revolut i dokument tożsamości

Data: 2020-01-25 16:26:42
Autor: Robert Sierant
revolut i dokument tożsamości
trują mi głowę, że mam przesłać foto ID albo paszportu, bo niby brexit bez umowny

wysłaliście im już ww. dokument?

z tego co czytałem to brexit ma być, ale jednak się dogadali?

RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2020-01-25 10:18:21
Autor: Dawid Rutkowski
revolut i dokument tożsamości
Rewolwerowi coś w tym temacie odbija.
Może brexit z umową, ale jednak brexit, więc dla klientów z UE być może w końcu zrobią bank w UE, tzn. ten litewski.
A w banku już dowód potrzebny, fintechy są niepoważne.

Curve się nie czepia, hmm, zastanawiam się, czy dostali foto dowodu...
Oni założyli na wypadek brexitu bank w Niemczech.

Zresztą po co się bawić w fintechy jak jest N26 - porządny bank?
Jak wysyłać dowód, to do banku - a zakładać najlepiej z linku:
https://n26.com/r/dawidr0508
lub od razu z apki z kodem polecającym dawidr0508

Data: 2020-01-26 00:03:43
Autor: Robert Sierant
revolut i dokument tożsamości

Curve się nie czepia, hmm, zastanawiam się, czy dostali foto dowodu...
Oni założyli na wypadek brexitu bank w Niemczech.

n26 przecież już mam, revolut się tylko o dowód czepia

Data: 2020-01-26 03:12:04
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 00:03:47 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:

> Curve się nie czepia, hmm, zastanawiam się, czy dostali foto dowodu...
> Oni założyli na wypadek brexitu bank w Niemczech.

n26 przecież już mam, revolut się tylko o dowód czepia

Wiem, mam Cię przecież na liście skutecznych poleceń :)
To było do innych czytających grupę rewolwerowców - coś mi się widzi, że przez brexit rewolwer padnie - albo przynajmniej mocno dostanie po d4.

Data: 2020-01-26 11:37:13
Autor: PiteR
Dawid Rutkowski pisze tak:

Wiem, mam Cię przecież na liście skutecznych poleceń :)

ożesz, a widzisz tam ich PESELe? ;)

dobrze, że ostrzegłeś mnie.

To było do innych czytających grupę rewolwerowców - coś mi się
widzi, że przez brexit rewolwer padnie - albo przynajmniej mocno
dostanie po d4.

trzymamy kciui ;)

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2020-01-27 00:44:20
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 12:37:21 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
Dawid Rutkowski pisze tak:

> Wiem, mam Cię przecież na liście skutecznych poleceń :)

ożesz, a widzisz tam ich PESELe? ;)

dobrze, że ostrzegłeś mnie.

PESEL nie, ale imię i nazwisko jest. Też się zastanawiam, co na to RODO i tajemnica bankowa...
W curve jest tylko imię i inicjał nazwiska.

Data: 2020-01-25 17:00:48
Autor: PiteR
Robert Sierant pisze tak:

z tego co czytałem to brexit ma być, ale jednak się dogadali?

The UK and EU have agreed an exit deal.

An exit deal has been agreed between the UK and the EU. Both the UK and the EU need to ratify the withdrawal agreement by 31 January 2020.

There will then be a transition period until 31 December 2020 while the EU and UK negotiate additional arrangements.

https://www.gov.uk/transition

Data: 2020-01-26 12:56:35
Autor: Akarm
W dniu 2020-01-25 o 16:26, Robert Sierant pisze:
trują mi głowę, że mam przesłać foto ID albo paszportu, bo niby brexit bez umowny

wysłaliście im już ww. dokument?

z tego co czytałem to brexit ma być, ale jednak się dogadali?

Ja nie wysłałem, poczekam na brexit.
Korzystam również z Curve, więc nie mam jakiegoś nadmiernego parcia na Revolut.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2020-01-26 14:13:35
Autor: Robert Sierant
W dniu 2020-01-26 o 12:56, Akarm pisze:

Ja nie wysłałem, poczekam na brexit.
Korzystam również z Curve, więc nie mam jakiegoś nadmiernego parcia na Revolut.

też mam curve, przeliczniki porównywalne z revolutem
z tego drugiego wycofałem kasę, żeby mi ten cały brexit jej nie przyblokował

Data: 2020-01-27 00:42:43
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 14:13:45 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:

> Korzystam również z Curve, więc nie mam jakiegoś nadmiernego parcia na > Revolut.
> też mam curve, przeliczniki porównywalne z revolutem
z tego drugiego wycofałem kasę, żeby mi ten cały brexit jej nie przyblokował

A pamiętacie, czy curve wymagało fotki dowodu?
Zakładałem tak dawno, że nie pamiętam.

revolut i dokument tożsamości