reno - hamulec się popsuł

Data: 2011-04-09 23:16:17
Autor: Michał
reno - hamulec się popsuł
Co się mogło popsuć w hamulcu ?

-zauważyłem że jestem w stanie wcisnąć hamulec "do końca" bardzo mocno naciskając tz. mocno trzymam to on trochę wchodził
po jakimś czasie łatwiej było go wepchnąć.

-no i... jakoś tak wczoraj się okazało że pierwsze 80% nacisku mam
luz potem "ściana" w praktyce pierwsze 80% hamuje słabo a potem blokada kół, ale chyba nierówna do tego świeci się: service, stop, wykrzyknik, abs.

Ok, wiem więcej:

wydaje się że auto teraz hamuje "pneumatycznie" czyli na jakieś 5% mocy hamulca, generalnie pozwala to na poruszanie się 50..60km/h i zahamowanie powiedzmy że "sprawnie".

na samym końcu naciśnięcia hamulca (żeby działał lepiej trzeba
ze 2x nacisnąć) jest "ściana" i wtedy blokuje jedno koło prawe przednie.
generalnie bez żadnego czucia po prostu 0/1.

nie kapie nigdzie płyn jak się naciska hamulec, ale go ubyło !

i raz miałem dziwną sytuacje kiedyś gdzie mi się wydawało że hamuje nierówno (wtedy jeszcze się wydawało że wszystko działa jednak już się świeciły kontrolki) i się to teraz potwierdziło z blokadą koła.

ktoś wie co jest ?

pozdrawiam.

Data: 2011-04-10 10:05:02
Autor: Yogi\(n\)
reno - hamulec się popsuł
Użytkownik " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inqpc1$6dh$1inews.gazeta.pl...

ktoś wie co jest ?

Ja wiem. To zespół paranoiczno-samochodowy.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

reno - hamulec się popsuł