reprezentacja "Polski"

Data: 2011-07-28 02:40:33
Autor: Gil
reprezentacja "Polski"

Źle to o nas świadczy moim zdaniem, gdzieś honor niektórzy schowali
głęboko do kieszeni...

Człowieku. Nie ma granic pomiędzy Niemcami a Polską.
Polacy pracujacy w Szczecinie mieszkaja w dawnym NRD. Bo jest taniej
Gość się nazywa Polański. Jak myślisz z kim to sie będzie kojarzyło
kibicom z Hiszpani, Argentyny czy Kazachstanu?
Niech gra. Ja jestem przekonany , że w najbliższym meczu z Gruzją flaki będzie z siebie wyprówać aby pokazać że nie na darmo gra w Polskiej Reprezentacji

reprezentacja "Polski"