renault megane III

Data: 2011-11-30 12:00:30
Autor: Iglo
renault megane III
Przemysław Backiel <przemyslaw.backiel.nielubietego@backiel.NIE.com.pl>
napisał(a):
Witam,

czy meganka (2010) 1.5dci 105km cierpi na jakies popularne choroby?

Chyba za wcześnie na takie osądy.. Za krótko na rynku. Choć pewnie Cavallino
będzie miał wyrobioną opinię... --

Data: 2011-11-30 18:45:05
Autor: Cavallino
renault megane III
napisał(a):

Witam,

czy meganka (2010) 1.5dci 105km cierpi na jakies popularne choroby?

Chyba za wcześnie na takie osądy.. Za krótko na rynku. Choć pewnie Cavallino
będzie miał wyrobioną opinię...

Nie wiem czy cierpi, ale tak bym założył, w końcu koncern został ten sam i księgowi również.
I nie dzwonili z propozycją, że dadzą mi za darmo auto na 5 lat, więc pewnie nadal nie są pewni że tyle wytrzyma. ;-)

Data: 2011-12-01 06:22:29
Autor: Mathew Kosecki
renault megane III
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> [...]

I nie dzwonili z propozycją, że dadzą mi za darmo auto na 5 lat, więc pewnie nadal nie są pewni że tyle wytrzyma. ;-)

Dwa PMSowe natręctwa, wątek o oponach - pojawi się wąż ogrodowy na feldze i
wątek o Renault a pojawi się Cavallino ze swoim żalem :-).

Data: 2011-12-01 07:25:31
Autor: Grejon
renault megane III
W dniu 2011-12-01 07:22, Mathew Kosecki pisze:

Dwa PMSowe natręctwa, wątek o oponach - pojawi się wąż ogrodowy na feldze i
wątek o Renault a pojawi się Cavallino ze swoim żalem :-).

A jak ktoś zapyta o VAG to zaraz wyskoczy Waldek z "teutońskimi klocami" :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-01 13:46:33
Autor: Przemysław Backiel
renault megane III
ja miałem 2 renówki w życiu

i działały, jezdziły :)

ja nie mam skazy "F"
:)

--
icek

Data: 2011-12-01 17:39:41
Autor: Cavallino
renault megane III
Użytkownik "Mathew Kosecki" <fajnefele.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jb76f5$i9r$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dwa PMSowe natręctwa, wątek o oponach - pojawi się wąż ogrodowy na feldze i
wątek o Renault a pojawi się Cavallino ze swoim żalem :-).

Nie miałem takowego zamiaru, pretensje do przepiszcy że mnie wywołał do tablicy.

renault megane III