rekordowe wartosci wzrostu pilkarzy

Data: 2009-04-09 13:27:14
Autor: Norbird
rekordowe wartosci wzrostu pilkarzy
Przypadkiem obejrzałem program na Discovery o rodzinie karłów, którzy w dodatku grali w piłkę. To skłania mnie do zadania tego pytania: ile mierzył najwyższy i najniższy piłkarz w historii?

Data: 2009-04-09 06:48:44
Autor: ligwan
rekordowe wartosci wzrostu pilkarzy
On 9 Kwi, 13:27, "Norbird" <norb...@poland.com> wrote:
Przypadkiem obejrza em program na Discovery o rodzinie kar w, kt rzy w
dodatku grali w pi k . To sk ania mnie do zadania tego pytania: ile
mierzy najwy szy i najni szy pi karz w historii?

http://www.joemonster.org/art/9083/Najmniejsza_druzyna_pilkarska_swiata

najwyższy jest pewnie Zigić

Data: 2009-04-10 14:57:23
Autor: Norbird
Użytkownik <ligwan@op.pl> napisał w wiadomości news:d6d2e349-a5ee-4771-ac4b-849bd41b1369g37g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Ale to są jaja, Maradona mierzy tylko 165, a jacyś niżsi grający w reprezentacjach?

Data: 2009-04-10 13:29:47
Autor: Marek W.
Norbird <norbird@poland.com> napisał(a):
> [...]

Ale to są jaja, Maradona mierzy tylko 165, a jacyś niżsi grający w reprezentacjach?

Szołtysik, Sybis - to z naszego podwórka.

Data: 2009-04-10 14:15:29
Autor: tomus_king
> [...]

Ale to są jaja, Maradona mierzy tylko 165, a jacyś niżsi grający w reprezentacjach?

Obecnie z  takich najbardziej znanych 163 ma Bakari Kone. W Polsce jakiś koleś z Miedzi Legnica ma 154 cm - Marcin Garuch

Data: 2009-04-10 15:08:21
Autor: Citizen Cain
rekordowe wartosci wzrostu pilkarzy

Użytkownik "Norbird"

Ale to są jaja, Maradona mierzy tylko 165, a jacyś niżsi grający w reprezentacjach?

Alain Giresse miał 163. Rui Barros 159. Ale oni - podobnie jak Maradona - grali ćwierć wieku temu.

CC

rekordowe wartosci wzrostu pilkarzy