repartycjonowane dysku bez utraty danych

Data: 2012-03-18 17:55:49
Autor: Agaton
repartycjonowane dysku bez utraty danych
W dniu 18-03-2012 15:53, marek R. pisze:
Poszukuję czegoś  jak Partition Magic, ale za free lub w pełni
funkcjonalny trial. Mam dysk podzielony na 2 partycje, chcę je
połączyć, bo mam za mało miejsca na partycji systemowej. Może mi ktoś
polecić coś pewnego ?

MiniTool Partition Wizard Home Edition. Pobierz "Free Download Bootable CD Now!"
http://www.partitionwizard.com/download.html

repartycjonowane dysku bez utraty danych