remont i kable glosnikowe w scianie

Data: 2010-08-31 22:21:52
Autor: Pan Peresada
remont i kable glosnikowe w scianie
witam i prosze o porade

robie remont w pokoju, gdzie mam kino domowe
i chcialbym kable do tylnych surroundow zamurowac w scianie

kolumny beda gdzies na polkach na wysokosci 1.5metra nad ziemia i tam tez maja
sie konczyc kable

moja watpliwosc zas dotyczy tego, w jaki sposob zrobic to najladniej?
jakos mam watpliwosci co do sterczacego ze sciany koncowki kabla

najlepiej chyba zakonczyc to jakims "gniazdkem"?

jak to sie robi fachowo?

Data: 2010-09-01 09:31:14
Autor: P.H.
remont i kable glosnikowe w scianie

Uzytkownik "Pan Peresada" <pan.peresada@peresada.pl> napisal w wiadomosci news:sroq769qfh6i0mvbbije3ij865i33m19fq4ax.com...
[...]

gniazdo glosnikowe?? :)
jedno z tanszych: http://allegro.pl/gniazdo-glosnikowe-pasujace-do-serii-cariva-i1200144565.html

Data: 2010-09-01 11:09:28
Autor: Gienek
remont i kable glosnikowe w scianie
Data: 2010-09-01 13:53:52
Autor: Pan Peresada
remont i kable glosnikowe w scianie
Gienek <gienek@simplusnet.pl> napisał(a):

jak to sie robi fachowo?

Na przykład:

1. taka puszka
http://timex.ssi.net.pl/zdjecia/pk_60_m.jpg

2. takie gniazdo
http://www.sklepecoheat.pl/galerie/g/gniazdo-glosnikowe-pojed_44460.jpg

3. taka ramka (kolory ramek są bardzo różne)
http://www.sklepecoheat.pl/galerie/r/ramka-pojedyncza-x1-roz_44530.jpg
http://www.sklepecoheat.pl/galerie/r/ramka-pojedyncza-x1-roz_44531.jpg

Otrzymamy coś podobnego tylko, że tu jest gniazdo podwójne.
http://www.dobregniazdka.pl/uploads/assortment_images/midi/a-2162-3377.gif

hehe, spoko mi to rozrysowales :)
w ampli i kolumnach mam wejscia bananowe, to chyba ten typ
gniazda srednio mi pasuje? czy zaciskam w nim gole kable
(ten ze sicany i z gniazda do kolumny?)

Data: 2010-09-02 16:58:49
Autor: Gienek
remont i kable glosnikowe w scianie
hehe, spoko mi to rozrysowales :)

Staram się pomóc ale pamiętaj, że decyzja ostateczna należy do Ciebie

w ampli i kolumnach mam wejscia bananowe,

Czyli o takie?
http://sklep.rms.pl/galerie/w/wtyk-bananowy-nakamichi_824.jpg

  to chyba ten typ
gniazda srednio mi pasuje? czy zaciskam w nim gole kable
(ten ze sicany i z gniazda do kolumny?)

W tym co zamieściłem gnieździe to zrobiłbym tak

Jedno gniazdo obok kolumny drugie obok amplitunera.

Od amplitunera do gniazda stosujesz kabel z jednej strony z wtykami bananowymi a z drugiej gołe oblutowane kable. Te oblutowane kable zaciskasz w gnieździe.

Z kolei w tym gnieździe od kolumny zaciskasz gołe oblutowane kable od kolumny.

Data: 2010-09-02 21:10:05
Autor: Pan Peresada
[...]

Dzieki za porady i rozjasnienie tematu. Czas na realizacje projektu.

remont i kable glosnikowe w scianie