renault megane III

Data: 2011-11-30 11:04:10
Autor: Przemysław Backiel
renault megane III
Witam,

czy meganka (2010) 1.5dci 105km cierpi na jakies popularne choroby?

--
icek

Data: 2011-11-30 12:00:30
Autor: Iglo
renault megane III
Przemysław Backiel <przemyslaw.backiel.nielubietego@backiel.NIE.com.pl>
napisał(a):
Witam,

czy meganka (2010) 1.5dci 105km cierpi na jakies popularne choroby?

Chyba za wcze¶nie na takie os±dy.. Za krótko na rynku. Choć pewnie Cavallino
będzie miał wyrobion± opinię... --

Data: 2011-11-30 18:45:05
Autor: Cavallino
renault megane III
Użytkownik "Iglo" <fajnefele.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jb55st$neq$1inews.gazeta.pl...
napisał(a):

Witam,

czy meganka (2010) 1.5dci 105km cierpi na jakies popularne choroby?

Chyba za wcze¶nie na takie os±dy.. Za krótko na rynku. Choć pewnie Cavallino
będzie miał wyrobion± opinię...

Nie wiem czy cierpi, ale tak bym założył, w końcu koncern został ten sam i księgowi również.
I nie dzwonili z propozycj±, że dadz± mi za darmo auto na 5 lat, więc pewnie nadal nie s± pewni że tyle wytrzyma. ;-)

Data: 2011-12-01 06:22:29
Autor: Mathew Kosecki
renault megane III
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> [...]

I nie dzwonili z propozycj±, że dadz± mi za darmo auto na 5 lat, więc pewnie nadal nie s± pewni że tyle wytrzyma. ;-)

Dwa PMSowe natręctwa, w±tek o oponach - pojawi się w±ż ogrodowy na feldze i
w±tek o Renault a pojawi się Cavallino ze swoim żalem :-).

Data: 2011-12-01 07:25:31
Autor: Grejon
renault megane III
W dniu 2011-12-01 07:22, Mathew Kosecki pisze:

Dwa PMSowe natręctwa, w±tek o oponach - pojawi się w±ż ogrodowy na feldze i
w±tek o Renault a pojawi się Cavallino ze swoim żalem :-).

A jak kto¶ zapyta o VAG to zaraz wyskoczy Waldek z "teutońskimi klocami" :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-01 13:46:33
Autor: Przemysław Backiel
renault megane III
ja miałem 2 renówki w życiu

i działały, jezdziły :)

ja nie mam skazy "F"
:)

--
icek

Data: 2011-12-01 17:39:41
Autor: Cavallino
renault megane III
Użytkownik "Mathew Kosecki" <fajnefele.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jb76f5$i9r$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dwa PMSowe natręctwa, w±tek o oponach - pojawi się w±ż ogrodowy na feldze i
w±tek o Renault a pojawi się Cavallino ze swoim żalem :-).

Nie miałem takowego zamiaru, pretensje do przepiszcy że mnie wywołał do tablicy.

Data: 2011-12-01 19:44:03
Autor: J.F
renault megane III
UĹĽytkownik "PrzemysĹ‚aw Backiel"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jb4v2m$hn4$1@news.telbank.pl...
czy meganka (2010) 1.5dci 105km cierpi na jakies popularne choroby?

A 5 lat gwarancji ma ?
To pewnie dalej co roku cewki do wymiany :-)

J.

Data: 2011-12-01 19:48:15
Autor: Cavallino
renault megane III
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jb8htl$5p9$1inews.gazeta.pl...
[...]

W dieslu?
Tak to nawet Renault chyba jeszcze nie skopał auta.

Data: 2011-12-01 20:24:51
Autor: Rafał \"SP\" Gil
renault megane III
W dniu 2011-12-01 19:48, Cavallino pisze:

A 5 lat gwarancji ma ?
To pewnie dalej co roku cewki do wymiany :-)
W dieslu?
Tak to nawet Renault chyba jeszcze nie skopał auta.

1.5 dci ? A można bardziej skopać auto niźli zamontować w nim silnik z notorycznie przegrzewającym się 1 cylindrem + trefne wtryski w efekcie czego wypala w tymże cylindrze dziury ?

OdpowiedĹş ASO: TTTM
Ilość aut zajechanych przeze mnie: 3
Ilość aut tak zajechanych z tym silnikiem, które widziałem na własne oczy: 13.

Data: 2011-12-01 22:13:50
Autor: Grejon
renault megane III

OdpowiedĽ ASO: TTTM
Ilo¶ć aut zajechanych przeze mnie: 3
Ilo¶ć aut tak zajechanych z tym silnikiem, które widziałem na własne
oczy: 13.

Cyferka z przodu za niska to takie efekty. Renault to się kupuje z silnikiem 2.5 dCi :)

Data: 2011-12-01 22:37:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
renault megane III
W dniu 2011-12-01 22:13, Grejon pisze:

[...]

2.0dCi/175 w Megi 2, zap...la aż miło. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-12-02 14:36:23
Autor: J.F
renault megane III
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"  napisał w

A ile cylidrow ma ten 1.5 ?
Nie jest to przypadkiem obciety 2.0 ?

J.

Data: 2011-12-02 23:06:12
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
renault megane III
W dniu 2011-12-02 14:36, J.F pisze:
[...]

4

Nie jest to przypadkiem obciety 2.0 ?

Nie. To nie 1.4TDI. :P

Data: 2011-12-02 14:31:53
Autor: J.F
renault megane III
UĹĽytkownik "Cavallino"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
[...]

a) no co ty - straciles wiare w Renault ? Na pewno potrafia :-)

b) od ilu to juz lat wszyskie diesle maja elektronicznie sterowany wtrysk ?  No to cewek tam nie zabraknie.

c) dodajemy 2 do 2, wpisujemy w google ...
    http://www.nissanextendedwarranty.com/recalls/sagem/index.html

na szczescie dalsze guglanie znajduje
http://wardsautoworld.com/ar/auto_jci_enters_fuel_2/

No i w sumie nic juz nie wiem ... ale na wszelki wypadek upewnilbym sie ile kosztuja japonskie wtryskiwacze do francuskiego diesla :-)

J.

Data: 2011-12-02 16:42:16
Autor: Przemysław Backiel
renault megane III
W dniu 2011-12-01 19:44, J.F pisze:
Użytkownik "Przemysław Backiel" napisał w wiadomości grup
czy meganka (2010) 1.5dci 105km cierpi na jakies popularne choroby?

A 5 lat gwarancji ma ?
To pewnie dalej co roku cewki do wymiany :-)

J.

ma 4 lata gwarancji

--
icek

Data: 2011-12-05 11:24:57
Autor: Przemysław Backiel
renault megane III
W dniu 2011-12-02 19:30, Cavallino pisze:
[...]

~2,5k - 4lata i 150k km

w podobnej cenie moze byc i 5 lat
ale limit 100k km

--
icek

Data: 2011-12-05 21:25:24
Autor: Cavallino
renault megane III
Użytkownik "Przemysław Backiel" <przemyslaw.backiel.nielubietego@backiel.NIE.com.pl> napisał w wiadomości news:jbi65m$car$1news.telbank.pl...
[...]

Czyli nie w cenie.
A lista wyłączeń na takim ubezpieczeniu (bo to nie jest gwarancja) jest zazwyczaj ze 3 razy dłuższa niż przy gwarancji.
Jakiejkolwiek zresztÄ….

Data: 2011-12-07 11:30:48
Autor: Przemysław Backiel
renault megane III
W dniu 2011-12-05 21:25, Cavallino pisze:
[...]

i teraz najlepsze

wczoraj zaproponowali mi 4 lata w cenie
powód: miałem juz renie :)

--
icek

Data: 2011-12-07 18:05:28
Autor: Cavallino
renault megane III
[...]

Czytaj "zaproponowano rabat na samochód w wysokości równej cenie tego ubezpieczenia".
Szkopuł tkwi w tym, od jakiej ceny ten rabat?
Bo jeśli od cennikowej, to tak o 20% za mało. ;-)

Data: 2011-12-09 10:02:18
Autor: Przemysław Backiel
renault megane III
W dniu 2011-12-07 18:05, Cavallino pisze:
[...]

ja się od razu pytałem
ile auto bedzie kosztowało za 4 tygodnie :)

--
icek

Data: 2011-12-04 18:33:11
Autor: Marek P.
renault megane III
J.F wrote:
Użytkownik "Przemysław Backiel"  napisał w wiadomo¶ci grup
czy meganka (2010) 1.5dci 105km cierpi na jakies popularne choroby?

A 5 lat gwarancji ma ?

Spisali by warunki z KIA i piwenie 10 by sie uzbierało. :)

Data: 2011-12-04 19:13:10
Autor: Cavallino
renault megane III
Użytkownik "Marek P." <qe@asdfasoip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbgass$hm7$1inews.gazeta.pl...
J.F wrote:
[...]

Widziałe¶ warunki gwarancji Renault i Kii?
Bo ja tak.
I jako¶ wielkich różnic się nie dopatrzyłem, za to Renault ochoczo próbowało się wykręcić z gwarancyjnej naprawy rozrz±du za 5 tys.
I jakby trenowali kogo¶ mniej asertywnego to pewnie by im się udało, pół roku z nimi walczyłem o to.

renault megane III