rekord sciemy u dealera:)

Data: 2009-09-29 08:32:23
Autor: Kuba \(aka cita\)
rekord sciemy u dealera:)
Moon wydusił z siebie te słowy:

Dzisiaj, za 7 minut "pracy" - wymiana żarówki H7 - zapłaciłem 92 zł:)
W tym 48 zł robocizny, tzw. 4 jednostki co równa się godzinie.
Niezłe, co?
Najgorsza w tym jest ta głupia ściema pracownika warsztatu, na co on
liczy? Potem będzie jęczał, że premii nie ma...

a tak konkretnie - to dlaczego nie wymieniles tej żarówki sam?

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-09-29 09:47:35
Autor: gosmo
rekord sciemy u dealera:)
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9s9m1$4g1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak szykałem sobie auta honda odpadła po tym jak facet mi pokazał jak się wymienia żarówkę od strony koła. Dodam, że trzeba auto podnieść na lewarku, aby można było włożyć rękę między błotnik i koło :/

Data: 2009-09-29 09:57:10
Autor: Kuba \(aka cita\)
rekord sciemy u dealera:)
gosmo wydusił z siebie te słowy:

[...]

a w megane musisz zdjąć zderzak.

Jak wszytsko wiem .. ale skoro napisal, ze wymiana trwała 7 min .. to chyba nie oznacza to wielkiego problemu.
Stąd moje pytanie

Data: 2009-09-29 10:53:31
Autor: gosmo
rekord sciemy u dealera:)
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9sel1$n77$1inews.gazeta.pl...
[...]

7 min. to osobie, która wie jak i robiła to setki razy, osobie która tego nigdy nie robiła może zająć godzinę i może dlatego tyle to kosztowało :)

Data: 2009-09-29 11:09:30
Autor: Grejon
rekord sciemy u dealera:)
gosmo pisze:

7 min. to osobie, która wie jak i robiła to setki razy, osobie która tego nigdy nie robiła może zająć godzinę i może dlatego tyle to kosztowało :)

I ma odpowiednie narzędzia.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-09-29 17:05:38
Autor: Kuba \(aka cita\)
rekord sciemy u dealera:)
Grejon wydusił z siebie te słowy:

gosmo pisze:

7 min. to osobie, która wie jak i robiła to setki razy, osobie która
tego nigdy nie robiła może zająć godzinę i może dlatego tyle to
kosztowało :)

I ma odpowiednie narzędzia.

i w zasadzie do tego zmierzam

Albo moon jest leniwy w chuj i wtedy musi sie liczyc z tym, ze trzeba zapłacic, albo nie ma narzędzi i wiedzy odpowiedniej do wymiany tej konkretnej żarówki i wtedy musi liczyć sie z tym, ze trzeba zapłacic.

Niestety - czas, wiedza i narzędzia są w cenie. Inaczej nie potrzebowalibysmy specjalistów.
Głupota/lenistwo nie jest w cenie ... ale żeby ja hodować .. trzeba liczyć sie z kosztami...

voila

Data: 2009-09-29 18:17:46
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Kuba (aka cita) wrote:
[...]

bo wracałem z pracy i byłem w garniturze.
a może - bo mi się nie chciało?
co to ma do rzeczy, ludzie?
albo samemu, albo dać się oszukiwać???

Moon

Data: 2009-09-29 18:24:21
Autor: Kuba \(aka cita\)
rekord sciemy u dealera:)
Moon wydusił z siebie te słowy:

bo wracałem z pracy i byłem w garniturze.
a może - bo mi się nie chciało?
co to ma do rzeczy, ludzie?
albo samemu, albo dać się oszukiwać???

ano ma wiele do rzeczy.

Ja w życiu nie wpadłbym na to, zeby do ASO pojechać wymienić zarówke.. bo wiem ile liczą sobie czasem za samą żarówke, a co dopiero za usługe.

Jak już byles taki lśniący i czysty, trzeba bylo podjechac do dowolnego innego warsztatu niż ASO, wszak wszem i wobec wiadomo, ze ceny u nich są zwykle bardzo inne niż gdzie indziej.

Jedziesz do ASO licz sie z trzeba rzeczami:
1. zapłacisz więcej niż gdzies indziej\
2. wbrew pozorom nie mozesz być pewnym fachowości wykonanej usługi oraz oryginalności użytych częsci (a czasem i ich nowości)
3. jak coś pójdzie nie tak - to nie bedziesz miał do kogo sie zwrócić o opinie, bo zwykle i tak te od ASO są uwazane* za najbardziej wlasciwe

(*) choć wcale takie nie muszą byc. Jednak idąc do innego warsztatu ASO chętnie wyda negatywną opinie, za to jak sami zrobią usługe to zawsze znajdą dziure w całym i nie masz szans na cokolwiek, bo nawet zrzeszeni rzeczoznawcy albo biorą ich strone, albo ich opinie nie są brane pod uwage.

ps. nie, zebym sie z tym wszytskim zgadzał .. ale taka jest rzeczywistość.

Data: 2009-09-29 18:32:33
Autor: Borys Pogoreło
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Tue, 29 Sep 2009 18:24:21 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

Jedziesz do ASO licz sie z trzeba rzeczami:
1. zapłacisz więcej niż gdzies indziej\

 A tu akurat sam się zdziwiłem. Przegląd w ASO Pol-Caru w Lesznie był
tańszy niż w zwykłym warsztacie wrocławskim (filtry, olej, rozrząd).

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-09-29 18:34:29
Autor: Kuba \(aka cita\)
rekord sciemy u dealera:)
Borys Pogoreło wydusił z siebie te słowy:

[...]

wyjątki potwioerdzajace regule.
Ja też kila rzeczy kupilem taniej niż gdzie indziej, począwszy od dywaników, ktore na giełdzie kosztują 50 zł, a w ASO 50 zł - tyle, ze są na miejscu.

Data: 2009-09-29 18:53:27
Autor: Borys Pogoreło
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Tue, 29 Sep 2009 18:34:29 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

wyjątki potwioerdzajace regule.
Ja też kila rzeczy kupilem taniej niż gdzie indziej, począwszy od dywaników, ktore na giełdzie kosztują 50 zł, a w ASO 50 zł - tyle, ze są na miejscu.

 Akurat dywaniki trochę kosztowały... Ale na giełdzie mają szyte z metra i
kiepsko dopasowane, a w ASO są oryginały z ładnymi metalowymi wstawkami z
wytłoczeniami ;-)

 Choć różnica też nie była jakaś powaląjaca. Znacznie bardziej bolą ceny
części, które tylko tam dostaniesz, jak np. czujnik odległości. Btw, może
ktoś ma dojście do takich części do Alfy? :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-09-29 18:57:12
Autor: Kuba \(aka cita\)
rekord sciemy u dealera:)
[...]

zartowałem z dywanikami.
Kiedy potrzebowalem ich wiele, do różnych auto to łatwiej bylo mi zamówić na giełdzie - i w zależności od kogo pewnie kupujesz - jednak nigdy nie mialem problemu z dopasowaniem, kształtem oraz jakością

Choć różnica też nie była jakaś powaląjaca. Znacznie bardziej bolą
ceny części, które tylko tam dostaniesz, jak np. czujnik odległości.
Btw, może ktoś ma dojście do takich części do Alfy? :)

Generalnie spotkałem sie nie raz z cenami w ASO lepszymi niż na giełdzie .. ale to jak mówie - wyjątki. Nie mniej jednak czasem warto pytac.

Data: 2009-09-30 07:51:24
Autor: Seba
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Tue, 29 Sep 2009 18:53:27 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

 Btw, może
ktoś ma dojście do takich części do Alfy? :)

Napisałem Ci na prv.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-09-29 22:18:04
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Kuba (aka cita) wrote:
> [...]

Ja w życiu nie wpadłbym na to, zeby do ASO pojechać wymienić
zarówke.. bo wiem ile liczą sobie czasem za samą żarówke, a co

napisałem, że już to robiłem i płaciłem za robociznę 12 zł w Krakowie.
czemu miałem się spodziewać zdzierstwa, co to za pomysł?
a jakby powiedział 1200 zł to co?

moon

Data: 2009-09-30 10:39:39
Autor: Przemysław Bernat
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Tue, 29 Sep 2009 22:18:04 +0200, Moon napisał(a):

napisałem, że już to robiłem i płaciłem za robociznę 12 zł w Krakowie.
czemu miałem się spodziewać zdzierstwa, co to za pomysł?
a jakby powiedział 1200 zł to co?

Jak wszystkim czerwonym świnkom marzą Ci się ceny urzędowe? W najbliższym
czasie raczej się nie spodziewaj.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-09-30 12:18:27
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Przemysław Bernat wrote:
[...]

za szansę wymiany poglądów ze mną płacisz 200 zł.
chcesz dane do przelewu? napisz na priv.
a nie podoba ci się?
trzeba było się pytać zanim zacząłeś płodzić debilne posty, młotku.

moon

Data: 2009-09-30 14:48:28
Autor: Robert_J
rekord sciemy u dealera:)
za szansę wymiany poglądów ze mną płacisz 200 zł.

Wolę wydać na panienkę, chociaż można porozmawiać z kimś nornalnym...

trzeba było się pytać zanim zacząłeś płodzić debilne posty, młotku.

Nie wiem czy zauważyłeś, ale to Ty zacząłeś ten śmieszny wątek ;-).
Sorry że odpowiedziałem za Przemysława...

Data: 2009-09-30 18:51:16
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Robert_J wrote:
[...]

ty też płacisz 200.
trzeba się było pytać.
wystawię ci teraz fakturę, ok?
co za jemioły

moon

Data: 2009-09-30 19:49:01
Autor: Przemysław Bernat
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Wed, 30 Sep 2009 14:48:28 +0200, Robert_J napisał(a):

Nie wiem czy zauważyłeś, ale to Ty zacząłeś ten śmieszny wątek ;-).
Sorry że odpowiedziałem za Przemysława...

Nie ma sprawy. Moon to taki wsiowy kundelek - jak przechodzi się obok, to
fajnie jest przejechać patykiem po płocie, by go zdenerwować i posłuchać
jak ujada. Ale odszczekiwanie mu jest jednak poniżej godności tych, którzy
wiedzą z kim mają doczynienia. Polecam archiwum pl.pregierz. Szczególnie starsze posty, bo stał się
grzeczniutki, odkąd w google w sekundę można znaleźć jego nazwisko,
życiorys, adres, nr telefonu i profil na NK :-)

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-09-30 22:30:34
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Przemysław Bernat wrote:
[...]

a wiesz czemu można znaleźć?
bo mam w dupie takich młotów jak ty i ujadające pieski co dużo pieprzą o kulturze a śmierdzą chamem na kilometr.
i zareczam ci, że jestem ani bardziej, ani mniej grzeczniutki - obraź mnie, to zobaczysz.

moon

Data: 2009-09-30 21:26:52
Autor: masti
rekord sciemy u dealera:)
Dnia pięknego Wed, 30 Sep 2009 22:30:34 +0200, osobnik zwany Moon
wystukał:

bardziej, ani mniej grzeczniutki - obraĹş mnie, to zobaczysz.

nie strasz bo ci żyłka pęknie, prezesiku z bożej łaski co umie tylko donosić do pracodawców

--
Ford Mondeo 1.8, Jeep Grand Cherokee 3.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-10-01 00:48:55
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
masti wrote:
[...]

co, wylali twojego koleżkę adasia z roboty?
to świetnie, zasłużył sobie.

moon

Data: 2009-10-01 09:01:42
Autor: Robert_J
rekord sciemy u dealera:)
bo mam w dupie takich młotów jak ty i ujadające pieski co dużo pieprzą o kulturze a śmierdzą chamem na kilometr.

Jak na razie to Ty rzucasz bluzgami, innych nie zauważam :-)

i zareczam ci, że jestem ani bardziej, ani mniej grzeczniutki - obraź mnie, to zobaczysz.

A jak ja Cię obrażę (choć nie mam zamiaru) to co? Przyjedziesz i zabijesz mnie? Czy naplujesz mi na koszulę?

Data: 2009-10-01 18:33:11
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Robert_J wrote:
bo mam w dupie takich młotów jak ty i ujadające pieski co dużo
pieprzą o kulturze a śmierdzą chamem na kilometr.

Jak na razie to Ty rzucasz bluzgami, innych nie zauważam :-)

dla ciebie chamstwo to "bluzgi", nie?
na łatwiznę idziesz.
eot.

moon

Data: 2009-10-04 20:22:16
Autor: Krzysiek Kielczewski
rekord sciemy u dealera:)
On 2009-10-01, Robert_J <rob_33@wp.pl> wrote:

bo mam w dupie takich młotów jak ty i ujadające pieski co dużo pieprzą o kulturze a śmierdzą chamem na kilometr.

Jak na razie to Ty rzucasz bluzgami, innych nie zauważam :-)

Moon posługuje się własną definicją chamstwa, według której zwrócenie
się do kogoś per "Ty chuju" chamstwem nie jest. Taki prawniczyna, co
implikacje odwraca...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-10-05 00:50:46
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Krzysiek Kielczewski wrote:
On 2009-10-01, Robert_J <rob_33@wp.pl> wrote:

[...]

nie prowadź rozważań, których sensu jako ofiara wychowania przez blokowisko nie rozumiesz.
eot.

i nie obrażaj mnie, bo cię zjebię jak psa i będziesz kwiczał idioto o odwrócoenj implikacji IQ

moon

Data: 2009-10-05 08:20:41
Autor: Krzysiek Kielczewski
rekord sciemy u dealera:)
On 2009-10-04, Moon <munip79@yahoo.com> wrote:

[...]

Na szczęście nie byłem wychowywany przez towarzystwo z blokowiska.

i nie obrażaj mnie, bo cię zjebię jak psa i będziesz kwiczał idioto o odwrócoenj implikacji IQ

Za cienki w uszach jesteś.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-10-06 01:01:20
Autor: Adam Płaszczyca
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Mon, 5 Oct 2009 00:50:46 +0200, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

[...]

Panie Dynda, jak Pana nie stać na konsultanta wyjaśniającego Panu tak
skomplikowane pojęcia jak 'implikacja' to bądź Pan łaskaw sie nie
wypowiadać. Udaje sie Panu bowiem wyjśc na większego głupca, niż Pan
rzeczywiście jesteś.
Przyznam, że takowe działanie mnie zdumiewa, gdyz sądziłem, że nie jest to
możliwe, Pan jednak dowodzi raz za razem, że potrafi Pan to uczynić. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-02 00:22:32
Autor: Adam Płaszczyca
rekord sciemy u dealera:)
Dnia Wed, 30 Sep 2009 22:30:34 +0200, Moon napisał(a):

[...]

Dynda, nie dorabiaj ideologii. Mozna znaleźć, bo żeś napisał donos na mnie
do mojego pracodawcy i wówczas wyszło szydło i Twoje dane z worka. A teraz wychodzi, jaki to 'bogaty' jesteś. Parę zeta Cię boli. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-01 12:57:58
Autor: moje_przedmioty
rekord sciemy u dealera:)

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9va0b$t0l$1news.interia.pl...
Przemysław Bernat wrote:
[...]

Moja cena jest 2 razy wieksza od twojej
potrąć sobie a reszte wpłać na pomoc dzieciom :-)

Data: 2009-09-29 22:34:05
Autor: adam
rekord sciemy u dealera:)
Ja w życiu nie wpadłbym na to, zeby do ASO pojechać wymienić zarówke.. bo wiem ile liczą sobie czasem za samą żarówke, a co dopiero za usługe.

Witam,
Tez tak kiedys myslalem, ale... spalily mi sie postojowe w xsarze, samemu ciezko, zaleca sie zdemontowac zderzak i bez garazu ciezko to samemu wykonac. Zadzwonilem do Norauto 45 za kazda zarowke (sam koszt wymiany). Z ciekawosci zadzwonilem do ASO - zarowki po 5,20PLN za sztuke, wymiana gratis. Wiem ze to zadna zasada ale czasem sie oplaca sprawdzic w ASO. Co do innych warsztatow: w FAS chcieli mi sprzedac jedna H7 za 40PLN.
pzdr
Adam

Data: 2009-09-30 11:57:46
Autor: Kuba \(aka cita\)
rekord sciemy u dealera:)
adam wydusił z siebie te słowy:

[...]

ale pojechales wtedy do tego ASO czy tylko zadzwoniles?
Bo jesli pojechales .. to fajnie, ale jesli tylko dzwoniles to mocno bym sie nie zdziwil, gdyby ma miejscu nie okazało sie:
- no ja na ta wymiane zaróki
- tak prosze, jaki samochód?
- no xara, tak jak mówilem
- aaaaaa ... _KSAAAARRRAAA_ ... no bo wie pan, tam trzeba zderzak zdjąć i sróbki sie ukręcają ...
- no wie, dlatego do Was przyjechalem
- tak tak, już prosze. Tylko wiem Pan .. to, no tem, to kosztuje 150+VAT \
- ale mówił pan gratis?!?
- no tak, ale  to nie dotyczy xary

;)

Data: 2009-09-30 13:44:54
Autor: adam
rekord sciemy u dealera:)
ale pojechales wtedy do tego ASO czy tylko zadzwoniles?
Bo jesli pojechales .. to fajnie, ale jesli tylko dzwoniles to mocno bym sie nie zdziwil, gdyby ma miejscu nie okazało sie:

Zadzwonilem i pojechalem, wymienili tak jak umowilismy sie przez telefon. A serwis to ASO na Al. Krakowskiej w DC.
Pzdr
Adam

rekord sciemy u dealera:)