repeater - jaki polecacie

Data: 2017-10-28 09:34:56
Autor: panamera
repeater - jaki polecacie
witam, mam problem z zasiegiem internetu na pietrze w domu
tam gdzie jest router jest 4-5 kresek, na gorze ok 2 i internet bardzo wolno chodzi
co zrobic zeby byl wiekszy zasieg ?

Data: 2017-10-28 11:03:22
Autor: Uncle Pete
repeater - jaki polecacie
On 2017-10-28 09:34, panamera wrote:
witam, mam problem z zasiegiem internetu na pietrze w domu
tam gdzie jest router jest 4-5 kresek, na gorze ok 2 i internet bardzo wolno chodzi
co zrobic zeby byl wiekszy zasieg ?

TP-Link TL-WA830RE - koniecznie z najnowszym firmware. Albo komplet urządzeń przesyłających sygnał przez przewody elektryczne:

http://www.komputerswiat.pl/testy/sprzet/rutery/2012/01/internet-z-gniazdka-porownanie-6-adapterow-powerline.aspx

http://tinyurl.com/a6pfmsh

W tym ostatnim przypadku, jeżeli chcesz na tej górze mieć internet z wi-fi a nie tylko z kabla, masz zaopatrzyć się dodatkowo w jakiś access point.

Data: 2017-10-28 12:03:36
Autor: panamera
repeater - jaki polecacie
W dniu 2017-10-28 o 11:03, Uncle Pete pisze:
On 2017-10-28 09:34, panamera wrote:
[...]

na dole mam juz przez gniadko elektryczne, i teraz nie wiem czy jak dokupie jakis to bedzie wspolgral z tymi z orange.
bo mam dekoder tv podlaczony przez to urzadzonko i router

Data: 2017-10-28 13:18:10
Autor: Uncle Pete
repeater - jaki polecacie
On 2017-10-28 09:34, panamera wrote:
[...]

Na pewno masz rozprowadzony Internet przez gniazdka elektryczne? Podaj jakiegoś linka do swojego sprzętu. Jeżeli istotnie masz, to inny sprzęt niekoniecznie musi się parować z tym od Orange, tu musi wypowiedzieć się ktoś, kto przećwiczył to w praktyce.

Ale wydaje mi się, że raczej masz modem z routerem i punktem dostępowym wi-fi. Tu można albo zainstalować gdzieś pośrodku  range extender, albo parę power line'ów.

Data: 2017-10-28 13:20:40
Autor: t-1
repeater - jaki polecacie
W dniu 2017-10-28 o 09:34, panamera pisze:
witam, mam problem z zasiegiem internetu na pietrze w domu
tam gdzie jest router jest 4-5 kresek, na gorze ok 2 i internet bardzo wolno chodzi
co zrobic zeby byl wiekszy zasieg ?

Repeater postawiony na górze, tam gdzie już jest mały sygnał, nic nie da.
Trzeba by go postawić w "połowie drogi"

Data: 2017-10-31 10:18:11
Autor: Marcin Debowski
repeater - jaki polecacie
On 2017-10-28, t-1 <t-1@todlaspamu.pl> wrote:
[...]

Zgadza się. No chyba, że chodzi wyłącznie o sygnał, ten będzie dobry :)
Ja mam zrobione nawet nie na repeaterze a most na 2ch AP dalekiego zasięgu w tym jeden z antenami kierunkowymi i też d...

--
Marcin

Data: 2017-10-30 13:46:24
Autor: Poldek
repeater - jaki polecacie
[...]

Na górze ustawiasz Access Point lub router ustawiony w tryb AP i podłączasz kablem gigabit ethernet do routera na dole. Nie ma lepszego rozwiązania.

Data: 2017-10-31 10:07:24
Autor: marcin
repeater - jaki polecacie
W dniu 2017-10-30 o 13:46, Poldek pisze:
[...]

chodzi o to ze nie chce kabli ciagnac po całym domu

Data: 2017-10-31 10:07:29
Autor: 2late
repeater - jaki polecacie
On 31/10/2017 9:07 AM, marcin wrote:

[...]

Wszystko zalezy od indywidualnego rozkladu mieszkania. Wlasnie sie przeprowadzilem i moj stary TL-WA730RE dostal nowe zycie. :)

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-11-30 23:32:07
Autor: Netx
repeater - jaki polecacie
W dniu 2017-10-31 o 10:07, marcin pisze:
[...]

Możesz połączyć Access Point na górze z ruterem na dole za pomocą czegoś w tym rodzaju:

https://www.ceneo.pl/;szukaj-tp-link-tl-pa8010p-kit

Kabli do tego specjalnie nie trzeba ciągnąć ale 1GB/s nie wyciągnie to.
Osobiście mam wolniejszy model i myślę o upgrade do tego z podanego wyżej linka.

Data: 2017-12-01 00:53:52
Autor: Netx
repeater - jaki polecacie
W dniu 2017-11-30 o 23:32, Netx pisze: