reno - hamulec się popsuł

Data: 2011-04-09 19:14:14
Autor: kml
reno - hamulec się popsuł

Użytkownik " Michał" <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inq0b8$7d8$1inews.gazeta.pl...

Co jest grane ?

http://tiny.pl/hdrkg

Data: 2011-04-09 17:42:01
Autor: Michał
reno - hamulec się popsuł
> Co jest grane ?

http://tiny.pl/hdrkg

ej no co to za jaja...

Hamulec mi się serio popsuł, serio potrzebuje tego auta dzi¶ i jutro,
chce wiedzieć co jest grane bo nie chciałbym sytuacji kiedy mi przestanie w ogóle hamować.

pozdrawiam.

Data: 2011-04-09 20:19:48
Autor: Michał
reno - hamulec się popsuł
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

ej no co to za jaja...

Hamulec mi się serio popsuł, serio potrzebuje tego auta dzi¶ i jutro,
chce wiedzieć co jest grane bo nie chciałbym sytuacji kiedy mi przestanie w ogóle hamować.

Uwaga jadę za 30min tym do domu [kraków] ;)
jeszcze sobie potestuje na autostradzie czy to hamuje gorzej z czasem czy nie.

Pozdrawiam!

--

reno - hamulec się popsuł