repartycjonowane dysku bez utraty danych

Data: 2012-03-18 16:25:03
Autor: tygryseek
repartycjonowane dysku bez utraty danych

Poszukuję czego¶  jak Partition Magic, ale za free lub w pełni
funkcjonalny trial. Mam dysk podzielony na 2 partycje, chcę je
poł±czyć, bo mam za mało miejsca na partycji systemowej. Może mi kto¶
polecić co¶ pewnego ?

Nie zapomnij jednak zrobic kopii danych przed ł±czeniem dysków.
Licho nie ¶pi.
Poszukaj wersji portable.
Lub zapoznaj się z programem  GParted.
Pozdrawiam

Data: 2012-04-08 21:03:50
Autor: _±ćęłń󶼿.
repartycjonowane dysku bez utraty danych
EaseUs Partition Master Home Edition.
Polecam.

-- -- -

--

repartycjonowane dysku bez utraty danych