rewir komorniczy

Data: 2010-04-12 17:48:35
Autor: GK
rewir komorniczy
Paul <example@example.com> napisał(a):
Jak ustalić rewir komorniczy dla danego adresu - czy jest gdzieś jakaś
ogólnie dostępna baza rewirów komorniczych?
Nie ma już rewirów, zniesiono bodajże w 2007 r.

Dodatkowe koszty generuje wybór komornika prowadzącego kancelarię poza miejscowością, w której znajduje się miejsce zamieszkania dłużnika czy też ze składnika majątku (np. nieruchomości), który znajduje się poza tą miejscowością. Jeśli egzekucję prowadzisz z nieruchomości i zanosi się, że będzie skuteczna, to koszty te są niemal pomijalne (kilkadziesiąt złotych za jeden wyjazd).

GK

Data: 2010-04-12 19:50:57
Autor: Rafał \"SP\" Gil
rewir komorniczy
W dniu 2010-04-12 19:48,  GK pisze:

miejscowością. Jeśli egzekucję prowadzisz z nieruchomości i zanosi się, że
będzie skuteczna, to koszty te są niemal pomijalne (kilkadziesiąt złotych za
jeden wyjazd).

Wiesz aby na pewno co piszesz ?

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2010-04-13 08:53:50
Autor: GK
rewir komorniczy
Rafał \SP\ Gil <usenet@motopower.pl> napisał(a):

Wiesz aby na pewno co piszesz ?

Pisałem o kosztach wyjazdu do sąsiedniej miejscowości: z praktyki wychodzi kilkanaście złotych za jeden wyjazd (1/2 diety albo bez diety plus kosztu przejazdu), co przy egzekucji z nieruchomości jest pomijalne, chyba, że ściągniesz sobie komornika z drugiego krańca województwa. Co innego, gdybyś miał prowadzić egzekucję 500 zł z nieznanego majątku, gdzie te kilkadziesiąt złotych stanowiłoby istotny koszt w stosunku do dochodzonej kwoty.

Wątkotwórca chciał uzyskać informację o możliwości zmniejszenia kosztów przez wybór odpowiedniego dla danego terytorium komornika i na tak sformułowane pytanie odpowiedziałem. Chyba przeczytałeś, co innego niż napisałem. Koszt oszacowania wartości nieruchomości, opłata egzekucyjna i inne opłaty/wydatki, ale te wartości są niezależne od tego, czy komornik prowadzi kancelarię w miejscowości, w której ta nieruchomość jest położona. GK

Data: 2010-04-13 13:14:07
Autor: K.M.
rewir komorniczy
  GK pisze:
[...]

Egzekucję z nieruchomości może prowadzić komornik właściwy dla miejsca położenia nieruchomości.
A dojazdy są liczone za kilometry 0,8358zł za km dla samochodów pow. 900cm pojemności.
Jeśli chodzi o pomijanie kosztów przy egzekucji z nieruchomości to trzeba zaznaczyć że nie zawsze ta nieruchomość się sprzeda i uzyska się jakieś pieniądze z egzekucji

Data: 2010-04-13 16:02:09
Autor: Goomich
rewir komorniczy
" GK" <kroelewicz@WYTNIJ.gazeta.pl> naskrobał/a w
Paul <example@example.com> napisał(a):
Jak ustalić rewir komorniczy dla danego adresu - czy jest gdzieś
jakaś ogólnie dostępna baza rewirów komorniczych?
Nie ma już rewirów, zniesiono bodajże w 2007 r.

Art 7 ustawy o komornikach.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153