rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!

Data: 2010-04-28 15:23:06
Autor: Massai
rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!
PiotrMDC wrote:

Witam,
kierowca karetki pogotowia uciekał przez Dąbrowę Górniczą zdobywając
205pkt w 10min i mandat 500zł!
http://www.tvn24.pl/-1,1653899,0,1,205-punktow-i-35-zarzutow-za-rajd-p
rzez-centrum-miasta,wiadomosc.html Pozdrawiam,
piotrMDC

Zawodowy kierowca karetki pogotowia.

Popatrzcie na spokojnie na ten film - zobaczcie że on skubany wszystko
robi płynnie, ucieka i omija blokujące go samochody na skrzyżowaniach
cholernie skutecznie.

Zwykły driver to by się zaraz zaklinował na którymś skrzyżowaniu, albo
utknał na krawężniku.

Fachura, aż szkoda że taki głupek. Bo szkoda że nie będzie jeździł na
karetce - tam taka jazda i taki kierowca to niekiedy dla pacjenta
zbawienie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-04-28 15:24:32
Autor: Massai
Massai wrote:

PiotrMDC wrote:

> [...]

Fachura, aż szkoda że taki głupek. Bo szkoda że nie będzie jeździł na
karetce - tam taka jazda i taki kierowca to niekiedy dla pacjenta

Aha, i morał taki że jak chcesz obrabować bank to jako "transportera"
najmij jakiegoś z karetki ;-)

Najlepiej od razu z karetką ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-04-29 08:29:51
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-28, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

Zawodowy kierowca karetki pogotowia.

Popatrzcie na spokojnie na ten film - zobaczcie że on skubany wszystko
robi płynnie, ucieka i omija blokujące go samochody na skrzyżowaniach
cholernie skutecznie.

I tak na pierwszy rzut oka - bezpieczniej niż pościg.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-29 10:05:59
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-29, J_K_K <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

[...]

Zanim pojawią się kolejne peany na cześć uciekającego,
może trochę releksji - jakim to trzeba być [ ... ] ,

Z mojej strony więcej zachwytów nie będzie...

aby uciekać mając radiowóz "na plecach" (z którego odczytali numery
i przekazali innym), dodatkowo ryzykując utratę źródła utrzymania,
a nie mając (podobno) nic na sumieniu ?

bo oczywiście, że powinien się od razu zatrzymać.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-29 10:29:45
Autor: Massai
rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!
J_K_K wrote:

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com>
napisał w wiadomości
news:slrnhti9qu.g7i.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...  >On
2010-04-28, Massai <tsender@wp.pl> wrote:
> [...]
aby uciekać mając radiowóz "na plecach" (z którego odczytali numery
i przekazali innym), dodatkowo ryzykując utratę źródła utrzymania,

To nie peany - sam pisałem że szkoda że głupek.

Po prostu fakt - jechał naprawdę nieźle.

W innych warunkach, np. karetką na sygnale taka jazda byłaby powodem do
pochwalenia.

Ot, zmarnowany talent.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-04-29 13:15:44
Autor: Marx
rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!
Swoja droga, pomijajac dziecko w srodku, to jak jedzie karetka to zbawca, a jak jedzie swoim autem to morderca (tak w dziennikach gadaja), a jazda taka sama. Ciekawe jak rozna moze byc ocena praktycznie tego samego dzialania
Marx

Data: 2010-04-29 14:38:31
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 29 Apr 2010 09:50:39 +0200, J_K_K napisał(a):

[...]

A kto udowodni że siedziałeś za kółkiem?

--
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!