renówka anglik?

Data: 2010-09-19 12:20:39
Autor: Seba
renówka anglik?
Sun, 19 Sep 2010 00:30:02 +0200, *mariuszmo* napisał(a):

zobaczcie na to

http://sanmar.otomoto.pl/renault-megane-1-5-dci-klima-elektryka-C14834633.html

siedziałem w tym samochodzie dziś i wydaje się, że wszystko ma na swoim miejscu i jest ok ale mój niepokój zwróciła karta i przysisk start/stop z odwrotnej strony niż wszystkie inne meganki, które widziałem.
Czy Renówki też przerabiaja u nas z anglików? Możliwe to?

A po VIN-ie nie dasz rady tego sprawdzić? Chociaż już chyba Piter rozwiał wszelkie wątpliwości zaserwowanym
linkiem.

Sebastian S.

renówka anglik?