renta zawieszenie zmniejszenie i odebranie

Data: 2014-09-12 11:13:41
Autor: platformowe głupki
renta zawieszenie zmniejszenie i odebranie
nie, żeby mi to było do czegoś potrzebne, ale jak ma się sprawa zmniejszenia, zawieszenia i odebrania renty z tytułu niezdolności do pracy?

w necie sÄ… same prawdziwe idiotyzmy pisane chyba tylko dla elit-po...

kiedy zachodzi każdy z tych przypadków?

no i jeszcze jak można pracować na takiej rencie? na stronach zusu to chyba nawet zalecają, żeby na rencie zajmować się jakaś pracą... takie można odnieść wrażenie...

tak weekendowo ;o)

Data: 2014-09-12 21:15:24
Autor: Grzegorz
renta zawieszenie zmniejszenie i odebranie

Użytkownik "platformowe głupki" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisał w
wiadomości news:luudg7$5ef$1node1.news.atman.pl...
nie, żeby mi to było do czegoś potrzebne, ale jak ma się sprawa
zmniejszenia, zawieszenia i odebrania renty z tytułu niezdolności do
pracy?

Jak masz rentę to masz ją przyznaną na jakiś okres lub na stałe.
Przechodzisz badania i masz rentÄ™ przyznanÄ… nadal lub odebranÄ…
bo np odzyskałeś zdolność do pracy.
Zmniejszenie/zwiększenie zależy od przyznanego stopnia
niepełnosprawności.

w necie sÄ… same prawdziwe idiotyzmy pisane chyba tylko dla elit-po...
Nie wiem czy na takie natrętne mysli mógłyś coś od ZUSu wyrwać ale
możesz próbować.

[...]

Można pracować (etat, zlecenie, dzieło, własna DG).
Po przekroczeniu pewnego pułapu dochodów ZUS zmniejsza świadczenie
o bodajże 24%, a po przekroczeniu następnego progu zawiesza.
Progi są co roku inne i ogłaszane przez ZUS

renta zawieszenie zmniejszenie i odebranie