rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!

Data: 2010-04-28 09:45:45
Autor: bratPit[pr]
rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!

kierowca karetki pogotowia uciekał przez Dąbrowę Górniczą zdobywając
205pkt w 10min i mandat 500zł!
http://www.tvn24.pl/-1,1653899,0,1,205-punktow-i-35-zarzutow-za-rajd-przez-centrum-miasta,wiadomosc.html

wniosek jest taki, że wariata bozia pokarała i mu rozum odebrała, bo już sam nie wiem co myśleć, że facet ucieka wioząc swoje dziecko z tyłu,
ATSD to samochody (ogólnie) mają bardzo mocne zawieszenia, często w takich filmach widać, że samochodami na dużych prędkościach jeżdżą po progach zwalniających, krawężnikach, chodnikach i innych "hopach" i jakoś to te auta wytrzymują, zobaczymy ile w takich warunkach testowych wytrzymają Alfy 159 ;-)

brat

Data: 2010-04-28 09:50:15
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
bratPit[pr] pisze:

zobaczymy ile w takich warunkach testowych wytrzymają Alfy 159 ;-)

"I wtedy zaczęła się awantura."
Awanturniku jeden. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-28 10:31:46
Autor: bratPit[pr]
rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!
zobaczymy ile w takich warunkach testowych wytrzymają Alfy 159 ;-)

"I wtedy zaczęła się awantura."
Awanturniku jeden. :P

a tam, od razu awanturniku ;-)
Alfą 159 mi się bardzo fajnie jeździło, szczególnie 2.4JTDm ;D , bardzo mi się ten samochód podoba, styl, atmosfera wnętrza, firmowa czerwona skóra, ale dla policji... no nie wiem ;-)
(no może trochę jestem uprzedzony po fakcie, że na auto stojące w salonie było objęte 8-mioma kampaniami serwisowymi, no i rozmowy z pomocą techniczną FAP )

brat

rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!