revolut i dokument tożsamości

Data: 2020-01-25 10:18:21
Autor: Dawid Rutkowski
revolut i dokument tożsamości
Rewolwerowi coś w tym temacie odbija.
Może brexit z umową, ale jednak brexit, więc dla klientów z UE być może w końcu zrobią bank w UE, tzn. ten litewski.
A w banku już dowód potrzebny, fintechy są niepoważne.

Curve się nie czepia, hmm, zastanawiam się, czy dostali foto dowodu...
Oni założyli na wypadek brexitu bank w Niemczech.

Zresztą po co się bawić w fintechy jak jest N26 - porządny bank?
Jak wysyłać dowód, to do banku - a zakładać najlepiej z linku:
https://n26.com/r/dawidr0508
lub od razu z apki z kodem polecającym dawidr0508

Data: 2020-01-26 00:03:43
Autor: Robert Sierant
revolut i dokument tożsamości

Curve się nie czepia, hmm, zastanawiam się, czy dostali foto dowodu...
Oni założyli na wypadek brexitu bank w Niemczech.

n26 przecież już mam, revolut się tylko o dowód czepia

RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2020-01-26 03:12:04
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 00:03:47 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:

> Curve się nie czepia, hmm, zastanawiam się, czy dostali foto dowodu...
> Oni założyli na wypadek brexitu bank w Niemczech.

n26 przecież już mam, revolut się tylko o dowód czepia

Wiem, mam Cię przecież na liście skutecznych poleceń :)
To było do innych czytających grupę rewolwerowców - coś mi się widzi, że przez brexit rewolwer padnie - albo przynajmniej mocno dostanie po d4.

Data: 2020-01-26 11:37:13
Autor: PiteR
Dawid Rutkowski pisze tak:

Wiem, mam Cię przecież na liście skutecznych poleceń :)

ożesz, a widzisz tam ich PESELe? ;)

dobrze, że ostrzegłeś mnie.

To było do innych czytających grupę rewolwerowców - coś mi się
widzi, że przez brexit rewolwer padnie - albo przynajmniej mocno
dostanie po d4.

trzymamy kciui ;)

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2020-01-27 00:44:20
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 12:37:21 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
Dawid Rutkowski pisze tak:

> Wiem, mam Cię przecież na liście skutecznych poleceń :)

ożesz, a widzisz tam ich PESELe? ;)

dobrze, że ostrzegłeś mnie.

PESEL nie, ale imię i nazwisko jest. Też się zastanawiam, co na to RODO i tajemnica bankowa...
W curve jest tylko imię i inicjał nazwiska.

revolut i dokument tożsamości