revolut visa i mc?

Data: 2019-01-24 01:07:14
Autor: gtoni13
revolut visa i mc?
jak doładowuję kartą to kasa jest od razu,
To fakt, ale ja wlasnie dla tego ODPIOLEM karte od Revoluta.
Tak bezpieczniej, jak doladowuje przelewem to mam glowne konto
ODSEPAROWANE od karty i Revoluta. Placac w roznych krajach typu
Rumunia jest sie narazony na wyczyszczenie konta.a przez wlamanie na
Revoluta do wyczyszczenia glownego. Smartfony sa dziurawe !
Jeszcze jedno czego NIKT nie poruszal przy Revolucie - transfer.
W tym mcu apka Revoluta zjadla mi kilkadziesiat MB, to nie wiele.
Apka byla malo uzywana glownie praca w tle, gdybym wlaczyl lokalizacje
,dla bezpieczenstwa karty, zjadlo by duzo wiecej.
Jezeli pojedziesz do kraju poza UE typu Ukraina Gruzja transfer jest DUZO drozszy, a musisz miec nr czynny do potwierdzen i doladowan.
Moze wyjsc tego kilkaset zl, w zaleznosci od kraju, Apka zje caly zyst z
stosowania Revoluta. Dlatego uwazam obsluge Revoluta prze tylko apke za
duzy minus - pisalem juz o tym.
gtoni

Data: 2019-01-25 04:33:47
Autor: Dawid Rutkowski
revolut visa i mc?
Jak ktoś jest hardcore'm i chce koniecznie na całym świecie płacić, to może się naciąć na fraud albo opłatę za transfer danych (jakiś dziennikarz z DE, może nawet naczelny, nie mógł się na wakacjach w tunezji rozstać ze swoim blogiem i napykał transferu chyba na 20k euro - potem prosił szefa t-mobile, żeby mu to anulował).
Narzędzi trzeba używać rozsądnie.

A jakie lekarstwo proponujesz na chorobę "obsługa tylko przez apkę"?
Czy telefon nie ma wi-fi? Bo w jaki inny sposób chciałbyś obsługiwać rewoluta przez tzw. "komputer"?
Apkę rewolwer ostatnio poprawił i już na tablecie mogę zainstalować.

Dla mnie najważniejsze w rewolucie jest to, że jest i że inni z niego korzystają, co wpływa na postawę banków.
Sam wolę curve, N26 i IKA, a w odwodzie mam jeszcze mc z pekao. Oraz opcję visy w getoucie.
To są porządne karty (nawet curve to debit), a rewolwer to jednak wciąż prepaid.
Czy to stąd takie zainteresowanie metalem, że to nie będzie prepaid?

revolut visa i mc?