rewir komorniczy

Data: 2010-04-12 18:50:06
Autor: Goomich
rewir komorniczy
You have one message from: Paul <example@example.com>

Jak ustalić rewir komorniczy dla danego adresu - czy jest gdzieś
jakaś ogólnie dostępna baza rewirów komorniczych?

komornik.pl

Drugie pytanie - wiem, że mogę wybrać dowolnego komornika, ale w
przypadku egzekucji z nieruchomości będę musiał pokryć koszty
dojazdów.

W przypadku egzekucji z nieruchomości nie możesz wybrać dowolnego, a koszty musisz pokryć zawsze.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

rewir komorniczy