rekord sciemy u dealera:)

Data: 2009-10-01 11:34:39
Autor: Zorka
rekord sciemy u dealera:)
Moon pisze:
Dzisiaj, za 7 minut "pracy" - wymiana żarówki H7 - zapłaciłem 92 zł:)
W tym 48 zł robocizny, tzw. 4 jednostki co równa się godzinie.
Niezłe, co?
Najgorsza w tym jest ta głupia ściema pracownika warsztatu, na co on liczy?
Potem będzie jęczał, że premii nie ma...

moon

Parowała mi kiedys przednia szyba.
Podjechałem sobie kiedys do ASO Opla z pytaniem czy mają taki filtr. Pan wyciągnął filterek i przymierzył poprzez włożenie go do miejsca ulokowania filtra. Skoro filtr wszedł to ja stwierdziłem, że może go tam już zostawi.

Poszedłem więc do kasy zapłacic za filtr.
Filtr 35 zł + wymiana 51 zł.
Szczena mi opadła. No ale to chyba była moja wina. Mogłem przeciez powiedzie to prosze mi go teraz ładnie zapakowa, stary zwrócic na miejsce i płace 35 zł za filterem.
Nie pomyślałem.
A swoja drogą ja też jestem sprzedawcą .... ale  tak bym nie potrafił.
Obecnie jestem "na wymianie auta" Biore pod uwage mondeo i vektre. I jakos tak mnie od tej vektry odpycha ta historia z ASO Opla.

Pozdrawiam
Marek

Data: 2009-10-01 17:08:47
Autor: jerzu
rekord sciemy u dealera:)
On Thu, 01 Oct 2009 11:34:39 +0200, Zorka <coton@vp.pl> wrote:

Biore pod uwage mondeo i vektre. I jakos tak mnie od tej vektry odpycha ta historia z ASO Opla.

Mam Ci poopowiadać coś o ASO Forda? ;-)

Data: 2009-10-01 18:34:39
Autor: Moon
rekord sciemy u dealera:)
Zorka wrote:
Moon pisze:
> Filtr 35 zł + wymiana 51 zł.
Szczena mi opadła. No ale to chyba była moja wina.

Nie, to nie jest twoja wina.
Takie myślenie daje oręż kanciarzom.

moon

rekord sciemy u dealera:)