reno - silnik się psuje ?

Data: 2012-03-19 00:38:07
Autor: Michał
reno - silnik się psuje ?
7rok nimi jeżdżę, a takie cudo po raz pierwszy widzę...

obroty zaczęły falować, i to się dzieje czasami zazwyczaj
po odpaleniu na ciepłym silniku

LPG wyłączone (popsuło się) jeżdżę na PB95 safrane 3.0 24v

co jest grane ? jakieś świece, kable (on ma w ogóle kable ?) btw - czym przeciąć linkę (to takie czym się rower do np. słupka przyczepia) od rowera  - bo klucz się zgubił ?

Data: 2012-03-19 06:31:03
Autor: Marek Dyjor
reno - silnik się psuje ?
 Michał wrote:

btw - czym przeciąć linkę (to takie czym się rower do np. słupka
przyczepia) od rowera  - bo klucz się zgubił ?

nożycami, kątówką, piłka do metalu...

zależy co to jest za linka...

Data: 2012-03-19 09:47:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
reno - silnik się psuje ?

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jk6gal$6m4$1news.task.gda.pl...
Michał wrote:

btw - czym przeciąć linkę (to takie czym się rower do np. słupka
przyczepia) od rowera  - bo klucz się zgubił ?

nożycami, kątówką, piłka do metalu...

nożyce sobie nie poradzą, zakładając, ze to naprawde jest zabezpieczenie. Piłka do metalu da rade, ale wkład pracy będzie duży. Najprościej kątówką.

ps. co do Renault - na pierwszy rzut sprawdzić/wyczyścić silnik krokowy.

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N

Data: 2012-03-21 21:11:10
Autor: Przyjazny
reno - silnik się psuje ?

Michał wrote:

[...]

A jak nie pomoże, to obejrzeć świece i wtryskiwacze, ze wskazaniem na te
drugie.

Data: 2012-03-21 21:29:21
Autor: Michał
reno - silnik się psuje ?
On 2012-03-19 08:47, Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl> wrote:

> [...]
>
> ps. co do Renault - na pierwszy rzut sprawdzić/wyczyścić silnik krokowy.

A jak nie pomoże, to obejrzeć świece i wtryskiwacze, ze wskazaniem na te

ok w wolnej chwili podjadę do mechanika żeby na to popatrzył, bo mnie wkurzać zaczyna - a co robi silnik krokowy w aucie, tz od czego on tam jest  ?

a wtryskiwacze: hmm... ten silnik ma wtryskiwacze ?

Chyba jakieś 2.0 16v IDE to były wtryskiwacze czy coś, a tu pasek rozrządu jest --

Data: 2012-03-21 23:47:33
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
reno - silnik się psuje ?
W dniu 2012-03-21 22:29,  Michał pisze:
ok w wolnej chwili podjadę do mechanika żeby na to popatrzył, bo
mnie wkurzać zaczyna - a co robi silnik krokowy w aucie, tz od czego
on tam jest  ?

Wolne obroty...

a wtryskiwacze: hmm... ten silnik ma wtryskiwacze ?
A jak się paliwo dostaje do powietrza w dolocie? Bo gaźnika tam nie ma...

Chyba jakieś 2.0 16v IDE to były wtryskiwacze czy coś, a tu pasek
rozrządu jest
A co ma napęd wałka rozrządu (zawory) do mieszania powietrza z paliwem?

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-03-22 00:28:49
Autor: Michał
reno - silnik się psuje ?
Wojciech Smagowicz [ZIWK] <wsmag@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-03-21 22:29,  Michał pisze:
> ok w wolnej chwili podjadę do mechanika żeby na to popatrzył, bo
> mnie wkurzać zaczyna - a co robi silnik krokowy w aucie, tz od czego
> on tam jest  ?

Wolne obroty...

A co on tam robi, ciągnie za linkę od gazu ?

> a wtryskiwacze: hmm... ten silnik ma wtryskiwacze ?
A jak się paliwo dostaje do powietrza w dolocie? Bo gaźnika tam nie ma...

yyy nie wiem, przez zawory ? - a to się miesza nie w cylindrze ?
tz. tam jakieś "common rail" dla benzyny jest - to po prostu nie zassa się przez zawór ?

> Chyba jakieś 2.0 16v IDE to były wtryskiwacze czy coś, a tu pasek
> rozrządu jest
A co ma napęd wałka rozrządu (zawory) do mieszania powietrza z paliwem?

no jak jest zawór (bardziej 2) to nie ma wtryskiwaczy do cylindra ?

Data: 2012-03-19 16:05:45
Autor: =Marcos=
reno - silnik się psuje ?
btw - czym przeciąć linkę (to takie czym się rower do np. słupka
przyczepia) od rowera  - bo klucz się zgubił ?

Kolega kiedyś piłował tępym brzeszczotem w ruchliwym miejscu (chyba w Warszawie). Zaskakująco szybko poszło, ale policję ktoś zdążył wezwać i było śmiesznie ;)
Oczywiście rower własny, a zamek się popsuł, stąd cała sprawa.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2012-03-19 16:18:52
Autor: Marek Dyjor
reno - silnik się psuje ?
=Marcos= wrote:
[...]

zwinęli go na komisariat wypuścili po 48 godzinach a rower w tym czasie ukradli :)

reno - silnik się psuje ?