
LEPEK wrote:
Moon pisze:
Przemysław Bernat wrote:
[...]

No, gdybyś choć raz oddał ubranie do czyszczenia, to wiedziałbyś, że kosztowałoby to więcej niż 5 dych. Oprócz tego, w gównianej dziurze jaką jest Ełk nie zrobili by mi tego w 90 minut.
I nie ma gwarancji, że plamy z samochodowego brudu w ogóle by zeszły.
Ja nie rozumiem, że tu ludzie niby inteligentni, prawo jazdy nawet jakoś dostają, a mają takie luki w prostym rozumieniu oczywistych spraw.
Smutne.

moon

Data: 2009-09-30 07:57:20
Autor: LEPEK
rekord sciemy u dealera:)
Moon pisze:
LEPEK wrote:

[...]

Kiedyś oddawałem (generalnie w garniturze to ja na wesela chadzam, więc ostatnio coraz rzadziej). Ale spodziewam się, że mogłoby to przekroczyć stówę.

[...]

Otóż to.
Tak więc zapłaciłeś za wymianą żarówki i czysty garnitur.
Oczywiście - nie pytając o cenę przed wykonaniem usługi się sfrajerowałeś, no ale to już tylko i wyłącznie twoja wina...

Pozdr,

Data: 2009-09-30 09:56:56
Autor: Robert_J
rekord sciemy u dealera:)
bo nie chciałem się brudzić.
czy to oznacza, że mam za to zapłaciś pierdylion złotych?
za karę?

Nie za karę, ale za lenistwo, za czysty gang, za czyste ręce (niepotrzebne skreślić). Wymiana koła też zajmuje 5 minut, a uważasz że ktoś Ci to zrobi za 10 złotych?

Data: 2009-09-30 12:14:57
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Robert_J wrote:
[...]

na pewno nie za pięćdziesiąt.
i musisz użyć narzędzi. to cienki przykład.
moon

Data: 2009-10-01 12:48:34
Autor: moje_przedmioty
rekord sciemy u dealera:)

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9v9pq$pb2$1news.interia.pl...
Robert_J wrote:
[...]

Ty jesteś cienki a nie przykład
Jesli można pracować za 50 zł/7 minut to trzeba być imbecylem żeby pracować taniej
A skoro są klienci który płacą to jeszcze lepiej nic tylko pracować
A to że później jęczą na grupach dyskusyjnych? kogo to obchodzi

Data: 2009-09-30 10:37:54
Autor: Przemysław Bernat
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Tue, 29 Sep 2009 22:07:30 +0200, Moon napisał(a):

bo nie chciałem się brudzić.
czy to oznacza, że mam za to zapłaciś pierdylion złotych?
za karę?

Przyjechał prezes międzynarodowej firmy do serwisu, bo nie chciał rączek
pobrudzić i teraz łka, że musiał zapłacić za usługę. Nie tylko kupuj
hot-doga na stacji benzynowej, bo będziesz musiał pisać donos, że za bułkę
wartą 30 groszy i parówę wartą złotówkę zapłaciłeś pięć zeta. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-09-30 10:51:49
Autor: BaX
rekord sciemy u dealera:)
[...]

OD zawsze wiadomo, że goście w krawacie płacą podwójnie. ;)

Data: 2009-09-30 10:47:13
Autor: kamil
rekord sciemy u dealera:)

"BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message news:h9v6nv$gjg$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No tak, ale powinni byc mniej awanturujacy sie, a Moon jeczy jak pietnastka, ktorej swieczka zlamala sie w tylku i co ona ma teraz zrobic.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-30 12:16:03
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Przemysław Bernat wrote:
[...]

tak ośle, dokładnie tak.
lata komuny i "zrób se sam" skończyły się 20 lat temu.
tylko niestety, nie dla ciebie,

moon

Data: 2009-09-30 12:30:09
Autor: Cavallino
rekord sciemy u dealera:)
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9v9rr$qk3$1news.interia.pl...
Przemysław Bernat wrote:
[...]

Po co to chamstwo w postach?

Data: 2009-09-30 18:45:34
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Przemysław Bernat wrote:
[...]

zapytaj mojego porzednika.
to chamski post, o ile tego nie wyczuwasz, to znaczy, że masz braki.

moon

Data: 2009-09-30 18:48:27
Autor: Cavallino
rekord sciemy u dealera:)
Przemysław Bernat wrote:
[...]

Tu nie ma nic do wyczuwania lub nie.
Chamstwem odpowiedziałeś dopiero Ty, po co?
Lepiej się czujesz?
BTW: O wcześniejszych Waszych sporach nic nie wiem i wiedzieć nie chcę.

Data: 2009-09-30 19:38:47
Autor: jerzu
rekord sciemy u dealera:)
On Wed, 30 Sep 2009 12:30:09 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Po co to chamstwo w postach?

TTTM :-))

Data: 2009-09-30 14:45:35
Autor: Robert_J
rekord sciemy u dealera:)
tak ośle, dokładnie tak.
lata komuny i "zrób se sam" skończyły się 20 lat temu.
tylko niestety, nie dla ciebie,

Wiesz? Ty naprawdę jednak jesteś, delikatnie mówiąc, nienachalnie inteligentny ;-). Nie potrafisz pogodzić się z własną głupotą, niedopatrzeniem, błędem, z sensowną i logiczną argumentacją innych, więc zaczynasz obrażać. Jakie to typowe dla maluczkich... Wróć już do swojej piaskownicy, ewentualnie zabierz z niej swoje zabawki, bo możliwe że nie masz już się z kim tam bawić. Inni wyrośli...

Data: 2009-09-30 18:50:17
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Robert_J wrote:
[...]

posłuuchaj człowieczku, nie piernicz mi tu farmazonów o obrażaniu, bo jak dotąd to kilku wieśniaków z tej grupy już mnie obraziło, a że ty tego nie wyczuwasz, cóż widocznie nie nauczyli cię zachowania w domu.
ty zresztą też mnie obrażasz więc puknij się w łeb, najlepiej lewarkiem z opla. Nie będę tolerować chamstwa, to, że potrafię się zrewanżować lepiej to już ich i twój problem, nie trzeba zaczynać jak się ma słabą psychikę, OK?
i żeby ci rozwiać twoje debilne przemyślenia, customer service opla NIE uważa, że nie mam racji, a dealer w Ełku ma kolejną krechę, nie pierwszą zresztą.
okej, mądralo?

moon

Data: 2009-10-01 08:35:12
Autor: LEPEK
rekord sciemy u dealera:)
Moon pisze:

i żeby ci rozwiać twoje debilne przemyślenia, customer service opla NIE uważa, że nie mam racji, a dealer w Ełku ma kolejną krechę, nie pierwszą zresztą.

Jezu, jaki ty jesteś...
A co miało ci CS odpowiedzieć - że nie masz racji? Przecież to podstawowa zasada, żeby klient miał wrażenie, że on ma racje i rządzi.
A krechy ma prawie każdy - nie myli się tylko ten, co nic nie robi

Pozdr,

Data: 2009-10-01 12:55:58
Autor: moje_przedmioty
rekord sciemy u dealera:)

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ha00uu$l6u$1news.interia.pl...
Robert_J wrote:
[...]

Ty już sie chyba pierdol....eś nieżle w swoje auto
a na dodatek zostałeś wydymany w swoim tepym mniemaniu przez mechanika i opla w Ełku.
nie przejmuj sie do nastepnego razu będziesz miał spokój. Nie chcesz płacic bierz sie za naukę
Chcesz żyć wygodnie więcej zarabiaj.
Tylko uważaj bo ktoś Ci powie że boierzesz za swoją prace 10 rayz za dużo
i bedzie kolejny jęczek na forum.
Żeby to sie w jakies postum lawinum nie przemieniło buhahhahahaha
Za drogie usługi? TO zakasaj rękawy.
Chciałeś mieć nowe auto to teraz żydzisz na naprawy.
M.in. o tym CI pisali jak jakis czas temu pisałeś że z wielkim sraniem dasz rade kupić nowe auto i tylko nowe.
Ewidentnie Cie jednak na nowe nie stać.
Wymiana żarówki to ubrudzone ręce, kawałek zusu, podatku itp itd
50 - vat - pit zostaje z 35 zł
- proszek - czas na mycie rąk itp itd
zostanie może z 20 zł za usługe.
Mnie by się nie chciało za tyle pracować
Szczególnie że widać jacy klienci jeżdzą do ASO.

Data: 2009-10-01 18:32:10
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
moje_przedmioty wrote:

Ewidentnie Cie jednak na nowe nie stać.

ewidentnie gowno z tego wszystkiego rozumiesz.
ale nie przejmuj się, nie wszyscy muszą rozumieć wszystko

moon

Data: 2009-10-02 00:18:22
Autor: Adam Płaszczyca
rekord sciemy u dealera:)
[...]

Nie, za głupotę. Swoją. --
     ___________ (R)

Data: 2009-09-29 22:09:42
Autor: jerzu
rekord sciemy u dealera:)
On Tue, 29 Sep 2009 18:27:01 +0200, Przemysław Bernat
<pbernat@polbox.com> wrote:

To dlaczego nie wymieniłeś tej żarówki sam, tylko fatygowałeś się do ASO?

Żeby sobie na newsach popierdolić, proste? ;-)

Data: 2009-09-30 09:57:26
Autor: Robert_J
rekord sciemy u dealera:)
Żeby sobie na newsach popierdolić, proste? ;-)

I to jest chyba najtrafniejsza odpowiedź ;-)))

Data: 2009-10-01 08:16:33
Autor: Janusz Pabłocki
rekord sciemy u dealera:)
> jerzu pisze:
Żeby sobie na newsach popierdolić, proste? ;-)
I żeby podpierdolić ASO Opla z Ełku do GM, bez tego mooniek się źle czuje.

--
Janusz

rekord sciemy u dealera:)