revolut visa i mc?

Data: 2019-01-23 00:29:09
Autor: Dawid Rutkowski
revolut visa i mc?
Przy MC można się nadziać na surcharge w bankomatach, np. w polskich euronetach. Visa przed tym podobno chroni.
Reszta bez różnicy, choć jak masz obie to warto zabrać za granicę obydwie, bo jeszcze krążą legendy o punktach na Zachodzie, gdzie akceptowana jest tylko jedna z organizacji.

Data: 2019-01-24 14:39:44
Autor: PP
revolut visa i mc?
[...]

Raczej przy visach w euronetach jest opłata

Data: 2019-01-24 06:39:03
Autor: Dawid Rutkowski
revolut visa i mc?
W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 14:39:47 UTC+1 użytkownik PP napisał:
> [...]
> Raczej przy visach w euronetach jest opłata

Raczej przy MC. Z curve jest identyczny problem, a dają tylko MC.
I tak samo twierdzi tow. internet.
Masz więc jakieś źródło na to Twoje "raczej"?

Data: 2019-01-24 15:55:48
Autor: PP
revolut visa i mc?
[...]

Bo mam vise i dlatego tak myślałem. A Revolut teraz wydaje Mastercarda, z którym już nie ma ponoć problemów (BIN europejskie).

Data: 2019-01-24 07:14:31
Autor: Dawid Rutkowski
revolut visa i mc?
W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 15:55:50 UTC+1 użytkownik PP napisał:

> I tak samo twierdzi tow. internet.
> Masz więc jakieś źródło na to Twoje "raczej"?
> Bo mam vise i dlatego tak myślałem. A Revolut teraz wydaje Mastercarda, z którym już nie ma ponoć problemów (BIN europejskie)..

A sprawdzałeś w praktyce czy tylko myślałeś?
Rewolwer wydaje teraz MC z wręcz polskim BINem (Danska Bank oddział w Polsce), więc problem zniknie, ale tylko w PL, za granicą wciąż może się pojawić.

revolut visa i mc?