rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!

Data: 2010-04-27 13:46:36
Autor: PiotrMDC
rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!
Witam,
kierowca karetki pogotowia uciekał przez Dąbrowę Górniczą zdobywając
205pkt w 10min i mandat 500zł!
http://www.tvn24.pl/-1,1653899,0,1,205-punktow-i-35-zarzutow-za-rajd-przez-centrum-miasta,wiadomosc.html
Pozdrawiam,
piotrMDC

Data: 2010-04-27 22:20:06
Autor: to
PiotrMDC wrote:

kierowca karetki pogotowia uciekał przez Dąbrowę Górniczą zdobywając
205pkt w 10min i mandat 500zł!
http://www.tvn24.pl/-1,1653899,0,1,205-punktow-i-35-zarzutow-za-rajd-
przez-centrum-miasta,wiadomosc.html

Nawet dość wolno jechał tylko po co po trawnikach? W sumie ciekawe gdzie mu te 205 punktów naliczyli i za co.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-27 22:59:57
Autor: DoQ
PiotrMDC pisze:
kierowca karetki pogotowia uciekał przez Dąbrowę Górniczą zdobywając
205pkt w 10min i mandat 500zł!
http://www.tvn24.pl/-1,1653899,0,1,205-punktow-i-35-zarzutow-za-rajd-przez-centrum-miasta,wiadomosc.html

Idiota - tylko nie rozumiem po co liczyc takiemu punkty?
Troche tak po hamerykansku - poszedl do pierdla na 517lat...

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-28 00:01:32
Autor: kogutek
PiotrMDC pisze:
> [...]

Idiota - tylko nie rozumiem po co liczyc takiemu punkty?
Troche tak po hamerykansku - poszedl do pierdla na 517lat...

517 lat można by jeszcze przeboleć. Za dobre sprawowanie może wyjść po odbyciu
1/3 kary. Gorzej jak dostał dodatkowo 12 dożywoci. --

Data: 2010-04-28 01:35:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-04-27 22:46, PiotrMDC pisze:

[...]

ja się mało nie poszczałem ze śmiechu jak widziałem, że znaczną część "nielegalnych" manewrów debil poprzedzał sygnalizowaniem zamiaru ;) (kierunkami) ...

Tu mnie rozłożył ... spierdalać przed policją, ale nie zapomnieć sygnalizować zamiaru skrętu ... brakowało mi tylko tego, że jak jechał prawym pasem, gdy policja próbowała wziąć go lewym - on wówczas zajeżdżał na ten lewy ... Czemu tego nie sygnalizował ?!?!?!

I gdzie byli wtedy jego rodzice ???????????

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2010-04-28 03:12:23
Autor: Stefan Szczygielski
W dniu 27.04.2010 22:46, PiotrMDC pisze:
http://www.tvn24.pl/-1,1653899,0,1,205-punktow-i-35-zarzutow-za-rajd-przez-centrum-miasta,wiadomosc.html

Ja na początku myślałem, że to jedzie właśnie ta karetka i nagrywa co ma przed sobą. :| Rajd po podwójnej ciągłej, po pasach i na czołówkę w 30 sekundzie strącając zdaje się Mondeo na chodnik. To jakaś prowokacja jest, czy co?

S.

Data: 2010-04-28 09:45:45
Autor: bratPit[pr]
[...]

wniosek jest taki, że wariata bozia pokarała i mu rozum odebrała, bo już sam nie wiem co myśleć, że facet ucieka wioząc swoje dziecko z tyłu,
ATSD to samochody (ogólnie) mają bardzo mocne zawieszenia, często w takich filmach widać, że samochodami na dużych prędkościach jeżdżą po progach zwalniających, krawężnikach, chodnikach i innych "hopach" i jakoś to te auta wytrzymują, zobaczymy ile w takich warunkach testowych wytrzymają Alfy 159 ;-)

brat

Data: 2010-04-28 09:50:15
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
bratPit[pr] pisze:

zobaczymy ile w takich warunkach testowych wytrzymają Alfy 159 ;-)

"I wtedy zaczęła się awantura."
Awanturniku jeden. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-28 10:31:46
Autor: bratPit[pr]
rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!
zobaczymy ile w takich warunkach testowych wytrzymają Alfy 159 ;-)

"I wtedy zaczęła się awantura."
Awanturniku jeden. :P

a tam, od razu awanturniku ;-)
Alfą 159 mi się bardzo fajnie jeździło, szczególnie 2.4JTDm ;D , bardzo mi się ten samochód podoba, styl, atmosfera wnętrza, firmowa czerwona skóra, ale dla policji... no nie wiem ;-)
(no może trochę jestem uprzedzony po fakcie, że na auto stojące w salonie było objęte 8-mioma kampaniami serwisowymi, no i rozmowy z pomocą techniczną FAP )

brat

Data: 2010-04-28 15:23:06
Autor: Massai
PiotrMDC wrote:

[...]

Zawodowy kierowca karetki pogotowia.

Popatrzcie na spokojnie na ten film - zobaczcie że on skubany wszystko
robi płynnie, ucieka i omija blokujące go samochody na skrzyżowaniach
cholernie skutecznie.

Zwykły driver to by się zaraz zaklinował na którymś skrzyżowaniu, albo
utknał na krawężniku.

Fachura, aż szkoda że taki głupek. Bo szkoda że nie będzie jeździł na
karetce - tam taka jazda i taki kierowca to niekiedy dla pacjenta
zbawienie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-04-28 15:24:32
Autor: Massai
Massai wrote:

PiotrMDC wrote:

> [...]

Fachura, aż szkoda że taki głupek. Bo szkoda że nie będzie jeździł na
karetce - tam taka jazda i taki kierowca to niekiedy dla pacjenta

Aha, i morał taki że jak chcesz obrabować bank to jako "transportera"
najmij jakiegoś z karetki ;-)

Najlepiej od razu z karetką ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-04-29 08:29:51
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-28, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

Zawodowy kierowca karetki pogotowia.

Popatrzcie na spokojnie na ten film - zobaczcie że on skubany wszystko
robi płynnie, ucieka i omija blokujące go samochody na skrzyżowaniach
cholernie skutecznie.

I tak na pierwszy rzut oka - bezpieczniej niż pościg.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-29 10:05:59
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-29, J_K_K <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

[...]

Zanim pojawią się kolejne peany na cześć uciekającego,
może trochę releksji - jakim to trzeba być [ ... ] ,

Z mojej strony więcej zachwytów nie będzie...

aby uciekać mając radiowóz "na plecach" (z którego odczytali numery
i przekazali innym), dodatkowo ryzykując utratę źródła utrzymania,
a nie mając (podobno) nic na sumieniu ?

bo oczywiście, że powinien się od razu zatrzymać.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-29 10:29:45
Autor: Massai
rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!
J_K_K wrote:

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com>
napisał w wiadomości
news:slrnhti9qu.g7i.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...  >On
2010-04-28, Massai <tsender@wp.pl> wrote:
> [...]
aby uciekać mając radiowóz "na plecach" (z którego odczytali numery
i przekazali innym), dodatkowo ryzykując utratę źródła utrzymania,

To nie peany - sam pisałem że szkoda że głupek.

Po prostu fakt - jechał naprawdę nieźle.

W innych warunkach, np. karetką na sygnale taka jazda byłaby powodem do
pochwalenia.

Ot, zmarnowany talent.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-04-29 13:15:44
Autor: Marx
rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!
Swoja droga, pomijajac dziecko w srodku, to jak jedzie karetka to zbawca, a jak jedzie swoim autem to morderca (tak w dziennikach gadaja), a jazda taka sama. Ciekawe jak rozna moze byc ocena praktycznie tego samego dzialania
Marx

Data: 2010-04-29 14:38:31
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 29 Apr 2010 09:50:39 +0200, J_K_K napisał(a):

[...]

A kto udowodni że siedziałeś za kółkiem?

--
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2010-04-29 09:27:46
Autor: KJ Siła Słów
PiotrMDC pisze:
[...]

jak Bill Murray normalnie:

http://www.youtube.com/watch?v=CuNjC16r4YI

KJ

rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!