relacja z egzaminu PPL(A)

Data: 2009-06-28 11:02:57
Autor: Ralph
relacja z egzaminu PPL(A)
Gratulacje dla świeżo upieczonego pilota!
Pamiętaj, że teraz już będziesz przeważnie latał sam i nikt nie będzie
poprawiał Twoich błędów, radzę od czasu do czasu branie jakiegoś
doświadczonego pilota jako pasażera.  Każdy pilot ma inny punkt widzenia i
może udzielić różnych pomocnych wskazówek.  Dobrym rozwiązaniem jest dalsze
szkolenie - loty nocne, itd.  Sam w ten sposób zrobiłem, że od razu po kursie
podstawowym zrobiłem uprawnienia do latania w nocy, potem kurs akrobacyjny i
IMC (brytyjska uproszczona odmiana IR).

Przy okazji: mamy już jeden opis egzaminu. A może by tak ktoś jeszcze opisał
jak wyglądał jego egzamin?  Jestem bardzo ciekawy jak takie egzaminy wyglądają
w Polsce, bo ja robiłem kurs w Anglii i wyglądało to trochę inaczej.

--

relacja z egzaminu PPL(A)