remanent- rozliczenie towaru z przeceną ( subiekt GT)

Data: 2009-09-06 16:51:20
Autor: Lukas
remanent- rozliczenie towaru z przeceną ( subiekt GT)
Potrzebuje zrobic przecena na kilkanascie towarów i sprzedać je po przysłowiowej  1 zł.

Pacuje na subiekcie GT i mam duzy problem z tym :-)
Problem polega na tym , ze jak wchodze w przecene to nie mam ustalonych cen , wszedzie mam na 0. W momencie kiedy wpisywalem faktury do Subiekta wpisywalem tylko towar i cene za jaka kupilem. Natomiast rozliczajac towar przy sprzedazy wpisywalem sobei po porsty narzut jakis tam np. 100 kupione 130 sprzedane i wsio. zysk mi wyliczal 30 .

No a teraz jak to zrobic, aby ustalic cene 1 zł brutto na poszczegolne towary???

Czy zrobic jakis aneks w postaci dokumentu gdzie bedzie numer FV , nazwa towaru , kwota za ile kupilem i za ile sprzedalem i potem niech sobie szukaja co i jak w razie kontroli?
Np . FV nr 100, nazwa towaru- solniczka, sprzedaz 2 sztuki, cena zakupu 10 zł , sprzedazy 1 zł

i dołączyć to do subiektka jako aneks ?

Poradzcie co ?

remanent- rozliczenie towaru z przeceną ( subiekt GT)