revoluteee

Data: 2020-01-05 04:54:45
Autor: gtoni13
revoluteee
Revolut coraz bardziej mnie wkurza, apka co dzienne chce aktualizacje spamuje a to daje za darmo !? karte za polecenia a to daj na jakies ludy w afryce masakra.
Karta juz przestalem placic bo nie jest nic lepsza od wielowalutowej aliora.
Zostalo mi na koncie 1 zl i nie moge go przelac bo komunikat od 2 zl przelew.
Jeszcze potrzymam, apka wylogowana, a w przyszlosci revolut - do kosza !

Data: 2020-01-05 10:41:14
Autor: Dawid Rutkowski
revoluteee
Przelej złotówkę do rewolwera - i 2zł wypłacisz.

revoluteee