relacja

Data: 2009-11-04 19:18:51
Autor: Paweł
relacja
Witam.
Zapraszam do obejrzenia foto-relacji z mojej sierpniowej wyprawy do Słowenii i Chorwacji.
Mile widziane pozytywne komentarze ;)
 http://rower.fan.pl/2009_Slowenia/main.php

Pozdrowienia
P.B.
www.rower.fan.pl

Data: 2009-11-04 21:31:36
Autor: jacek duma
relacja
Paweł pisze:
[...]

Ludzie kupują drogie rowery, lampki, bagażniki wyprawowe i masę cudów. Lansują się jak mogą, a tu proszę prosty Jaguar Special dwie sakwy z workiem, licznik, dynamo butelkowe, i heja.
Zostaje kasa na takie przyjemności jak kulinaria :-)

Bardzo fajnie że zrobiłeś zdjęcia potraw z opisem.

I potwierdza się to co pisał Michał Wolff - nie trzeba masy kasy aby jeździć nie tylko po naszym kraju :-)

Szacun :-)
gratulacje
jd

Data: 2009-11-05 00:31:30
Autor: =Marcos=
relacja
Ludzie kupują drogie rowery, lampki, bagażniki wyprawowe

Z pełnym obciążeniem przejechałem 15 tysięcy wyprawowych kilometrów, a bagażnik za 19zł z prętów, stalowy... :)

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.wyprawa.info

Data: 2009-11-05 07:26:19
Autor: stefandora
relacja
=Marcos= wrote:
Ludzie kupują drogie rowery, lampki, bagażniki wyprawowe

Z pełnym obciążeniem przejechałem 15 tysięcy wyprawowych kilometrów, a bagażnik za 19zł z prętów, stalowy... :)

Ludzie, przestańcie dorabiać ideologię i licytować się kto większy dziad (no offence), bo zaczynam wierzyć, że nie jazda jest istotna, tylko ile się wydało.

BTW. Czy panowie przyjrzeli się zdjęciom i czytali opisy, a następnie zastanowili się nad kosztami obiadów, piw i zimnych (w Chorwacji) i tanich (na Węgrzech) win w przydrożnych knajpach? Aha, i jeszcze noclegi niekoniecznie pod namiotem, co z resztą w Chorwacji, Słowacji i Włoszech kosztuje tyle, co u nas standardowa kwatera.

Do Pawła: to musiała być bardzo fajna wyprawa i wnioskuję, że bawiłeś się przednio :) Gratuluję i życzę kolejnych takich.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-05 17:27:15
Autor: jacek duma
relacja
stefandora pisze:
=Marcos= wrote:
[...]

Dorota, przeczytaj mojego posta jeszcze raz:
Że zacytuję:

[...]

Przeczytaj ostatnie zdanie.
Czy jeszcze masz wątpliwości w moje intencje ? :-)
jd

Data: 2009-11-05 08:33:19
Autor: Stefandora
relacja
On 5 Lis, 17:27, jacek duma <du...@spam.pl> wrote:
stefandora pisze:

> [...]

Zostaje kasa na takie przyjemności jak kulinaria :-) "

Przeczytaj ostatnie zdanie.
Czy jeszcze masz wątpliwości w moje intencje ? :-)

Tak, a mianowicie do tego:

Data: 2009-11-05 20:01:26
Autor: jacek duma
relacja
Stefandora pisze:

Tak, a mianowicie do tego:
"Ludzie kupują drogie rowery, lampki, bagażniki wyprawowe i masę cudów.
Lansują się jak mogą,..."
eh, chyba się nie dogadamy :-)

jd
BTW
Sam się ostatnio wylansowałem. Kupiłem sobie Busch&Muller z ledem, na przód. Pełen lans, pełna wiocha :-) koniec z odpinanymi lampkami led. Lampka na stałe z dynamem w piaście.

Data: 2009-11-05 12:10:51
Autor: cynamoon
relacja
Ludzie kupują drogie rowery, lampki, bagażniki wyprawowe i masę cudów. Lansują się jak mogą, a tu proszę prosty Jaguar Special

Jaguar Specjal krzywy nie był- to fakt  i był rowerem z najwyższej półki na którego niewielu było stać...
U mnie na osiedlu tylko Tomek takiego posiadał i czasem dał mi się nim polansować Marek

Data: 2009-11-06 03:53:06
Autor: nb
relacja
at Wed 04 of Nov 2009 21:31, jacek duma wrote:

Paweł pisze:
[...]

Za moich czasów Jaguar był najdroższym seryjnym polskim rowerem.
Dla 99% półka niedosiężna. --
nb

Data: 2009-11-04 22:15:34
Autor: Łukasz F. Tomczyk
relacja
Paweł pisze:
[...]

  Bardzo ciekawa relacja i zdjęcia. Piękne krajobrazy. Muszę chyba rozważyć Słowenię jako jeden z przyszłych celów wypraw :)

pozdrawiam
ŁukaszT

Data: 2009-11-04 22:27:37
Autor: M@tej
relacja
Dnia Wed, 4 Nov 2009 19:18:51 +0100, "Paweł" <pawel@fan.pl> napisal(a):

Witam.
Zapraszam do obejrzenia foto-relacji z mojej sierpniowej wyprawy do S?owenii i Chorwacji.
Mile widziane pozytywne komentarze ;)
http://rower.fan.pl/2009_Slowenia/main.php

Przyjemna relacja :)

http://rower.fan.pl/2009_Slowenia/main.php?&id=38
http://rower.fan.pl/2009_Slowenia/main.php?&id=39

Prowadzenie tej sciezki oraz ten most zdradzaja wybitnie kolejowe
pochodzenie :)

--
Maciej

Data: 2009-11-05 08:45:55
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
relacja
Dnia Wed, 04 Nov 2009 22:27:37 +0100, M@tej napisał(a):

[...]

O, to tak jak u nas:
http://picasaweb.google.com/lh/photo/YsuJnf95_n4qXChAqOyjKQ?feat=directlink

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-11-05 17:31:35
Autor: jacek duma
relacja
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

[...]

Tylko jakość nie ta ;-) Jakie kocie łby :-)
jd

Data: 2009-11-05 09:06:44
Autor: Wojtek Paszkowski
relacja

"M@tej" <kolmatej_TOWYTNIJ_@poczta.onet.pl> wrote in message news:q8s3f51d1cqe2p3tk38t1bpq82gifntea24ax.com...

Prowadzenie tej sciezki oraz ten most zdradzaja wybitnie kolejowe
pochodzenie :)

no to masz jeszcze jeden na dokładkę, choć już nie tak urodziwy:

http://picasaweb.google.pl/wpaszk/TakaTamSobieWycieczkaNadMorze#5262681319864949538

a nawet sporo jest tam fragmentów linii teletechnicznej, jak tu ;)

http://picasaweb.google.pl/wpaszk/TakaTamSobieWycieczkaNadMorze#5262681068362435954

pozdr

Data: 2009-11-05 17:38:27
Autor: jacek duma
relacja
M@tej pisze:
[...]

To może by tak przerobić Chabówka - Nowy Sącz na cyklostradę. Mosty były by o wiele fajniejsze niz ten, przed Kasiną, czy w Mszanie wiadukt nad drogą :)

Samorządy by nie dopłacały cyklicznie do nierentowych przewozów, a miejscowi i turyści mieli by piękny szlak. :-)
jd

Data: 2009-11-05 10:59:09
Autor: Kapsel
relacja
Wed, 4 Nov 2009 19:18:51 +0100, Paweł napisał(a):

Zapraszam do obejrzenia foto-relacji z mojej sierpniowej wyprawy do Słowenii i Chorwacji.
Mile widziane pozytywne komentarze ;)
 http://rower.fan.pl/2009_Slowenia/main.php

Ja w tym roku byłem w Słowenii trekkingowo... aż mi się łezka w oku
zakręciła jak popatrzyłem na Twoje fotki, bo strasznie mi tam brakowało
roweru :P

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-11-05 17:25:34
Autor:
relacja
Paweł <pawel@fan.pl> napisał(a):
[...]

Z jakiego gpsa korzystałeś? To nawigacja samochodowa czy palmtop? Jak
rozwiązałeś problem zasilania?
Pozdrawiam.

Data: 2009-11-05 19:22:03
Autor: Paweł
relacja
Z jakiego gpsa korzystałeś? To nawigacja samochodowa czy palmtop? Jak
rozwiązałeś problem zasilania?

Jako GPS-a używam telefonu Nokia e50 + program Smartcom GPS
( http://www.wild-mobile.ru/eng/download.php ) cena około 30 USD, czyta pliki
kalibracyjne zgodne z Ozi Explorer + moduł GPS na bluetooth.
Do tego używam map wojskowych w skali 1:50k i 1:100k które bez problemu
mozna zassać z sieci. Taka nawigacja jest według mnie idealna w krajach
bałkańskich itp bo z mapami wektorowymi mogą być tam kłopoty, a
mapy 50k pochodzenia ZSRR są wystarczająco dokładne i bez problemu
dostępne.

Zestaw telefon + moduł pracują na komplecie baterii około 10 godzin.
Do ładowania (poza oczywiście ładowarką 220V) używam ładowania
z akumulatorów. 2 akumulatory 6V ważą około 1.8 kg co nieco obciąża
sakwy ale daje zasilanie na pełne 7 dni pracy zestawu.
Do aku jest ładowarka na 220V ale jest bardzo lekka i nie stanowi
problemu.

Pozdrowienia
P.B.
www.rower.fan.pl

Data: 2009-11-05 18:35:23
Autor: MadMan
relacja
Dnia Wed, 4 Nov 2009 19:18:51 +0100, Pawe³ napisał(a):

Zapraszam do obejrzenia foto-relacji z mojej sierpniowej wyprawy do SÂłowenii i Chorwacji.
Mile widziane pozytywne komentarze ;)

Fajna wyprawa :)
Co do GPSa to też zapytam - co to było? I czy ten akumulator do
ładowania różnych rzeczy za bardzo nie ciążył?

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-11-06 03:48:17
Autor: nb
relacja
at Wed 04 of Nov 2009 19:18, Paweł wrote:

[...]

Mało spraw stricte rowerowych i technicznych. I dlatego fajne :-)
Świetne klimaciki (żarełko, ukryte znaczenia).

Pozdrowienia
P.B.
www.rower.fan.pl

--